دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل پالتو بلند زنانه و دخترانه با طرح های جدید سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

پالتو از انواع لباس های زمستانی مناسب برای فصل زمستان است که در انواع طرح های مختلف دوخته می شود, در ادامه این مطلب انواع مدل پالتو بلند زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

پالتوها و بارانی و مانتوی زمستانی از انواع لباس های پر تنوع در فصل زمستان هستند. از مدل بارانی و مانتو زمستانی می توانید در روز های خنک فصل زمستان استفاده کنید و در روز های سرد و برفی زمستان بهتر است برای حفظ گرمای بدن از مدل پالتو بلند استفاده کنید تا بتوانید سرمای طاقت فرسای روز های برفی را راحت تر تحمل کنید.

پالتوهای زنانه در انواع مدل های ساده و کلاسیک و انواع مدل های مد سال در بازار موجود هستند و هر خانمی می تواند از بین این مدل های زیبا و جذاب پالتوی دلخواه خود را انتخاب و تهیه نماید. پالتوها دارای طرح های کوتاه و بلندی هستند که انتخاب اندازه قد پالتو به قد و فرم اندام شما بستگی دارد.

انواع مدل های جدید و شیک پالتو بلند

مدل پالتو بلند با انواع طرح های جدید مد سال

قبل از انتخاب پالتوها بهتر است به فرم بدن و سن و سایز و موقعیت اجتماعی خود توجه کنید و سپس از بین طرح های متنوع پالتوها مدلی را انتخاب کنید که برازنده شخصیت شما است. در ادامه انواع طرح های شیک و مختلف مدل پالتوی بلند را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

طرح های اسپرت پالتو دخترانه

مدل پالتوی بلند زنانه شیک و زیبا

مدل پالتو کوتاه در بین خانم ها و دختران جوان محبوب و پرطرفدار است و اغلب خانم ها تمایل دارند که پالتو ها با طرح های کوتاه را برای پوشیدن در روز های سرد زمستان انتخاب کنند.
پالتوهای زنانه در انواع طرح های مختلف در بازار موجود هستند و این نوع پالتوها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. پالتوهای بلند برای خانم ها با قد بلند و متوسط می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. خانم ها با قد کوتاه بهتر است پالتوهای بلندی را برای پوشیدن انتخاب کنند که بلندی قد آن ها حداکثر تا زیر زانو باشد.

مدل پالتو بلند زمستانی پالتو بلند مدل پالتوی مشکی بلند

  •  آرون گروپس

long-coat-models-13long-coat-models-14

مدل پالتوی خزدار زنانه

مدل پالتو زیبا با طرح های شیک و جدید پالتو بلند شیک و زیبا زنانه و دخترانه

پالتوهای بلند قسمت پایین تنه و بالا تنه بدن را به خوبی گرم نگه می دارند و اگر شما تمایل دارید که در روز های سرد لباسی را بپوشید که بدن تان را گرم تر نگه دارد این مدل پالتوها انتخاب ایده آلی برای شما محسوب می شوند.

پالتو بلند زنانه     مدل های پالتو دخترانه و زنانه مدل پالتو کلاسیک زنانه

مدل پالتوی کلاسیک و ساده زنانه

مدل پالتو بلند خزدار زنانه مدل پالتو بلند مخصوص خانم های جذاب مدل پالتو جدید زنانه

مدل پالتو ۲۰۱۷ با طرح شیک

مدل پالتو بلند

انواع مدل های پالتو بلند دخترانه با جدیدترین طرح ها

علاوه بر اندازه قد پالتوها برش و مدل یقه و رنگ پالتوها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. خانم های جوان بهتر است پالتو ها با برش و تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنند تا فرم اندام آن ها زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسد. یقه پالتو هم می تواند در زیبایی مدل پالتو دخترانه تاثیرگذار باشد.
بهتر است در فصل زمستان برای حفظ دمای بدن از پالتو ها با رنگ های تیره استفاده کنید. پالتو ها با رنگ های گرم و تیره نظیر بنفش و قرمز تیره و خاکستری و مشکی و قهوه ای و …. می توانند برای فصل زمستان انتخاب مناسبی باشند.

مدل های پالتو دخترانه ساده

مدل پالتو بلند دخترانه مدل پالتو بلند دخترانه زیبا

انواع مدل های پالتوی بلند دخترانه

انواع مدل های پالتو بلند زنانه و دخترانه مدل پالتو ساده

مدل پالتو دخترانه با طرح ساده

مدل پالتو

long-coat-models-12مدل های پالتو دخترانه زیبا و جدید

مدل های زیبا و متنوع پالتو دخترانه

مدل پالتو زیبا مدل پالتو شیک زنانه

مدلهای شیک و جدید پالتو چرمی بلند

در دنیای امروز کمتر کسی را می توان یافت که برای انتخاب لباس و استایل خود برای فصول مختلف سال به دنبال مد روز نباشد. افراد حتی اگر با مد روز نیز پیش نروند به دنبال لباس های شیک و در عین حال جذاب برای تن پوش خود در هر یک از فصل های سال می باشند. اهمیت جذابیت لباس برای خانم ها کمی بیشتر از آقایان می باشد بنابراین  ست لباس زمستانی زنانه، همچنین دیگر فصل ها می تواند راهنمایی خوبی برای بانوان باشد تا جلوه و زیبای استایل خود را دو چندان نمایند.

یکی از شیک ترین مدلهای پالتو زنانه و دخترانه، انواع مدل پالتو چرم می باشد که انتخابی ایده آل برای بانوان شیک پوش می باشد. بنابراین خانم ها برای داشتن استایلی شیک و جذاب می توانند از میان انواع پالتوهای جرمی موجود در بازار بهترین پالتوی چرم با طرحی زیبا را انتخاب و خریداری نمایند. همچنین با مشاهده مدلهای زیبای پالتو چرم ارائه شده در اینجا مدلی خاص و مناسب استایل خود را انتخاب کنند و آن را به خیاطی ماهر و چیره دست سفارش دهند.

جدیدترین مدل پالتو بلند

پالتو چرمی بلند با طرح جدید

پالتو چرمی بلند با طرح قشنگ

پالتو چرمی بلند با طرح متفاوت

پالتو چرمی بلند با طرح جالب

پالتو چرمی بلند با طرح دیدنی

قشنگ ترین مدل پالتو بلند

پالتو چرمی بلند با طرح متنوع

پالتو چرمی بلند با طرح بی نظیر

پالتو چرمی بلند با طرح دوست داشتنی

پالتو چرمی بلند با طرح به روز

مدلهای زیبای پالتو چرم بلند

شیک ترین مدل پالتو بلند

مدلهای قشنگ پالتو چرم بلند

مدلهای دیدنی پالتو چرم بلند

مدلهای فوق العاده پالتو چرم بلند

مدلهای ایده آل پالتو چرم بلند

پالتو چرم زنانه با مدلی شیک

مدلهای متنوع پالتو چرم بلند

خاص ترین مدل پالتو بلند

در این مطلب انواع مدل پالتو بلند زنانه و دخترانه با طرح های شیک و متفاوت را مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها, پالتویی زیبا با تن پوش شیک و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های متنوع و زیبا پالتو زنانه و دخترانه به بخش مدل پالتو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *