دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های ساعت دیواری چوبی جدید و شیک برای خانه های ایرانی

  • یلدا محمدی
  • ۹ دی ۱۳۹۵
  • ۰

زیباترین و شیک ترین انواع مدل ساعت دیواری چوبی با طرح های متنوع و به روز را در این مطلب مشاهده نمایید و با انواع ساعت دیواری های مدرن و کلاسیک مناسب با دکوراسیون منازل ایرانی آشنا شوید.

انتخاب مدل ساعت دیواری نقش مهمی در زیبایی منزل و دکوراسیون داخلی دارد، مطمئنا همه ما ترجیح می دهیم زیباترین و مناسب ترین مدل ساعت دیواری را انتخاب و مورد استفاده قرار دهیم. همانگونه که می دانید ساعت دیواری های موجود در بازار دارای تنوع بالایی از لحاظ جنس و مدل هستند و شما با مراجعه به فروشگاه های مختلف شاهد انواع مدل ساعت دیواری چوبی، فلزی، ام دی اف  پلاستیک فشرده و سایر اجناس با طرح های مختلف خواهید بود که هر یک بر اساس دیزاین منزل انتخاب و تهیه می شوند.

عکس های انواع ساعت دیواری چوبی زیبا و جدید :

هر یک از انواع ساعت دیواری ها با طرح ها و مدل های مختلف برای فضایی با دکوراسیون و دیزاین خاص طراحی شده اند و مطمئنا باید با توجه به دکور داخلی منزل و سایر وسایل، مدل ساعت دیواری مناسب را انتخاب کرد. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان و همچنین کمک به تصمیم گیری بهتر در زمنیه خرید ساعت دیواری، در این مطلب به معرفی انواع مدل های ساعت دیواری با طرح و جنس چوب می پردازیم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان باسلیقه قرار بگیرند.

مدل ساعت چوبی جدید

مدل ساعتهای دیواری مدرن چوبی :

انواع مختلف ساعت دیواری فانتزی و مدرن انتخاب مناسبی برای خانه های امروزی می باشند. این مدل ساعت دیواری های زیبا و شیک می توانند زینت بخش فضای منزل شما باشند و آنها را با طرح و رنگ های مختلف، مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل خود تهیه نمایید.تصاویر زیر انواع ساعت دیواری مدرن با جنس چوب با جدیدترین طرح ها را نشان می دهند که شما می توانید ساعت دلخواه و مناسب را از بین آنها انتخاب نمایید.

مدل ساعت دیواری مدرنمدل ساعت دیواری چوبیساعت دیواری زیبای چوبیمدل ساعت دیواری های چوبیساعت دیواری مدرن جدید و شیکمدل ساعت دیواری جدیدمدل جدید ساعت دیواریمدل جدید و زیبای ساعت دیواریعکس ساعت دیواری چوبیساعت دیواری فانتزی زیبا

ساعتهای دیواری کلاسیک چوبی :

ساعت های کلاسیک به دو دسته ساعت ایستاده و ساعت دیواری تقسیم می شوند ، اگر شما طرفدار دکوراسیون های سلطنتی و کلاسیک هستید، این مدل ساعت های می توانند انتخاب مناسبی برای ما باشند. در این میان انواع ساعت دیواری کلاسیک از جنس چوب از طرفداران بیشتری برخوردارند و اغلب مورد توجه طراحان دکوراسیون برای خانه های ایرانی قرار می گیرند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ساعت دیواری جدید و شیکمدل ساعت دیواری کلاسیک چوبی     ساعت دیواری جدید ساعت دیواری زیبا و شیک مدل ساعت دیواری کلاسیکمدل جدید ساعت دیواری ساعت دیواری شیک و زیبامدل زیبای ساعت دیواری

ساعت دیواری اتاق کودک :

اغلب والدین سعی می کنند از انواع ساعت دیواری های فانتزی و کودکانه برای اتاق خواب فرزند خود استفاده نمایند. اگر به دنبال ساعتی مناسب و زیبا از جنس چوب برای اتاق کودکتان هستید، تصاویر زیر می توانند بهترین گزینه برای شما باشند.

ساعت دیواری اتاق کودکساعت دیواری های چوبیساعت دیواری چوبی فانتزیساعت دیواری فانتزی چوبیساعت دیواری ام دی اف

با جدیدترین و زیباترین مدل های ساعت دیواری چوبی آشنا شدید، امیدواریم توانسته باشید ساعت دلخواه و ایده آل خود را از بین نمونه های معرفی شده انتخاب نمایید. اما در صورتی که هنوز دچار سردرگمی هستید، می توانید با کلیک بر روی دکوری و دیدن از این بخش با دیگر مدل های جدید  و به روز انواع ساعت های شیک و لوکس آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *