دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل شال گردن بافتنی با انواع طرح های شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

شال گردن از انواع پوشش های گرم برای فصل زمستان است که در طرح های مختلفی بافته می شود, در ادامه این مطلب انواع مدل شال گردن بافتنی زنانه و مردانه با طرح های شیک و زیبا را مشاهده خواهید کرد.

شال های گردنی پوششی مناسب برای گرم نگه داشتن گردنتان و سینه در روز های سرد زمستان است. طرح و مدل شال گردنی ها می تواند روی زیبایی و جذابیت چهره شما تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در انتخاب شال گردنی نهایت دقت را داشته باشید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

شال و کلاه بافتنی و دستکش بافتنی از انواع پوشش های مناسب برای فصول سرد سال هستند که در انواع طرح های مختلف و با رنگ های مختلف کاموا بافته می شوند و شما می توانید با تهیه این پوشش ها بدن خود را در برابر سرمای زمستان به خوبی حفظ کنید.

مدل های زیبا و شیک شال گردن مردانه و زنانه

مدل شال گردن بافتنی با طرح های زیبا و جدید

شال گردنی در انواع طرح های متنوعی بافته می شود. شال گردنی ها به صورت دست بافت و یا با ماشین های بافتنی بافته می شوند که انتخاب هر یک این طرح های شال گردنی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه انواع مدل شال گردنی جدید با طرح های شیک و زیبا مخصوص آقایان و خانم های خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد.

شال گردن مردانه زیبا و شیک

مدل های شال گردنی بافتنی زنانه و دخترانه

شال گردن بافتنی دخترانه و زنانه در انواع رنگ ها و طرح های مختلف بافته می شوند و بهتر است شما طرح و رنگ شال گردنی را با توجه به فرم صورت و رنگ پوست خود انتخاب کنید. شال گردنی ها در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود هستند و اگر شما در زمستان از پالتو های طرح دار استفاده می کنید بهتر است شال گردنی های ساده را انتخاب کنید, و اگر پالتو شما تک رنگ است و دارای برش و طرح ساده ای است مدل شال گردنی طرح دار می تواند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

مدل شال گردن زنانه

  •  آرون گروپس

مدل شال گردن شال گردنی بافتنی زنانه و دخترانه

مدل شال گردن زنانه و دخترانه   مدل های زیبا شال گردن دخترانه

شال گردنی بافتنی با طرح های زیبا

طرح های شیک شال گردن بافتنی مدل های زیبا شال گردن با طرح های مختلف

انواع مدل های شال گردنی

شال گردن بافتنی زنانه با طرح های متنوع   شال گردن بافتنی با طرح ساده

شال گردنی بافتنی زنانه با طرح ساده

مدل شال گردن بافتنی دو رنگ دخترانه مدل شال گردن با طرح های متنوع و جدید

مدل های زیبا شال گردنی بافتنی زنانه و دخترانه

شال گردن بافتنی دخترانه جدید

مدل های شال گردنی بافتنی مردانه و پسرانه با جدیدترین طرح های مد سال

شال گردنی های مردانه و پسرانه در انواع رنگ ها و طرح های مختلف بافته می شوند که انتخاب شال گردنی مناسب به سلیقه شخصی شما و فرم صورتتان بستگی دارد.

شال گردنی را می توانید در انواع مدل های مختلف در دور گردنتان ببندید و همچنین شال گردنی های مردانه سایز های متفاوتی دارند. برای اینکه زیبا و جذاب تر به نظر برسید بهتر است شال گردنتان را طوری کنید که به فرم صورت شما بیاید.

شال گردن بافتنی مخصوص آقایان

اگر شما تمایل دارید که در فصل زمستان از کلاه پسرانه و مردانه استفاده کنید بهتر است رنگ و طرح شال گردنی و کلاه خود را ست انتخاب کنید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. هماهنگی طرح و رنگ دستکش با شال و کلاه نیز باعث شیک پوش به نظر رسیدن شما می شود.

مدل های زیبا شال گردن مدل شال گردن پسرانه

شال گردنی بافتنی مردانه

طرح های زیبا و شیک شال گردن بافتنی مدل های شال گردن

طرح های زیبا و شیک شال گردنی

شال گردن پسرانه و دخترانه شال گردن زیبا و شیک

شال گردنی بافتنی پسرانه

مدل های زیبا و جذاب شال گردن مدل شال گردن بافتنی دو رنگ

شال گردنی بافتنی دو رنگ

مدل های شال گردن پسرانه با جدیدترین طرح های مد سال مدل شال و کلاه بافتنی

مدل شال و کلاه بافتنی

مدل های شال گردن با طرح های متنوع مدل شال گردن بافتنی مردانه

در این مطلب انواع مدل شال گردنی بافتنی زنانه و مردانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها زیباترین طرح و رنگ شال گردن را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح های بافتنی زنانه و مردانه به بخش مدل بافتنی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *