دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های سایه ابرو جدید و جذاب دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۳ دی ۱۳۹۵
  • ۰

مدل سایه ابرو تاثیر زیادی در زیبایی ابرو های خانم ها دارد, در ادامه این مطلب انواع مدل های سایه ابرو با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

از مدلهای سایه ابرو می توانید برای پر کردن قسمتهای خالی و کم پشت ابروهای خود استفاده کنید. سایه ابرو می تواند به طور کلی در مدل و فرم ابروهای شما تغییرات مثبتی را ایجاد کند.

ابرو یکی از مهمترین اجزاء صورت است که مدل و فرم ابروها در زیبایی چشم ها و صورت شما تاثیرگذار است از این رو بهتر است همیشه به مدل ابروهای خود حساس باشید تا بتوانید ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید.

سایه ابرو زنانه

مدل های سایه ابرو زنانه و دخترانه با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا

سایه ابرو و هاشور ابرو و تاتو ابرو از انواع روش هایی هستند که شما می توانید با کمک آن ها فرم و حالت خاصی را به ابرو های خود بدهید. سایه زدن ابرو با کمک دستگاه میکرو انجام می شود و در این روش رنگ به لایه دوم پوست ابرو نفوذ می کند. مدل سایه ابرو نسبت به تاتو ابرو ماندگاری کمتری دارد زیرا در فرآیند تاتو کردن ابرو رنگ به لایه سوم پوست ابرو نفوذ می کند از این رو تاتو ابرو ماندگاری چند ساله دارد ولی سایه ابرو ماندگاری یک ساله دارد.
در ادامه انواع مدلهای سایه ابرو مخصوص خانم های زیبا و جذاب را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید.

مدل سایه ابرو   سایه ابرو زنانه مدل سایه ابرو زیبا و شیک زنانه و دخترانه جدیدترین مدل های سایه ابرو انواع مدل های سایه ابرو زیبا مدل های سایه ابرو با جدیدترین متدها سایه ابرو زنانه شیک مدل های شیک و متنوع سایه ابرو سایه ابرو زنانه مدل های زیبا و متفاوت سایه ابرو سایه ابرو زنانه زیبا و جذاب سایه ابرو زیبا و جدید جدیدترین مدل های سایه ابرو مدل های سایه ابرو زیبا و شیک سایه چشم و سایه ابرو مدل سایه ابرو عروس مدل های سایه ابرو زیبا و متنوع

همه خانم ها و دختران جوان به حالت و فرم ابروهای خود حساس هستند و همیشه تمایل دارند تا زیباترین مدل ابرو را داشته باشند. مدل های سایه ابرو را در این مطلب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل های شیک و زیبا عیب های موجود در ابرو های خود را رفع کنید و حالت و فرم زیبایی را به ابرو هایتان بدهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های ابرو زنانه و دخترانه به بخش مدل ابرو مجله آرگا مراجعه کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *