دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش صورت عروس ۹۴ + تصاویر مدل های جدید آرایش عروس

  • پرستو محمدی
  • ۹ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

مدل های جذاب آرایش صورت عروس ۹۴ که با جدید ترین متد روز دنیا میکاپ شده اند را در اختیارتان قرار داده ایم تا به میل خودتان و همراه با مد روز آرایشی شیک و زیبا برای جشن عروسی خود انتخاب کنید.

آرایش چهره عروس ۹۴ با آرایش عروس سالهای قبل بسیار متفاوت است و هر روزه مدل های زیبا و به روز وارد سالن های زیبایی شده و عروس خانم ها با آن مدل ها آراسته می شوند. از این رو برای همه ی خانم ها مهماست که آرایش های مدرن را ببینند و بعد با آسودگی و خیال راحت آرایش مناسب خود را انتخاب کنند. با بیش از بیست مدل آرایش عروس جدید در خدمتتان هستیم.

مدل های زیبای آرایش صورت عروس ۹۴ :

مدرن بودن و شیک بودن آرایش صورت عروس برای همه ی خانم ها مهم است و همه توجه خاصی به چهره ی عروس دارند و همه ی عروس خانم ها دوست دارند آرایششان جدید باشد و با صورتشان هماهنگ شود تا به بهترین نحو ممکن وارد سالن جشن شوند و نگین مجلس خود باشند. ما در این بخش بیش از بیست و پنج مدل آرایش صورت عروس ۱۳۹۴ را برایتان آورده ایم که این مدل ها توسط آرایشگران ماهر و با جدید ترین متد روز میکاپ شده اند.

آرایش عروس با مو های مشکی:

بعضی از عروس خانم ها علاقه ای به رنگ زدن مو هایشان برای جشن عروسی ندارند و دوست دارند با رنگ موی طبیعی خودشان در مجلس حاضر شوند. در این بخش مدل های مختلفی از میکات صورت عروس ۹۴ با مو های مشکی آورده شده است.

آرایش عروس 94میکاپ صورت عروس 94آرایش عروس 94میکاپ عروس 94آرایش صورت عروس 94میکاپ عروس 94آرایش عروس شیک و جذاب

مدل های آرایش صورت عروس شیک و زیبا با مو های رنگ شده :

معمولا رنگ مو ها تاثیر بسیاری بر روی انتخاب رنگ لنز و آرایش چشم عروس و آرایش لب و آرایش گونه ها دارد به عکس های زیر توجه کنید برای هر رنگ مو لنز خاصی استفاده شده که هارمونی رنگ آرایش را زیبا تر نشان دهد.

آرایش عروس 94 آرایش عروس 94 میکاپ عروس 94 میکاپ عروس 94 میکاپ عروس 94 میکاپ صورت عروس 94آرایش صورت عروس 94آرایش عروس شیک و جذابآرایش عروس شیک و جذابآرایش صورت عروس 94

مدل های آرایش عروس به سبک اروپایی :

بعضی از خانم های خوش سلیقه دوست دارند که مدل آرایش و لباس عروسیشان به سبک اروپایی باشد. در عکس های زیر نمونه های ساده و زیبایی از آرایش عروس اروپایی ۲۰۱۵ را مشاهده خواهید کرد.

میکاپ صورت عروس 94 آرایش عروس 2015 آرایش عروس 2015 آرایش عروس 2015 آرایش عروس 2015 آرایش عروس شیک و جذاب آرایش عروس مدرن آرایش عروس مدرن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

امیدواریم مطالب و عکس های آرایش صورت عروس ۹۴ مورد پسندتان واقع شده باشد. درصورت تمایل برای مشاهده ی بیشتر مدل های مدرن و شیک میکاپ عروس کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *