دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

انواع مدل مانتو مجلسی با پارچه گیپور که شما را شیک پوش نگه می دارد

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
  • ۰

در این مطلب زیباترین و جذاب ترین انواع مدل مانتو مجلسی با گیپور در طرح های بسیار شیک و مجلسی را برای شما خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل های زیبا مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل مانتوی مجلسی با گیپور از انواع مدل مانتوهای مجلسی زنانه و دخترانه است که این مدل مانتوها در طرح های بلند و کوتاه دوخته می شود و شما می توانید با توجه به ویژگی های اندام خود مدل مانتوی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم های ایرانی مانتوها می باشند که مدل مانتوها در انواع طرح های اسپرت و مجلسی موجود هستند. مانتوهای مجلسی با انواع پارچه های مخمل و ساتن و گیپور دوخته می شوند که هر کدام از این مدل مانتوها می توانند به اندام شما فرم زیبایی بدهند.

مدل مانتوهای زیبای طرح گیپور

جدیدترین انواع مدل مانتو مجلسی با گیپور

مانتوهای مجلسی طرح های زیبا و متفاوتی دارند که اگر شما مدل مانتوی مجلسی خود را بر اساس فرم اندام تان انتخاب کنید ظاهر و اندام شیک و متفاوتی را پیدا می کنید. در ادامه این مطلب تصاویر انواع مدل مانتوی مجلسی با گیپور را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

 مدل مانتو مجلسی با گیپور بسیار زیبا وجذاب

مدل مانتوی مجلسی با گیپور در انواع طرح های کوتاه

مدل مانتو کوتاه مجلسی یکی از پرطرفدارترین مدل مانتوهای مجلسی در بین خانم ها و دختران جوان است که این مدل مانتوها در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود هستند. مانتو های کوتاه هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید شیک پوش و خوش اندام تر به نظر برسید بهتر است این مدل مانتو ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.
برخی از خانم ها تمایل دارند که از مدل مانتوهای مجلسی که با دو نوع پارچه مختلف دوخته شده اند در مهمانی ها و مجالس استفاده کنند که اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید بهتر است از مانتوهای گیپور دار استفاده کنید ترکیب پارچه گیپور با پارچه های مختلف می تواند طرح زیبا و متفاوتی را به مانتوی مجلسی بدهد.

انواع مانتوهای زیبای گیپور دار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

گالری شیکترین مدل مانتومجلسی طرح گیپور

مدل مانتوی مجلسی گیپور با طرح کوتاه

مانتومجلسی زیبای گیپور دار

مدل مانتوهای زیبای دخترانه مجلسی

طرح های زیبا و شیک مانتو گپیور

شیک ترین مدل مانتوهای زیبای مجلسی مدل مانتو مجلسی با گیپور بسیار زیبا وجذاب

مانتوی مجلسی با گیپور با طرح بلند و شیک

مانتوهای مجلسی گیپور با طرح بلند از انواع مدل مانتوهای پوشیده و مناسب برای مهمانی ها و مجالس مختلف هستند. مانتوهای گیپور مجلسی در انواع رنگ های روشن و تیره دوخته می شوند که بهتر است خانم ها با اندام چاق و توپر از مانتوهای گیپور با رنگ تیره استفاده کنند تا اندام آن ها متناسب تر به نظر برسد. خانم ها با اندام لاغر و متناسب می توانند از انواع مانتوهای مجلسی گیپور با انواع رنگ های روشن و تیره در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده نمایند.

مدل مانتوهای زیبای مجلسی

انواع مانتوهای زیبای مجلسی

مدل مانتوی مجلسی گیپور با طرح بلند

مجموعه مدل های زیبا و جذاب انواع مانتو شیک ترین مدل مانتوی مجلسی

مدل مانتو گیپور مجلسی

مانتومجلسی شیک و زیبای گیپور

مدل مانتوی زیبای مجلسی

مدل مانتوی گیپور با رنگی روشن

 مدل مانتو مجلسی با گیپور شیک و زیبا مانتو های زیبا و جذاب مجلسی

جدیدترین مدل های مانتو گیپور مجلسی

 مدل مانتو مجلسی با گیپور شیک و بسیار زیبا

شیک ترین مدل مانتوهای زیبای مجلسی

در این بخش از دنیای مد انواع مدل مانتوی مجلسی با گیپور را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل مانتو ها با سلیقه شما مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مانتو مجلسی گیپور دار با طرح شیک و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل مانتو مجلسی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *