دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در سال ۲۰۱۷ چه مدل ابرویی داشته باشیم؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

مدل ابرو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت چهره دارد از این رو بهتر است خانم ها در هنگام انتخاب مدل ابروی خود دقت لازم را به خرج دهند, در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع مدل ابرو ۲۰۱۷ مخصوص خانم های جذاب و مدگرا آشنا سازیم.

مدل ابروها در سال های مختلف متفاوت هستند و هر ساله مدل ابروهای زیبا و متفاوتی مد می شوند که بهتر است قبل از انتخاب مدل ابروی مورد نظر خود از تناسب و همخوانی مدل انتخابی تان با سایر اجزای صورت مطمئن شوید، امسال نیز مدل ابروهای متفاوتی به عنوان مدل ابروی ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده اند که شما می توانید با توجه به ویژگی های صورت خود مدل ابروی مناسبی را از بین این مدل های جدید و جذاب مد سال انتخاب کنید.

ابرو ها مهمترین اجزای صورت هستند و مدل آن ها می تواند روی زیبایی و جذابیت چشم ها و صورت تاثیرگذار باشد. مدل ابروها متنوع هستند و شما می توانید برای برداشتن ابرو های خود از انواع مدل ابرو های پهن و باریک و کمانی و …..استفاده کنید که بهتر است مدل ابرو را با توجه به مدل های مد سال و فرم صورت خود انتخاب کنید.

ابرو 2017

مدل ابرو ۲۰۱۷ برای صورت ها با فرم های مختلف

همه خانم ها به مدل ابروهای خود حساس هستند و تمایل دارند همیشه برای برداشتن ابروهای خود از مدل های زیبا و جدید استفاده کنند. مدل ابروها می تواند حالت و فرم چشم های شما را تغییر دهد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل ابروها حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید در چهره خود تغییرات مطلوبی را ایجاد کنید. در ادامه انواع مدل ابروی ۲۰۱۷ را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

مدل ابرو زیبا و جدید برای دختران جوان

مدل ابروی دخترانه ۲۰۱۷ زیبا و شیک

بهتر است دختران جوان برای مرتب کردن ابرو های خود از انواع مدل ابرو دخترانه پهن استفاده کنند. مدل ابرویی برای دختران جوان مناسب است که بتوانید فرم طبیعی ابرو ها و حالت چهره دخترانه آن ها را حفظ کند. مدل ابرو های پهن بر خلاف مدل ابرو های باریک سن شما را کمتر نشان می دهند.
توجه داشته باشید که هر صورتی فرم ابروی مختص به خود را دارد که اگر مدل ابروی سال ۲۰۱۷ با توجه به فرم صورت و و حالت و فرم چشم ها و بینی و لب انتخاب شود چهره شما متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد.

مدل ابرو پهن 2017 مدل ابرو پهن مدل ابرو کوتاه مدل ابرو اسپرت 2017 مدل ابرو زیبا و جدید دخترانه مدل ابرو پهن و دخترانه 2017 مدل ابرو پهن زیبا و جدید مدل ابرو 2017 پهن و دخترانه انواع مدل ابرو 2017 دخترانه زیبا

  •  آرون گروپس

انواع مدل ابروی زنانه ۲۰۱۷ مخصوص خانم های مدگرا

متخصصان آرایش و زیبایی ابروها را قاب چشم ها دانسته اند از این رو باید همه خانم ها در انتخاب مدل ابروی خود حساسیت های لازم را به خرج دهند. اگر شما برای برداشتن ابروهای خود از مدل هایی استفاده کنید که با فرم اجزای صورتتان هماهنگی نداشته باشد ممکن است چهره تان نامطلوب به نظر برسد و علاوه بر این پر شدن دوباره ابروها و برگشتن ابروها به فرم و حالت اولیه کمی زمانبر است. تصویر انواع مدل ابروی ۲۰۱۷ زنانه را در ادامه ملاحظه می فرمایید.

مدل ابرو زنانه 2017 مدل ابرو زنانه سال 2017 مدل ابرو زنانه زیبا و جدید
راز زیبایی و جذابیت صورت در هماهنگی بین اجزای صورت است بنابراین شما باید ابروهایتان را به گونه ای بردارید که با سایر اجزای صورتتان هماهنگی داشته باشد.
مدل ابروی ۲۰۱۷ برای فرم های مختلف صورت با یکدیگر متفاوت است و بهتر است خانم ها با صورت گرد از انواع مدل ابرو برای صورت گرد استفاده کنند و همچنین خانم ها با صورت کشیده از انواع مدل ابرو برای صورت کشیده و لاغر برای برداشتن ابرو های خود استفاده کنند.

مدل های ابرو 2017 مدل ابرو های سال 2017 مدل ابرو پهن و زیبا مدل ابرو زنانه زیبا و جدید
برای خانم ها با صورت کشیده و لاغر ابرو های صاف و افقی مناسب تر هستند و برای خانم ها با صورت گرد مدل ابرو زاویه دار با هشتی بلند و دم کوتاه مناسب تر می باشند.

مدل های زیبا ابرو سال 2017
اگر صورت شما بیضی شکل است جزء خوش شانس ترین افراد هستید زیرا اکثر مدل ابروهای سال ۲۰۱۷ برای این فرم صورت مناسب هستند.
برای خانم ها با صورت چند ضلعی مدل ابرو منحنی و قوس دار می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

ابرو اسپرت مدل ابرو زنانه 2017 مدل ابرو 2017 برای خانم های جذاب مدل ابرو کمانی 2017 مدل ابرو 2017 جدید و متفاوت مدل ابرو زنانه زیبا و جدید مدل ابرو سال 1396 مدل ابرو و آرایش ابرو 2017 مدل ابرو 2017 و 1396   انواع مدل ابرو های زنانه در سال 2017 جدیدترین مدل ابرو های زنانه

در این مطلب انواع مدل ابرو ۲۰۱۷ زنانه و دخترانه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ابرو ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل ابروی متناسب با فرم صورت خود را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های متنوع ابرو به بخش مدل ابرو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *