دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش ساخت کارت تبریک تولد با روشی ساده و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش ساخت کارت تبریک تولد با طرح های زیبا و جدید را در این مطلب ملاحظه نموده و با استفاده از این آموزش جالب و ایده های خلاقانه اقدام به ساخت انواع کارت تبریک تولد دست ساز زیبا و خاص نمایید.

یادگیری ساخت کارت تبریک تولد می تواند ایده قابل توجهی برای بیان تبریک تولد به عزیزانمان باشد، همانگونه که می دانید کارت تبریک های دست ساز از زیبایی و جذابیت بیشتری برخوردارند و می توانند بهترین انتخاب در این زمینه باشند. از این رو قصد داریم آموزش ساختن کارت تبریک برای تولد را در این مطلب ارائه دهیم که مطمئنا این آموزش می تواند راهنمای مناسبی برای شما دوستان گرامی در زمینه درست کردن انواع کارت تبریک تولد باشد. در ادامه همراه ما بوده و از این آموزش جالب و زیبا نهایت استفاده را ببرید.

آموزش ساخت کارت تبریک تولد زیبا و جدید با مقوا و کاغذ :

برای ساختن کارت تبریک تولد ساده و زیبا شما نیاز به سه تکه کاغذ یا مقوای نازک دارید، البته باید قبل از هر کاری ابزار مورد نیاز از جمله قیچی، چسب، مداد و… را نیز فراهم آورید. حال تکه های مقوا را برداشته و شکل های زیر را با استفاده از خط کش و مداد روی مقواها بکشید، البته توجه داشته باشید که در صورت دلخواه می توانید از پرینتر نیز استفاده نموده و طرح دلخواه را روی کاغذ چاپ کنید. طرح انتخابی ما برای این مدل کارت پستال تبریک تولد چهار شمع و یک کیک ساده است، که شما می توانید از هرگونه طرحی برای این کار استفاده نمایید. طرح ها را کشیده و مقوا را برش بزنید.

ساخت کارت تبریک های زیبا و جالبساخت کارت تبریک تولدکارت پستال تولد

برای زیبای بیشتر کارت تبریک شروع به رنگ آمیزی طرح کشیده شده نمایید، البته می توانید برای جذابیت بیشتر از کاغذ رنگی نیز استفاده نمایید. در هر صورت حال شما چند طرح رنگی دارید که هر یک می تونند زیبایی بخش کارت پستال شما باشند، آنها را تا بزنید تا برای استفاده در کارت تبریک تولد آماده شوند.

ساخت کارت پستال های تولدکارت تبریک تولدکارت تبریک زیبا و جالب ساخت کارت تبریک برای تولد آموزش ساخت کارت تبریک ایده ساخت کارت تبریک مراحل ساخت کارت تبریک

حال زمان آن رسیده است که به سراغ مقوای اصلی برویم و با استفاده از چسب طرح های برش خورده را بر روی مقوا بچسبانیم. همانطور که در تصاویر نیز ملاحظه می فرمایید، باید تنها لبه های کار را چسب بزنید تا کارت تبریک و کارت پستال تولد شما جلوه بهتری داشته باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ساخت کارت تبریک برای تولدآموزش ساخت کارت تبریک تولد ساده کارت تبریک تولد های دست ساز آموزش ساخت انواع کارت تبریک

کارت تبریک ما آماده است. می توانید متن دلخواه را پشت کارت نوشته و آن را به کسانی که دوستشان دارید در روز تولدشان هدیه نمایید.

کارت تبریک برای تولد ساخت کارت تولد با مقوا

توجه داشته باشید که این آموزش ساده ترین روش برای ساخت کارت پستال و کارت تبریک بود، شما با استفاده از این آموزش و استفاده از ابتکار و خلاقیت خود می توانید اقدام به ساخت کارت تبریک های مختلف نمایید. در ادامه عکس های انواع کارت تبریک تولد دست ساز را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این مدل های زیبا و جالب می توانند بهترین الگو برای ساخت کارت تبریک تولد شما باشند و با ایده گرفتن از آنها جذاب ترین کارت تبریک ها را به سادگی بسازید.

کارت پستال تولد ساخت کارت پستال های تولد زیبا ایده ساخت کارت پستال تولد ساخت انواع کارت تبریک برای تولد کارت تبریک های زیبا و جالب برای تولد ساخت کارت تبریک برای تولد دوستمدل کارت تبریک تولد دست ساز

جدیدترین مدل کارت تبریک های زیبا برای تولد

جشن تولد یکی از مناسبتهای مهم و به یادماندنی در زندگی هر فردی می باشد که یادآوری آن از طریق خانواده، دوستان نزدیک و آشنایان احساس شادی و خوشایندی برای آن شخص به همراه دارد، حال ایده های متنوع و جذاب زیادی برای تبریک تولد وجود دارد؛ استفاده از کارت پستال های زیبای تبریک تولد، پیشنهاد جذابی برای این منظور است به خصوص اینکه دست ساز بوده و با ذوق و سلیقه فراوان ساخته شده باشد، در ادامه این بخش نمونه های زیبا و دیدنی از انواع کارت تبریک تولد در طرح های شیک و متنوع را گردآوری کرده ایم که با کمی دقت در تصاویر می توانید به راحتی از بهترین آن ایده گرفته و جذاب ترین کارت های تبریک هدیه را با کمترین هزینه در منزل بسازید.

تصویر کارت تبریک تولد

خریدن انواع کارت پستال تولد زیبا در طرح های سه بعدی، فانتزی، عاشقانه، خنده دار و … برای خانواده و دوستان ایده جذابی است اما اگر به صورت دستی و با هنر و ذوق خودتان به گونه ای زیبا و جذاب طراحی شده باشد، ارزش آن برای طرف مقابلتان چند برابر خواهد بود و می تواند نشان دهنده آن باشد که فرد مقایل به چه میزان مورد علاقه و توجه شما است، ضمن اینکه با این کار در هزینه های خود نیز به مقدار زیادی صرفه جویی کرده اید، در این قسمت انواع دیگر کارت پستال سه بعدی و ساده دست ساز با ایده های زیبا و بکر قرار داده ایم که می توانید از آنها ایده بگیرید و کارت تبریکات زیبایی در منزل تهیه کرده و عزیزانتان را سورپرایز کنید.

ایده های متنوع کارت تبریک تولد

زیباترین ایده کارت تبریک تولد

جذاب ترین ایده کارت تبریک تولد

انواع ایده کارت تبریک تولد

ایده شیک برای کارت تبریک تولد

ایده زیبا برای کارت تبریک تولد

ساخت مدلی از کارت تبریک تولد

ایده جذاب برای کارت تبریک تولد

ایده کارت تبریک تولد جذاب

ایده ساخت کارت تبریک تولد

ایده کارت تبریک تولد فانتزی

ایده کارت تبریک تولد جدید

ایده کارت تبریک تولد زیبا

ایده کارت تبریک تولد

ساخت کارت تبریک تولد زیبا

امیدواریم آموزش ساختن کارت تبریک تولد که در این مطلب ارائه دادیم، مورد توجه شما دوستان گرامی واقع شده باشد، اما در صورتی که تمایل دارید با دیگر مدل های انواع کارت تبریک و همچنین آموزش های جدید و متنوع در این رابطه آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم به بخش کارت پستال مراجعه نموده و از دیگر مطالب جدید و خاص در این زمینه نهایت استفاده را ببرید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *