دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل کیف پول چرم دست دوز زنانه و مردانه

  • ندا خوشرو
  • ۵ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

کیف پول ها در انواع جنس های مختلف تولید می شوند,در این مطلب انواع مدل کیف چرم دست دوز زنانه و مردانه با طرح های شیک و متفاوت را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

کیف پول چرمی از انواع کیف های پرطرفدار در بین آقایان و خانم ها است این مدل کیف پول دارای طرح ها و رنگ های شیک و زیبایی می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود کیف پول دلخواه را انتخاب و تهیه نمایید. مدل کیف پول چرمی دست دوز از انواع مدل های پرطرفدار و محبوب کیف پول است که امروزه توجه اغلب خانم ها و آقایان را به سوی خود جلب کرده است. از این رو قصد داریم به معرفی جدیدترین مدل های آن بپردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

همانگونه که می دانید انواع مدل کیف پول زنانه و مردانه دارای تنوع بسیار بالایی هستند و با جنس های مختلف تهیه می گردند و شما به راحتی می توانید انواع کیف پول نمدی، چرمی، پارچه ای و… را تهیه نمایید که در این میان انواع مختلف کیف پول های چرمی از طرفداران بیشتری برخوردار است.

کیف پول چرم دست دوز مردانه

مدل کیف پول چرم دست دوز با طرح های جدید و شیک

کیف پول چرمی در انواع مدل های کیف پول با چرم طبیعی و چرم صنعتی موجود می باشند. کیف پول هایی که با چرم طبیعی تولید می شوند قیمت بالاتری نسبت به کیف پول هایی که با چرم صنعتی تولید می شوند دارند و از نظر کارآیی و دوام با کیفیت تر هستند. انواع مختلف مدل کیف پول چرمی دست دوز می توانند انتخاب مناسبی برای خانم ها و آقایان مدگرا و به روز باشند.

مدل کیف پول چرم با طرح های زیبا

مدل کیف پول چرمی دست دوز زنانه با طرح های زیبا

اغلب خانم ها به انواع مدل کیف چرمی دست دوز علاقه مند هستند و تمایل دارند که کیف دستی و کیف پول، خود را از بین این مدل ها انتخاب کنند. کیف پول های چرمی دست دوز دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند و شما می توانید این نوع کیف پول ها را در مکان های مختلف استفاده کنید.

همچنین در صورتی که شما مهارت و تبحر لازم را در زمینه دوخت کیف پول های چرمی دارید می توانید اقدام به تهیه الگوی کیف چرمی دست دوز نموده و سپس با استفاده از آن زیباترین و جذاب ترین مدل کیف پول چرمی را برای خود تهیه نمایید. تصاویر زیر جدیدترین مدل های کیف پول چرمی زنانه و دخترانه را نشان می دهند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کیف پول چرم دست دوز زنانه انواع مدل کیف پول چرم دست دوز زنانه کیف پول چرم زنانه کیف پول چرم زنانه کیف پول چرم دست دوز زنانه و مردانه

کیف پول های چرمی تکه دوزی شده زنانه

کیف پول چرم زنانه کیف پول چرم دخترانه

جدید ترین کیف پول های دخترانه

کیف پول چرم طرح دار مدل کیف پول دستی مردانه

کیف دستی چرم زنانه

مدل کیف پول چرم با طرح های شیک و متفاوت مدل های کیف پول دست دوز انواع مدل های زیبا و شیک کیف پول دست دوز مدل های زیبا و شیک کیف پول مردانه و زنانه

انواع مدل های کیف پول چرمی دست دوز مردانه

اغلب آقایان تمایل دارند که از کیف پول های چرمی تاشو و یا جیبی در مکان های مختلف استفاده کنند. مدل کیف پول چرمی مردانه  به صورت دست دوز و یا صنعتی تولید می شوند. کیف پول های چرمی دست دوز مردانه با طرح های جیبی و تاشو را می توان جزء پرطرفدارترین و محبوب ترین کیف پول های چرمی در نظر گرفت.

کیف پول های چرمی دست دوز مردانه در انواع طرح های کیف پول دستی نیز موجود هستند. کیف پول های مردانه معمولا به گونه ای طراحی می شوند که فضای کافی برای قرار دادن کارت ها و اسکناس و چک و پول خرد را داشته باشند.

   مدل کیف چرم مردانه مدل های زیبا کیف پول چرم مردانه مدل کیف پول چرم دست دوز ساده   کیف پول چرم دست دوز مردانه مدل کیف پول زیبا مردانه کیف پول دست دوز مردانه مدل کیف پول چرم دست دوز شیک مردانه مدل کیف پول مردانه دست دوز کیف پول مردانه با طرح های شیک و جذاب کیف پول چرم مردانه مدل کیف پول چرم دست دوز با طرح های شیک و کاربردی مدل کیف پول جیبی مردانه انواع طرح های شیک و متفاوت کیف پول مدل کیف چرم ساده مردانه مدل کیف پول چرم

مدلهای جدیدتری از انواع کیف پول چرم دست دوز

دوخت کیف جزو هنر های زیبا و کاربردی است که می توان در انواع نمدی، پارچه ای، چرمی و … تهیه کرد و علاوه بر جنبه سرگرمی آن می تواند ایجاد اشتغال کرده و حرفه ای درآمد زا باشد، امروزه کیف پول های دست دوز چرمی طرفداران زیادی پیدا کرده اند، بنابراین با درست کردن این مدل کیف های دست دوز زیبا و کاربردی در منزل و در انواع مدلهای زنانه، مردانه و بچگانه ضمن ایجاد درآمدزایی می توانید هنر و سلیقه خود را به خانواده، دوستان و اطرافیانتان نشان دهید. در ادامه دعوت می نماییم از مدلهای جدید و شیک کیف پول دست ساز چرمی زنانه و مردانه دیدن کنید، همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با یک مدل دوخت کیف ساده می توانید در اینجا کلیک کنید.

کیفهای پول چرم دست دوز زنانه و مردانه

همانطور که گفتیم، از بین انواع کیف های مختلف، کیف پول از جمله کیف های پرکاربرد و پرطرفدار است که مدلهای چرم آن در همه دوران ها از محبوبیت زیادی در بین قشر های مختلف برخوردار است، حال اگر این نوع کیف ها به صورت دست دوز تهیه شده باشند، ارزش آنها چندین برابر می شود، در ادامه مجموعه ای زیبا و متنوع از انواع کیف پولهای چرمی دست دوز برای خانوم ها و آقایان به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

مدل کیف پول چرمی دست دوز

کیف پول چرمی دست دوز و زیبا

انواع کیف پول چرم دست دوز زیبا

کیف پول چرمی دست ساز

کیف پول چرمی دست دوز

تصاویری از کیف پول چرم دست ساز

کیف پول چرم دست دوز جدید

کیف پول چرم دست دوز فانتزی

مدل کیف پول چرم دست دوز کیف پول چرم دست دوز زنانه

کیف پول چرم دست دوز مردانه

مدل کیف پول چرم دست دوز

کیف پول چرم دست ساز

کیف پول چرم دست دوز زیبا

مدل کیف پول چرم دست ساز

کیف پول چرم دست دوز

مدل کیف پول چرم دست دوز

در این بخش از دنیای مجله آرگا انواع مدل کیف پول چرم دست دوز مردانه و زنانه را با طرح ها و رنگ های متنوع مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید کیف پول چرم زیبا و مناسبی را برای خود تهیه کنید. برای مشاهده انواع مدل های متنوع و جدید کیف پول کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *