دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش کاردستی با کاغذ رنگی و اوریگامی با کاغذ

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

آموزش کاردستی با کاغذ را می توان از جمله کاردستی های جذاب و دیدنی دانست که با کمترین هزینه تهیه می شوند و می توان از آنها برای تزیینات مختلف نیز استفاده نمود. که در این مطلب نحوه ساخت آنها را ارائه خواهیم داد.

کاردستی با کاغذ یکی از کارهای جذاب و سرگرم کننده است که با یادگیری آن می توانید با کمترین امکانات و صرف هزینه کم به راحتی کاردستی های زیبا و متنوعی را تهیه نمایید. کاردستی با کاغذی که در این مطلب قصد ارائه آن را داریم مربوط به نوعی اوریگامی است که از آن می توان برای تزیینات جشن تولد و تزیین دیوار ها نیز استفاده نمود. در ادامه همراه ما بوده و از نحوه ساخت این کاردستی دیدنی و جذاب نهایت استفاده نمایید.

آموزش کاردستی با کاغذ با ایده های جدید و خلاقانه :

برای ساخت کاردستی های جالب و زیبا شما نیازمند به کارگیری ابتکار و خلاقیت می باشد تا بهترین کاردستی را با ساده ترین وسایل بسازید. کاردستی با کاغذ می تواند یکی از بهترین ایده ها در این زمینه باشد، بدنی منظور شما تنها نیاز به مقداری کاغذ رنگی، چسب، منگنه و قیچی می باشید. انتخاب نوع کاغذ ها کاملا سلیقه ایی است و می تواند از انواع کاغذ رنگی، کاغذ ساده و حتی جلد کادو برای ساخت کاردستی با کاغذ با این روش استفاده نمایید.

آموزش کاردستی با کاغذ

اولین مرحله از ساخت کاردستی، برش کاغذها است. بدین منظور باید کاغذ را به گونه ایی برش بزنید که شش عدد مربع هم اندازه داشته باشید. آنها را تا بزنید تا تبدیل به مثلث شوند.

کاردستی با کاغذ

حال باید سه برش بر روی مثلث ها ایجاد نمایید. تصویر زیر نوع و اندازه برش ها را نشان می دهد. هر شش مثلث را بدین صورت برش زده و بعد تا آنها را باز کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ساخت کاردستی با جلد کلدوساخت کاردستی با کاغذ رنگی

حال از قسمت مرکز کاغذ رول نمایید. توجه داشته باشید که این قسمت دارای کوچکترین برش می باشد. بعد از رول نمودن مطابق تصویر زیر آن را چسب بزنید.

اوریگامی با کاغذ

حال کاغذ را برگردانده و از قسمت برش های بعدی رول نمایید. رول دوم دقیقا مخالف با اولی می باشد.

خلاقیت با کاغذ رنگی

در این مرحله از ساخت کاردستی با کاغذ مجددا کاغذ را برگردانده و رول نموده و چسب بزنید. نتیجه کار بدین صورت است که شما دارای چهار رول می باشد که دو تا بر روی قسمت رنگی و دو رول بر روی قسمت سفید کاغذ می باشند. تصویر زیر نمونه تکمیل شده را برای یک تکه از کاغذ ها نشان می دهد.

آموزش کاردستی با کاغذ رنگی

حال هر دیگر کاغذها را نیز با همین روش آماده نمایید. این نوع کاردستی با کاغذ رنگی با این شش کاغذ آماده شده ساخته می شود.

ساخت کاردستی با کاغذ

کاغذهای آماده شده را کنار هم قرار دهید و آنها را با کمک منگنه به هم متصل نمایید. سعی کنید این کار را به گونه ایی انجام دهید که اوریگامی ساخته شده دقیقا از شش تکه مجزا تشکیل شود.

کاردستی های خلاقانه با کاغذساخت اوریگامی زیبا

آموزش کاردستی با کاغذ به پایان رسید، در ادامه می توانید نمونه های تکمیل ده این کاردستی زیبا و جالب را ملاحظه نمایید که با انواع مختلف کاغذ رنگی تهیه شده اند.

آموزش ساخت کاردستی با کاغذ خلاقیت با کاغذ رنگی برای تزیینات

امیدواریم آموزش کاردستی با کاغذ که در این مطلب ارائه دادیم، مورد توجه شما دوستان گرامی واقع شده باشد و نهایت استفاده را از این آموزش ببرید. همچنین می توانید با کلیک بر روی کاردستی از دیگر آموزش ها و مدل های متنوع انواع کاردستی با وسایل گوناگون نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *