دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس مارهای غول پیکر و ترسناک سراسر جهان

  • مرضیه نیکزاد
  • ۸ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با زندگی و تصاویر مارهای غول پیکر و بسیار ترسناک سراسر جهان آشنا سازیم. اگر به مشاهده عکس های ترسناک و حیرت انگیز علاقه مند هستید با مشاهده عکس مارهای بزرگ و حیرت انگیز ما را همراهی نمایید.

مارها جانورانی گوشت خوار و خونسرد از گروه خزندگان می باشند که بدنشان پوشیده از پولک می باشد و به علت اینکه فاقد گوش داخلی و پلک می باشند می توان آن ها را از گروه مارمولک بی پا متمایز کرد. اغلب مارها دارای جمجمه ای می باشند که قادر هستند تا شکاری بزرگتر از سایز سر خود را به درون دهان خود فرو ببرند و آن ها را ببلعند. در ادامه گالری انواع تصاویر مارهای غول پیکر و بسیار ترسناک را مشاهده می نمایید.

بدن مارها کشیده و دراز می باشد و اندام درونی آنها طوری در کنار هم قرار گرفته اند که با بدن خاصشان مطابقت داشته باشد. در بدن مارها کلیه ها یکی پس از دیگری در امتداد هم قرار گرفته اند و اغلب آن ها دارای یک شش می باشند. مارها اغلب شکار خود را با بوکشیدن بدست می آورند. زبان مارها حالتی دو شاخه بودن را دارد و این موجب می شود که آن ها در یک بازه زمانی یکسان به حس چشایی و بویایی دست پیدا کنند. در طبیعت های بکر و دست نخورده مارهای بزرگ و غول پیکری فراوانی یافت می شود، اما نمی توان هیچکدام را به عنوان بزرگترین مار دنیا در نظر گرفت.

عکس های جالب انواع مارهای بزرگ

عکس مارهای غول پیکر و ترسناک

نوع بینایی مارها با یکدیگر متفاوت است. برخی از مارها قوه بینایی بسیار خوبی را دارند اما تعدادی از آن ها نیز فقط قادر هستند که روشنایی را از تاریکی تشخیص دهند. اما بیشتر آن ها در ردیابی حرکات شکار و طعمه خود بسیار ماهرانه عمل می کنند. قسمتی از بدن مارها که اغلب با زمین نیز در تماس است می تواند هر نوع لرزشی از زمین یا هوا را که توسط طعمه اش ایجاد شود را بسیار خوب احساس کند. معمولا مارهای غول پیکر در نقاطی یافت می شوند که از محل زندگی انسان ها فاصله زیادی دارند.

انواع تصاویر مارهای ترسناک تصاویر جالب مارهای غول پیکر تصاویر مارهای غول پیکر ترسناک

عکس مار غول پیکر که به تازگی طعمه ای بزرگ را بلعیده استانواع مارهای بسیار بزرگ و غول پیکر مارهای غول پیکر و بسیار بزرگ مارهای بزرگ و ترسناک سراسر دنیا تصاویر انواع مارهای سراسر جهان

عکس خورده شدن مارک کوچک توسط ماری بزرگترتصاویر جالب انواع مارهای بزرگ

  •  آرون گروپس

عکس بالا مربوط به ماری عروسکی برای تهیه فیلم است که به اشتباه در برخی از رسانه ها به عنوان مار غول پیکر سد کرج از آن نام برده می شود.تصاویر جالب و دیدنی انواع مار تصاویر جالب انواع مارهای سراسر جهان تصاویر جالب و دیدنی انواع مارها تصاویر انواع مارهای غول پیکر تصاویر مارهای بسیار بزرگ جهان

عکس مار غول پیکر و ترسناکعکس های جالب و تماشایی انواع مار تصاویر مارهای بسیار بزرگ و غول پیکر

حتما بارها شنیده اید که مارها پوست اندازی می کنند و این کار آن ها دارای کاربردهایی نیز می باشد. پوست اندازی موجب می شود تا انگل ها از بدن مارها دور شده و همچنین پوستی جدید جایگزین پوست کهنه و قدیمی آن ها شود. هنگامی کار پوست اندازی مار آغاز می شود او به مکانی امن پناه برده و حتی قادر به خوردن غذا نیز نمی باشد. مارها از جمله حیواناتی می باشند که دندان های آن ها همیشه جایگزین یکدیگر می شوند. بزاق مار که از طریق نیش او به طعمه می رسد در واقع همان زهر نامیده می شود که بسیار خطرناک و کشنده است.

تصاویر مارهای بزرگ و غول پیکر

جدیدترین تصاویر انواع مارها

مارهای غول پیکر توان بلعیدن انواع طعمه های بزرگ را دارند

تصاویر انواع مارهای بزرگ و دیدنی

در مناطقی که اغلب سرد و زمستانی هستند خزندگان از جمله مارها به خواب فرو می روند که در آن حالت فعال خود را از دست داده و به حالتی غیر فعال تبدیل می شوند.

بزرگ ترین و عجیب ترین مارهای دنیا

تصاویر مارهای بسیار بزرگ و غول پیکر

در این مطلب با جدیدترین و جالب ترین گالری انواع مارهای غول پیکر و ترسناک در سراسر دنیا و همچنین با نحوه زندگی و ویژگی های آن ها آشنا شدید که امیدواریم از این مطالب استفاده نمایید. در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش عکس حیوانات از مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *