دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آجیل شب یلدای عروس را اینگونه تزیین کنید!

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

عکس های زیباترین مدل های تزیین آجیل شب یلدا و ایده هایی برای تزیین آجیل در ظروف مختلف را در این مطلب مشاهده نمایید و از این طریق زیباترین تزیینات آجیل را برای شب یلدا امسال انجام دهید.

آجیل را می توان یکی از تنقلات ثابت سفره شب یلدا دانست، که دارای تنوع بالایی نیز می باشد و می توان آن را به شکل های مختلف برای شب یلدا دیزاین نمود و از این طریق زیبایی بیشتری به تزیینات شب یلدا بخشید. از این رو آشنایی با مدل های جدید و زیبا تزیین آجیل شب یلدا برای همه خصوصا تازه عروس و دامادها از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است که در این مطلب سعی می کنیم شما را با جدیدترین ایده ها در این زمینه آشنا سازیم. تا پایان همراه ما باشید.

مدل های جدید تزیین آجیل شب یلدا برای عروس و داماد :

ایده های متنوعی برای تزیینات آجیل شب یلدا وجود دارد و شما با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید زیباترین تزیینات آجیل را انجام دهید. همانطور که می دانید آجیل یکی از تنقلات اصلی در شب یلدا محسوب می گردد که با تزیینات آن می توانید زیبایی بیشتری به تزیین سفره شب یلدا بخشید. در صورتی که قصد انجام تزیینات ساده ایی را دارید می توانید از انواع دیس یا سینی استفاده نموده و آجیل ها را کف سینی به صورت مرتب بچینید. سعی کنید چیدن آجیل ها با نظم انجام گیرد و در نهایت طرحی زیبا و خاص ایجاد شود. در ادامه نمونه هایی از این سبک تزیینات ساده و متفاوت را مشاهده می نمایید.

تزیین آجیل شب یلدادیزاین آجیل های شب یلداتزیین آجیل برای شب یلدا تزیین زیبای آجیل در دیس تزیین زیبای آجیل برای شب یلدا تزیین زیبای آجیل شب چله تزیین سینی آجیل شب یلدا

استفاده از ظروف و تنگ های شیشه ایی زیبا نیز از جمله ایده های جالب برای تزیینات آجیل شب یلدا محسوب می گردد. بدین منظور آجیل ها را به صورت ردیف به ردیف و کاملا مرتب در ظرف شیشه ایی قرار داده و در صورت تمایل روی ظرف را نیز با آجیل به شکل گل دیزاین کنید و یا از گل های طبیعی برای این کار استفاده نمایید.

تزیین زیبای آجیل برای شب یلدا تزیینات آجیل شب چله تزیین پسته در ظرف شیشه ایی تزیین ساده آجیل در ظرف

تزیینات فانتزی نیز از جمله تزییناتی محسوب می گردند که طرفداران خاص خود را دارند و گزینه مناسبی برای جشن شب یلدا محسوب می گردند،

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزین فانتزی آجیل شب یلداتزیین کودکانه آجیل برای شب یلدا

همانطور که گفتیم برای تزیینات آجیل می توانید از ظروف مختلف استفاده نمایید، توجه داشته باشید که نوع و مدل ظرف تا حد زیادی تعیین کننده نوع تزیینات می باشد، در ادامه چند مدل تزیینات زیبای آجیل شب یلدا برای جشن شب چله ای عروس و داماد را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین الگو برای تزیینات آجیل شما باشند و زیبایی خاصی به تزیینات شب یلدا شما ببخشند.

تزیین آجیل های شب یلدا تزیین آجیل در ظرف تزیین آجیل در سینی برای عروس تزیین آجیل شب یلدا دیزاین آجیل شب یلدا برای عروس تزیینات زیبای شب یلداتزیین آجیل شب یلدا برای عروس و دامادتزیین جدید آجیل شب یلداتزیین آجیل شب چله ایی عروس

تزیینات آجیل شب یلدا به شکل دسته گل

یکی از جذابیت های چیدمان و دیزاین سفره شب یلدا مربوط به انواع آجیلها و خشکبار می باشد که با ایده های فراوانی می توان آجیلها و خشکبار را دیزاین کرد و بر زیبای سفره شب یلدا افزود. ایده خلاقانه و هنرمندانه ای که با استفاده از آن می توان آجیلهای شب یلدا را تزیین نمود، دیزاین به شکل گل، دسته گل و سبد گل می باشد که قطعا جلوه و زیبای خاصی به سفره شب یلدا خواهد بخشید.

در ادامه این بخش مجموعه تصاویر فوق العاده دوست داشتنی و زیبا از تزیینات آجیل و خشکبار شب یلدا را نظاره گر خواهید بود که هر یک از این مدل تزیینات زیبا از آجیل ها و خشکبار مختلفی استفاده شده است و با قرار گرفتن ان ها در کنار هم دسته گل های آجیلی زیبا درست شده اند. البته این مدل تزیینات شیک و هنرمندانه می تواند برای آجیل شب یلدای عروس خانم ها در نظر گرفته شود و خانواده داماد با ارائه این تزیینات زیبا در کنار دیگر هدایای عروس که در شب یلدا به خانواده عروس تقدیم می گردد آن ها را شگفت زده نمایند. همچنین این تزیینات می تواند برای سفره آرایی مراسم نامزدی، عقدکنان و ازدواج نیز در نظر گرفته شود. از این رو خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید و از این دیزاین های متفاوت آجیل دیدن کنید.

جدیدترین تزیین آجیل شب یلدا

تزیینات جدید آجیل برای شب یلدا

تزیینات خاص آجیل برای شب یلدا

تزیینات منحصر به فرد آجیل برای شب یلدا

تزیینات خلاقانه آجیل برای شب یلدا

تزیینات متنوع آجیل برای شب یلدا

قشنگ ترین تزیین آجیل شب یلدا

تزیینات بی نظیر آجیل برای شب یلدا

تزیینات به روز آجیل برای شب یلدا

تزیین جدید خشکبار شب یلدا به شکل گل

تزیین جالب خشکبار شب یلدا به شکل گل

تزیین متفاوت خشکبار شب یلدا به شکل گل

شیک ترین تزیین آجیل شب یلدا

تزیین جالب خشکبار شب یلدا به شکل گل

تزیین متفاوت خشکبار شب یلدا به شکل گل

تزیین هنرمندانه خشکبار شب یلدا به شکل گل

تزیین بی نظیر خشکبار شب یلدا به شکل گل

تزیین تماشایی خشکبار شب یلدا به شکل گل

امیدواریم از مشاهده مدل های متنوع و جالب تزیینات آجیل شب یلدا برای عروس و داماد لذت برده باشید و با ایده گرفتن از این تزیینات زیبا، بهترین تزیینات آجیل را برای شب یلدا انجام دهید. همچنین می توانید با کلیک بر روی تزئینات عروس از دیگر مدل ها و تزیینات جدید برای وسایل شب چله ای عروس دیدن نمایید و از ایده های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *