دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های آرایش چشم زنانه و دخترانه در سال ۲۰۱۷

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

با آرایش چشم زیبا و متفاوت می توانید چشمانی جذاب و گیرا داشته باشید. در ادامه این مطلب انواع مدل آرایش چشم ۲۰۱۷ حرفه ای و زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

آرایش چشم ها مهمترین بخش در آرایش صورت هستند اگر شما بتوانید با کمک مدلی زیبا و جذاب چشم های خود را میکاپ کنید می توانید آرایش صورت زیبا و بدون نقصی داشته باشید. اغلب خانم ها تمایل دارند که با شروع سال جدید از مدلهای زیبا و جدید آرایش چشم برای میکاپ چشم های خود استفاده کنند بنابراین با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۷ در این مطلب تصمیم گرفته ایم که شما را با جدیدترین انواع مدلهای آرایش چشم ۲۰۱۷ دخترانه و زنانه آشنا سازیم.

میکاپ چشم ها می توانند تغییرات زیادی را در چهره شما بوجود آورند. چشم ها اولین بخشی از صورت هستند که می توانند نظر بقیه را به سوی خود جلب کنند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل آرایش چشم سال۲۰۱۷ حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

میکاپ چشم 2017

مدل آرایش چشم ۲۰۱۷ زیبا و متفاوت

چشم ها فرم های مختلفی دارند و هر مدل چشمی آرایش مخصوص به خود را دارد بنابراین بهتر است قبل از انتخاب آرایش چشم ابتدا فرم چشم هایتان را تشخیص دهید سپس با کمک مدل آرایش مخصوص چشم خود چشم هایتان را به زیبایی میکاپ کنید. مدلهای از آرایش چشم ۲۰۱۷ مخصوص فرم های مختلف چشم را در ادامه ملاحظه خواهید کرد که این مدلها از بین برترین مدلهای آرایش چشم در سال ۲۰۱۷ گلچین شده اند.

آرایش چشم زیبا

مدلهای آرایش چشم زنانه ۲۰۱۷

خط چشم و سایه چشم و ریمل مهمترین وسایل در آرایش چشم ها محسوب می شوند بهتر است از خط چشم و سایه چشم و ریمل با کیفیتی برای آرایش چشم های خود استفاده کنید تا بتوانید میکاپ چشمی زیبا و بدون نقصی را داشته باشید.
خانم ها برای انتخاب مدل خط چشم زنانه می توانند از انواع مدل های زیبا و مناسب که با فرم چشم های آن ها مطابقت و همخوانی دارد استفاده کنند. برای کشیدن خط چشم می توانید از خط چشم مایع و یا انواع خط چشم های مدادی استفاده کنید.

مدل های آرایش چشم مدل آرایش چشم 2017 زیبا و شیک eye-makeup-model-2017-23eye-makeup-model-2017-24

  •  آرون گروپس

آرایش چشم سال ۲۰۱۷eye-makeup-model-2017-26eye-makeup-model-2017-30

مدل سایه چشم نیز یکی دیگر از مراحل آرایش چشم است بهتر است برای سایه چشم از رنگ هایی استفاده کنید که مکمل یکدیگر هستند رنگ روشن سایه روشن برای روشن سازی اوایل پلک چشم است و رنگ های متوسط سایه برای قسمت پایین تا میانه چشم مناسب هستند از رنگ های تیره سایه می توانید برای گوشه های چشم استفاده کنید. سایه چشم با رنگ روشن باعث بزرگ تر شدن چشم ها می شود. سایه چشم با رنگ تیره به چشم ها حالت و فرم زیبایی می دهد.

آرایش چشم زنانه آموزش آرایش چشم مدل میکاپ چشم زنانه آرایش چشم زنانه زیبا انواع مدل های میکاپ چشم مدل های زیبا و متنوع میکاپ چشم 2017 آرایش چشم زنانه در سال 2017

با استفاده از ریمل می توانید مژه های پرپشت و جذابی داشته باشید. ریمل را حتما باید روی مژه های بالایی و پایینی چشم خود را بزنید. اگر تمایل دارید که آرایش چشم شما طبیعی به نظر برسد بهتر است از ریمل قهوه ای استفاده کنید. برای اینکه آرایش چشم هایتان زیبا و متفاوت به نظر برسد می توانید از ریمل ها با رنگ آبی و یا سبز استفاده کنید. مژه مصنوعی یکی دیگر از روش های مناسب برای پرپشت کردن مژه ها است که اغلب برای آرایش چشم در مجالس و مهمانی ها از آن استفاده می شود.

مدل آرایش چشم جذاب   مدل های آرایش چشم زیبا   eye-makeup-model-2017-21  eye-makeup-model-2017-19

مدل میکاپ چشم دخترانه ۲۰۱۷ حرفه ای و جذاب

برخی از خانم ها تمایل دارند که روی آرایش چشم های خود تاکید داشته باشند که در این صورت بهتر است برای آرایش بقیه اجزای صورت خود از رنگ های خنثی استفاده نمایند.
برای انتخاب آرایش چشم دخترانه بهتر است از مدل آرایش های ملایم و ساده چشم استفاده کنید. آرایش چشم ها برای دختران جوان باید به صورت طبیعی و ملایم باشد تا چهره آن ها دخترانه و طبیعی تر به نظر برسد.

eye-makeup-model-2017-22eye-makeup-model-2017-27

آرایش چشم ملایم ۲۰۱۷eye-makeup-model-2017-28

مدل میکاپ چشم ۲۰۱۷ دخترانه

آرایش چشم زیبا و ساده
اگر شما تمایل دارید که برای میکاپ چشم هایتان از خط چشم استفاده کنید بهتر است از مدل خط چشم دخترانه و باریک که بدون دنباله هستند استفاده نمایید.
برای کشیدن سایه چشم در آرایش چشم دخترانه ۲۰۱۷ رنگ های ملایم و کمرنگ سایه می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند و همچنین بهتر است برای طبیعی به نظر رسیدن چشم ها از ریمل قهوه ای استفاده کنید.

مدل آرایش چشم ساده 2017 آرایش چشم زیبا و متفاوت 2017

آرایش چشم جدید ۲۰۱۷مدل آرایش چشم 2017 زنانه و دخترانه جدید و متنوع

آرایش چشم دخترانه ویژه سال ۲۰۱۷آرایش چشم ساده 2017

آرایش چشم مد سال ۲۰۱۷ میلادیeye-makeup-model-2017-20eye-makeup-model-2017-25eye-makeup-model-2017-29

در این مطلب انواع مدل آرایش چشم ۲۰۱۷ زنانه و دخترانه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های زیبا مورد پسند شما قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها میکاپ زیبا و جذابی را برای چشم های خود داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *