دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با این روش، آرایش صورت ملایم را در منزلتان انجام دهید!

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۵
  • ۰

آرایش می تواند چهره خانم ها را زیباتر و جذاب تر از همیشه کند, در ادامه این مطلب آموزش تصویری آرایش صورت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی مهارت لازم را در زمینه میکاپ لایت و ملایم بدست آورید.

با میکاپ های لایت و ساده چهره طبیعی و زیبای شما حفظ می شود و علاوه بر این آرایش های ملایم سن خانم ها را کمتر از حد معمول نشان می دهند. اگر شما مهارتی در زمینه میکاپ صورت ندارید می توانید با مشاهده مطالب آموزشی و تصویری میکاپ صورت لایت و ملایم میکاپ صورتتان را به بهترین نحو و بدون نیاز به آرایشگاه رفتن انجام دهید.

برای داشتن آرایش ملایم صورت شما نیازی ندارید که به آرایشگاه بروید و هزینه های زیادی را متحمل شوید. امروزه بیشتر خانم ها در زمینه خود آرایی مهارت های لازم را دارند و با کمک مطالب آموزش تصویری آرایش صورت می توانند تبحر و مهارت لازم را در این زمینه بدست آورند.

آموزش تصویری آرایش صورت لایت

آموزش تصویری آرایش صورت ملایم به صورت مرحله به مرحله

بیشتر خانم ها امروزه از میکاپ های لایت و طبیعی استفاده می کنند, مدل میکاپ های لایت برای هر مکانی مناسب هستند و می توانند جذابیت و زیبایی چهره طبیعی شما را چند برابر کنند. آموزش تصویری آرایش صورت را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد شما می توانید با کمک این مطلب آموزشی سطح مهارت و تبحر خود را در زمینه میکاپ لایت بالا ببرید.

آموزش تصویری آرایش صورت لایت دخترانه و زنانه

آموزش مرحله به مرحله آرایش صورت ملایم در منزل

با انجام چند مرحله ساده می توانید آرایش لایت و ملایمی را داشته باشید. آرایش های لایت و ملایم چهره شما را جوان تر و شاداب تر از همیشه نشان می دهند.

  • مرحله اول : استفاده از کرم مرطوب کننده

ابتدا صورتتان را به خوبی بشویید و خشک کنید.

  •  آرون گروپس

آماده سازی پوست صورت برای آرایش

برای آرایش کردن صورتتان بهتر است از یک آینه کوچک استفاده کنید سپس یک مرطوب کننده روشن بر روی پوست صورت خود بزنید استفاده از کرم مرطوب کننده از بوجود آمدن چین و چروک جلوگیری می کند.

زدن کرم مرطوب کننده

  • مرحله دوم : زیر سازی پوست

در مرحله بعدی آموزش آرایش صورت همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید باید زیر ساخت مناسب برای میکاپ را بر روی پوست خود ایجاد کنید.
برای ایجاد زیر ساخت آرایش صورت با کمک کرمی که دو تا سه درجه از پوستتان تیره تر است دو خط باریک زیر خط گونه ها و دو طرف بینی و بالای ابرو ها بکشید سپس با کمک انگشتان این خط های باریک را محو کنید. توجه کنید که بهتر است این کرم با رنگ روشن تر نیز ترکیب شود تا رنگی تیره تر و یا روشن تر از گردن تان ایجاد نشود.

آموزش زیر ساختی پوست برای آرایش

راه دیگر برای برای صاف کردن پوست صورت استفاده از فونداسیون مایع همرنگ پوست و یا یک درجه از رنگ پوست روشن تر است که با کمک این فونداسیون می توانید پوست صورت خود را یک رنگ و صاف کنید.

  • مرحله سوم :زدن رژگونه

رژگونه ها با رنگ های صورتی کم رنگ و هلویی و برنز و یا گل بهی طبیعی تر از سایر رنگ ها به نظر می رسند و بهتر است از این رنگ های رژ گونه برای زیباسازی صورت خود استفاده کنید. برای زدن رژگونه ابتدا سیب گونه خود را پیدا کنید ( می توانید با لبخند زدن برجستگی و گردی گونه های خود را مشخص کنید) سپس با کمک قلم مو رژگونه را بر روی صورت خود بزنید رژگونه به آرایش شما رنگ و لعاب می دهد و می تواند گام بزرگی در آرایش صورت محسوب شود.

آموزش زدن رژ گونه

  • مرحله چهارم: زدن سایه چشم

می توانید با کمک سایه چشم صورتی کمرنگ و برنز و یا هلویی و  سایر رنگ های ملایم آرایش چشم های خود را لایت و طبیعی کنید. با کمک انگشت اشاره و یا قلم مو لایه ای از سایه را بر روی پشت چشم هایتان قرار دهید.

آموزش زدن سایه آموزش آرایش ساده

استفاده از رنگ استخوانی و یا رنگ نقره ای سفید باعث می شود که پشت چشم ها بلند تر به نظر برسد.

آموزش زدن سایه چشم

بعد از زدن سایه می توانید با کمک مدل خط چشم ساده و زیبایی حالت و فرم چشم های خود را تغییر دهید. استفاده از خط چشم در این سبک آرایش اختیاری است.

  • مرحله ششم: استفاده از فرمژه

با کمک یک فرمژه مژه هایتان را به خوبی فر دهید استفاده از فرمژه باعث می شود تا مژه هایتان در هنگام ریمل زدن به هم نچسبند.

  • مرحله هفتم: زدن ریمل

با کمک ریمل می توانید آرایش چشم های خود را زیباتر و جذاب تر کنید.

آموزش آرایش ملایم و لایت در منزل

  • مرحله هشتم: آرایش ابرو ها

اگر ابرو های شما فرم و حالت مناسبی ندارد می توانید با کمک مداد ابرو و یا ریمل ابرو فرم ابرو های خود را مناسب و ایده آل کنید.

  • مرحله نهم: زدن رژ لب

با کمک یک رژ لب براق کمی رنگ و درخشش به لب هایتان بدهید. اگر لب های شما خشک است بهتر است ابتدا مقداری برق لب و یا چرب کننده لب بزنید سپس از رنگ رژ لب متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید. برای دوام بیشتر رژ لب بر روی لب ها می توانید قبل از زدن رژ یک تکه یخ بر روی لب هایتان قرار دهید.

آموزش تصویری میکاپ مدل آرایش لایت

یکی از بهترین سبک های آرایشی که امروزه توجه بیشتر خانم ها را به سوی خود جلب کرده است مدل آرایش لایت است. در این مطلب آموزش تصویری آرایش صورت ملایم را در اختیار شما خانم های جوان و جذاب قرار دادیم که امیدواریم یا کمک این مراحل ساده بتوانید میکاپ لایت زیبا و متفاوتی را داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *