دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چیدمان داخل کابینت با ایده های جدید و کاربردی + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

راهکارهایی مناسب و عملی برای چیدمان داخل کابینت به همراه ایده ها و طرح های ایده آل برای چیدن کابینت ها و داشتن بهترین دکوراسیون در آشپزخانه که در ادامه میتوانید این راهکارها را به همراه تصاویر مربوطه مشاهده فرمایید.

اگر چه چیدمان داخل کابینت ها در زیبایی ظاهری و نمای بیرونی آشپزخانه تاثیر مستقیم ندارد اما باید به این نکته توجه نمود که عدم شلوغی و ایجاد نظم و انظباط در آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی و داشتن دکوراسیون ایده آل آشپزخانه دارد. با این حساب سعی کنید با فراهم آوردن بهترین و مناسب ترین چیدمان در کابینت ها، فضایی ایده آل و شیک در آشپزخانه فراهم آورید. در ادامه با ایده هایی جدید و کاربردی دز زمینه طراحی داخل کابینت ها آشنا می شوید.

طراحی چیدمان داخل کابینت با سبک های جدید و مدرن:

آشپزخانه مرکز زندگی است و داشتن چیدمان درون کابینت مناسب باعث ایجاد فضایی کاربردی در آشپزخانه می شود. اولین نکته ایی که در این زمینه باید مورد توجه قرار دهید، انتخاب طرحی مناسب و همیشگی برای چیدمان است تا دسترسی همه اعضاء خانواده به وسایل درون کابینت راحت و بدون صرف زمان باشد. با این حساب بهتر است مکان وسایل را تغییر ندهید و تنها از برنامه ایی منظم برای ایجاد فضای مناسب درون کابینت ها استفاده کنید. یکی از بهترین راهکارها در این زمینه، استفاده از صفحات بادوام و فلزی است که با به کار بردن آنها در درون کابینت ها امکان تقسیم بندی فضا به وجود می آید و در نتیجه نظم بیشتری به کابینت می دهد.

دکوراسیون داخل کابینت

چیدمان کابینت ها

چیدمان داخل کابینت

چیدن وسایل داخل کابینت

استفاده بهینه از کشوها و قفسه های کابینت باعث می شود علاوه بر جمع آوری و نظم دادن به وسایل آشپزخانه، فضایی مناسب و در دسترس ایجاد شود. ضمن چیدن وسایل آشپزخانه به این نکته توجه فرمایید که بهتر است وسایلی که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند در مکان های در دسترس قرار دهید تا در مواقع نیاز کار شما راحت تر و سریع تر پیش رود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دکوراسیون داخل کابینت

چیدن وسایل داخل کابینت

سعی کنید مواد و وسایل همجنس را در طبقه های مشخصی قرار دهید. برای این کار ظروف را در قفسه های مشخص و انواع مواد غذایی خشک را در قفسه های نزدیک به هم قرار دهید تا شرایط بهتر و مناسب تری در حین استفاده پیش آید و چیدمان داخل کابینت شما عالی و متناسب باشد.

چیدمان کلی داخل کابینت

چیدمان داخل کابینت

قاشق، چنگال و چاقو ها را در جای مخصوص خود و به صورت تفکیک شده قرار دهید. ایجاد بی نظمی در این ناحیه، مشکلات زیادی پیش می آورد.

چیدمان کابینت ها

در صورتی که تعداد کابینت ها زیاد است، از فضای اضافه داخل آنها برای وسایل برقی و حتی وسایل متفرقه استفاده کنید. این کار کمک میکند دکوراسیون آشپزخانه شما منحصر به فرد و جذاب باشد.

چیدن وسایل داخل کابینت

چیدمان کابینت ها

مجموعه تصاویر جالب از چیدمان مرتب کابینت

شاید یکی از از سخت ترین بخش خانه داری تمیز کردن و مرتب کردن آشپزخانه می باشد. هر چه قدر آشپزخانه تر و تمیز و پاکیزه باشد محیط کار کردن در آشپزخانه راحت تر و دلچسب تر خواهد بود. اصلی ترین مساله برای تمیز کردن آشپزخانه قرار دادن صحیح وسایل و لوازم آشپزی در داخل کابینت ها می باشد که برای داشتن چیدمانی درست و اصولی باید سلیقه و خلاقیت داشته باشید تا به هنگام آشپزی کردن آسان تر و سریعتر به وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

نحوه قرار گرفتن وسایل و اقلام آشپزی و انواع ظرف و ظروف در داخل کابینت ها باید صحیح و مرتب باشد. مثلا تمامی ادویه ها و چاشنی های افزودنی به غذا باید در نزدیک ترین کشوی کابینت به اجاق گاز قرار گیرد و طرز قرار گیری آن ها به گونه ای باشد که با برداشتن هر کدام از آن ها درون کشو به هم نریزد و هر کدام جای مخصوص به خود را داشته باشند. برای دیگر وسایل دیگر همچون سرویس قابلمه ها، سرویس قاشق و چنگال، مواد خوراکی و … نیز باید خلاقیت های ویژه ای در نظر گرفته شود.

شیک ترین چیدمان داخل کابینت

در ادامه این بخش نظاره گر مدل تزیینات زیبا و شیک برای چینش وسایل داخل کابینت خواهید بود. الگو برداری از هر یک از این تصاویر شما را در مرتب چیدن لوازم آشپزخانه و وسایل پخت و پز درون کابینت ها کمک خواهد کرد. خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید و از این تصاویر متنوع دیدن نمایید.

جدیدترین چیدمان داخل کابینت

چیدمان جالب درون کابینت

چیدمان خاص درون کابینت

چیدمان قشنگ درون کابینت

چیدمان شکیل درون کابینت

چیدمان منحصر به فرد درون کابینت

قشنگ ترین چیدمان داخل کابینت

چیدمان دیدنی درون کابینت

چیدمان خلاقانه درون کابینت

چیدمان ایده آل درون کابینت

ایده جالب برای چیدمان درون کابینت

ایده خاص برای چیدمان درون کابینت

ایده دیدنی برای چیدمان درون کابینت

ایده باحال برای چیدمان درون کابینت

ایده تماشایی برای چیدمان درون کابینت

ایده بی نظیر برای چیدمان درون کابینت

ایده ایده آل برای چیدمان درون کابینت

متفاوت ترین چیدمان داخل کابینت

بهترین چیدمان وسایل کابینت

با چند ایده و راهکار در زمینه چیدمان درون کابینت ها آشنا شدید. امیدواریم با برنامه و طراحی مناسب بهترین چیدمان را داشته باشید و فضایی ایده آل در آشپزخانه ایجاد کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *