دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین سینی چای خواستگاری با ۲۷ ایده زیبا و بسیار جالب

  • یلدا محمدی
  • ۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

زیباترین مدل های تزیین سینی چای خواستگاری با طرح های شیک و جدید را در این مطلب مشاهده نمایید که هر یک از این تزیینات می توانند بهترین ایده برای تزیین و دیزاین سینی شما در مراسم خواستگاری باشند.

ایده های جدید و جالب برای تزیین سینی چای مراسم خواستگاری و بله برون را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک از این مدل های زیبا و خاص می توانند بهترین ایده و الگو برای تزیینات شما باشند و با استفاده از آنها سینی چای را به بهترین شکل دیزاین نمایید. در ادامه همراه ما بوده و از این مدل های زیبا دیدن فرمایید.

مدل های زیبا و جدید تزیین سینی چای خواستگاری و بله برون :

اغلب عروس خانمی های با ذوق و سلیقه ترجیح می دهند به تزیین سینی چای برای مراسم خواستگاری یا بله برون خود بپردازند. این نوع تزیینات اغلب با استفاده از گل های مصنوعی یا طبیعی، تور، روبان و دیگر وسایل تزیینی انجام می گیرد. در ادامه مدل های زیبا و جالب تزیین سینی را مشاهده می فرمایید که در هر یک سعی شده است با استفاده از وسایل تزیینی در دسترس، تزیین سینی به زیبایی انجام گیرد. البته از این ایده ها علاوه بر سینی چای، میتوایند برای تزیین ظرف حنا عروس و سینی حنابندان نیز استفاده نمایید.

تزیین سینی چای با گل مدل تزیین سینی تزیین ساده سینی چای تزیین سینی با ساتن و تور برای خواستگاری

شما به راحتی می توانید اقدام به ساخت مدل گل کریستالی و یا پارچه ای نموده و با آنها به تزیین سینی بپردازید. در ادامه عکس چند مدل گل زیبای مناسب برای این کار را ملاحظه می فرمایید.

مدل گل برای تزیین سینی تزیینات سینی چای بله برون مدل گل تزیینی برای سینی چای خواستگاری

تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین سینی با گل را نشان می دهند که در آنها از گلهایی مشابه با گل های بالا استفاده شده است و هر یک می توانند الگوی مناسبی برای تزیینات شما باشند. سعی کنید گل تزیینی را تنها در یک گوشه از سینی قرار دهید.

  •  آرون گروپس

تزیین زیبای سینی چای تزیین سینی با گل های کریستالی تزیین سینی با گل طبیعی برای خواستگاری تزیین سینی با گل پارچه ای تزیین سینی چای با گل کریستالی

ایده های جدید برای تزیینات سینی چای

مهمان داری و مهمان نوازی یکی از سنتهای زیبای ایرانیان است؛ گذشتگان همواره احترام خاصی برای مهمانان قائل بودند و آنها را بسیار عزیز می دانستند، از این رو سعی می کردند, زیباترین و بهترین پذیرایی را از آنها به عمل آورند، امروزه نیز با استفاده از مدلهای شیک و زیبای سفره آرایی غذاهای ایرانی و تزیینات سینی چای می توانید پذیرایی زیبا و ویژه ای از مهمانهایتان داشته باشید، هر چند شکل برگزاری این سنتها نسبت به گذشته تغییرات اساسی پیدا کرده و دچار تشریفات و ریخت و پاش های اضافی شده است، همانطور که در بالا اشاره کردیم؛ دیزاین سینی چای برای مراسم خواستگاری، بله برون و … کاربرد زیادی دارد، در ادامه مدلهای جدیدتری از این تزیینات شکیل را می توانید ملاحظه نمایید.

تصاویری از تزیینات سینی چای

بسیاری از عروس خانوم های با سلیقه و خوش ذوق علاقمندند تا در مراسم خواستگاری، جشن عقد و دیگر مراسم های مربوط به عروسی خوش سلیقگی خود را به خانواده داماد نشان دهند، حال برای انجام تزیینات مختلف نیازی به هزینه های زیاد نیست بلکه می توان با ساده ترین وسایل و تنها با داشتن کمی ذوق و هنر زیباترین تزیینات را برای این مراسم ها داشته باشید، در اینجا تصاویری متنوع از تزیینات سینی چای با ایده های جذاب و ساده گلچین کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

دیزاین سینی چای

دیزاین شیک سینی چای

انواع تزیینات سینی چای

جدیدترین تزیینات سینی چای

ایده تزیینات سینی چای

تزیین سینی چای شیک

مدل تزیینات سینی چای

تزیینات زیبای سینی چای

تزیین سینی چای با گل چینی

تزیینات شیک سینی چای

تزیینات جالب سینی چای

تزیینات جدید سینی چای

تزیینات سینی چای

تزیین سینی چای با گل

امیدواریم ایده های مطرح شده در این مطلب مورد توجه شما دوستان عزیز واقع شده باشد و با الگوبرداری از این مدل های زیبا و جالب به تزیین سینی بپردازید. از شما دوستان علاقه مند به اینگونه تزیینات دعوت می نماییم با مراجعه به بخش تزئینات عروس از دیگر ایده ها و مدل های جدید و شیک در زمینه های مختلف دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *