دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آنچه باید درباره زندگی شبنم قلی خانی بدانیم

  • مرضیه نیکزاد
  • ۹ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

شبنم قلی خانی یکی از بازیگران زیبا و مشهور و همچنین از کارگردانان تئاتر ایران می باشد. در این مطلب ما قصد داریم تا شما مخاطبان عزیز را با بیوگرافی شبنم قلی خانی و همچنین تصاویر جالب و جدید وی آشنا سازیم.

در عرصه سینما و تلویزیون بازیگران بسیار زیادی با چهره های مختلف حضور داشته اند که شبنم قلی خانی یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران می باشد که علاوه بر هنر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی فیلم ها ی کوتاه و مستند را نیز بر عهده دارد. در ادامه مطلب شما دوستان عزیز را با بیوگرافی شبنم قلی خانی و همچنین تصاویر زیبا و جدیدش آشنا می کنیم.

شبنم قلی خانی فعالیت و هنر بازیگری خود را با حضور در تئاتر آنتیگونه در تهران آغاز نمود. در این میان هنگامی که بر روی صحنه رفت هنر و استعداد او مورد توجه ویژه شهریار بحرانی قرار گرفت. همین امر موجب شد تا آقای بحرانی وی را برای بازی در فیلم ” مریم مقدس ” در نقش مادر حضرت عیسی مورد انتخاب قرار دهد که انجمن اسلامی هنرمندان و مدیر عامل صدا و سیمای ایران نیز او را بخاطر هنرنمایی در این فیلم مورد تشویق قرار دادند. مجموعه تصاویر جالب و بیوگرافی شبنم قلی خانی را پیشرو دارید.

تصاویر شبنم قلی خانی با ژست های متفاوت

بیوگرافی شبنم قلی خانی و تصاویر زیبا و جذاب وی

شبنم قلی خانی در ۱۹ آبان ماه ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او مدرک دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک گذراند و دوران کارشناسی خود را در رشته تئاتر دانشگاه تهران گرایش طراحی صحنه سپری کرد. در حال حاضر او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر می باشد. وی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و همچنین در یک موسسه فرهنگی به کودکان بازیگری را آموزش می دهد. برنده جایزه بهترین بازیگر زن از تماشاگران شبکه جام جم و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن از پلت فرم طلایی از جشنواره روسیه را از آن خود کرد.

بیوگرافی شبنم قلی خانی و تصاویر جالب وی

عکس های جالب شبنم قلی خانی

عکس های زیبای شبنم قلی خانی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

شبنم قلی خانی پس از آشنایی با آقای بحرانی مورد توجه آقای علیرضا افخمی قرار گرفت و در سریال های ” پنجمین خورشید ” و “پنج کیلومتر تا بهشت ” به کارگردانی آقای افخمی توانست خیلی خوب بدرخشد. پس از آن در سال ۱۳۸۴ در سریال ” اولین شب آرامش ” به کارگردانی آقای احمد امینی و در کنار بازیگران معروفی همچون مهدی پاکدل، یکتا ناصر و آتیلا پسیانی به جلوی دوربین رفت و کاری بسیار زیبا و جالب را از خود به نمایش گذاشت.

شبنم قلی خانی و بیوگرافی وی عکس های متفاوت شبنم قلی خانی عکس های جالب و جدید شبنم قلی خانی بیوگرافی شبنم قلی خانی و تصاویرش تصاویر زیبای شبنم قلی خانی عکس های زیبا و جذاب شبنم قلی خانی عکس های جذاب و خفن شبنم قلی خانی تصاویر شبنم قلی خانی و همسرش

عکس شبنم قلی خانی و همسرشتصاویر زیبا و خفن شبنم قلی خانی تصاویر جدید و جذاب شبنم قلی خانی عکس های هنری و جالب شبنم قلی خانی عکس شبنم قلی خانی و لاله اسکندری

 عکس لاله اسکندری و شبنم قلی خانی عکس شبنم قلی خانی در کنار الهه حصاری

شبنم قلی خانی و الهه حصاریتصاویر شبنم قلی خانی در کنار سفره عید نوروز

پس از آن با بازی در فیلم جالب ” پنجشنبه آخر ماه ” که موضوع و محتوای آن اجتماعی و مذهبی می باشد که در آن چند جوان پارتی بزرگی را برگزار می کنند که در این هنگام روحانی وارد خانه می شود که نقش روحانی را آقای محمود پاک نیت بر عهده دارد. شبنم قلی خانی علاوه بر بازیگری به کارگردانی چند فیلم کوتاه و مستند نیز پرداخته است که وی کارگردانی نخستین فیلم کوتاه خودش را به نام ” واقعیت یک فروشنده خیابانی ” بر عهده گرفت. در حال حاضر وی و همسرش برای کامل نمودن حرفه کارگردانی خود به کشور استرالیا سفر کرده و در آنجا مشغول تحصیل و تمرین حرفه و هنر کارگردانی می باشند.

تصاویر زیبا و جذاب شبنم قلی خانی

عکس های زییای شبنم قلی خانی

فیلم های سینمایی :

مریم مقدس (۱۳۷۹)، یک الف ناقابل (۱۳۸۰)، جوجه اردک من (۱۳۸۱)، عطش (۱۳۸۱)، سفرنامه خواب (۱۳۸۱)، وعده دیدار (۱۳۸۲)، ستاره سهیل (۱۳۸۶)، به خاطر خواهرم (۱۳۸۶)، خاطره (۱۳۸۷)، شور شیرین (۱۳۸۸)، پریناز (۱۳۸۹)، بچه تهران (۱۳۸۹)، فال قهوه (۱۳۹۰)، فرزند خوانده (۱۳۹۰)، درخشش پنهان (۱۳۹۰)، بزرگ مرد کوچک (۱۳۹۰)، پنجشنبه آخر ماه (۱۳۹۰)، غریبه ها (۱۳۹۱)، انتقال آتش (۱۳۹۸)، بزرگراه (۱۳۹۸)، هرماس (۱۳۹۹)، حرف آخر (۱۳۹۹)

عکس های جدید و بیوگرافی کامل شبنم قلی خانی

مجموعه های تلویزیونی :

کتیبه (۱۳۷۶)، مریم مقدس (۱۳۷۹)، گل مرداب (۱۳۸۱)، پرده عشق (۱۳۸۲)، اولین شب آرامش (۱۳۸۴)، ما چند نفر (۱۳۸۵)، سالهای برف و بنفشه (۱۳۸۵)، ستاره سهیل (۱۳۸۶)، نردبام آسمان (۱۳۸۸)، پنجمین خورشید (۱۳۸۸)، گمشده (۱۳۸۹)، عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۹)، پنج کیلومتر تا بهشت (۱۳۹۰)، سرزمین کهن (۱۳۹۲)، هشت و نیم دقیقه (۱۳۹۵)، دیوار شیشه ای (۱۳۹۵)، محکومین (۱۳۹۶)، آنام (۱۳۹۶)، ریکاوری (۱۳۹۷)، بیگانه ای با من است (۹۸ و ۹۹)

تصاویر شبنم قلی خانی با گریم های متفاوت

ماجرای ازدواج خانم بازیگر

ازدواج شبنم قلی خانی و همسرش از طریق خواهرانشان اتفاق افتاد؛ در واقع خواهر وی و خواهر همسرش با هم دوست صمیمی بودن و شبنم در دوران دانشگاه که برای درس ماکت سازی در رشته معماری احتیاج به کمک داشت، با پیشنهاد خواهرش با رضا برادر دوست خواهرش که در رشته معماری تحصیل می کرد، آشنایی پیدا کرد و از او کمک گرفته و به گفته خودش، خواهر هایشان نقشه کشیدند تا این دو نفر با یکدیگر ازدواج کنند، این آشنایی در نهایت در سال ۱۳۸۶ به ازدواج منجر شد.

شبنم قلیخانی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان چند سالی است که صاحب دختری به نام شاینا شده است، وی اخیرا با انتشار پستی از تولد چهار سالگی دخترش ابراز شادمانی کرد و اینگونه نوشت :

چهار سال پیش در چنین روزی خداوند بهترین هدیه زندگی ام را در دستانم گذاشت و من معنی واقعی عشق را فهمیدم، تولدت مبارک دخترکم، خداوند حافظ دختر ما و تمام کودکان جهان باشد.

بیوگرافی شبنم قلی خانی +تصاویر

عکس های جدید و متنوع تری از شبنم قلی خانی

در ادامه بیوگرافی شبنم قلیخانی می توانید از دیگر تصاویر جدید و خانوادگی این بازیگر توانمند کشورمان دیدن کنید.

گالری تصاویر شبنم قلی خانی

زندگی نامه کامل شبنم قلی خانی

زندگی نامه جدید شبنم قلی خانی

عکس های شبنم قلی خانی

زندگی نامه شبنم قلی خانی

همه چیز درباره شبنم قلی خانیمهرانه مهین ترابی و شبنم قلیخانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی بازیگر

شرح حال شبنم قلی خانی

سرگذشت متفاوت شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی هنرپیشه

سرگذشت جدید شبنم قلی خانی

سرگذشت خواندنی شبنم قلی خانی

سرگذشت جالب شبنم قلی خانی

سرگذشت شبنم قلی خانی

ما در این مطلب شما دوستان و همراهان عزیز را با بیوگرافی شبنم قلی خانی و همچنین مجموعه تصاویر جالب و جذاب وی در مکان های مختلف آشنا کردیم که امیدواریم از این تصاویر لذت برده باشید. در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با تصاویر و زندگینامه سایر بازیگران می توانید به بخش عکس بازیگران از مجله آرگا مراجعه نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *