دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل بافتنی مردانه شیک و جدید با طرح های فوق العاده زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۴ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

مدل بافتنی مردانه از انواع لباس های گرم و مناسب برای فصول سرد سال است. لباس های بافتنی در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. در ادامه انواع طرح های متفاوت مدل لباس بافتنی مردانه شیک و جذاب را مشاهده خواهید کرد.

با شروع فصل سرما همه مردم به فکر تهیه لباس های گرم زمستانی می افتند. مدل ژاکت مردانه از انواع لباس های گرم و محبوب برای فصل پاییز و زمستان است و این مدل لباس ها در انواع مدل های ژاکت بافتنی و کلاه بافت و جوراب بافت و … تولید می شوند.

لباس بافت و سویشرت پسرانه و مردانه جزء انواع لباس های مناسب برای روز های خنک پاییزی و زمستانی هستند این مدل لباس ها طرح های زیبا و شیکی دارند و همچنین در انواع رنگ های روشن و تیره تولید می شوند که انتخاب طرح و رنگ لباس های زمستانی به سلیقه شخصی هر فردی بستگی دارد. با شروع فصل سرما خرید پلیور مردانه و انواع لباس های بافتنی محبوبیت زیادی خواهد داشت.

مدل ژاکت های بافتنی با طرح های جدید

مدل بافتنی مردانه با جدیدترین طرح های مد سال

ژاکت های گرم به صورت دست بافت و با ماشین های بافتنی تولید می شوند که هر کدام از این طرح های ژاکت بافتنی زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
مانند سایر لباسهای مردانه مدل ژاکت مردانه نیز دارای طرح های زیبا و شیکی است و در انواع مدل های لباس بافت با رنگ های تیره و روشن موجود هستند که شما می توانید با توجه به رنگ پوست و موی خود طرح و رنگ زیبایی از این مدل لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

زیباترین طرح های لباس بافتنی مردانه
اگر تمایل دارید که در روز های سرد زمستان و پاییز دمای بدن شما حفظ شود بهتر است مدل بافتنی ها با رنگ های تیره استفاده کنید.
مدل ژاکت های بافت مردانه یکی دیگر از لباس های بافت پرطرفدار و زیبا مردانه هستند و این مدل لباس های بافت به صورت جلو باز بافته می شوند و در قسمت جلو ژاکت معمولا از دکمه و یا زیپ استفاده می شود و شما می توانید برای گرمای بیشتر از زیر این لباس ها از پیراهن های مردانه استفاده کنید.

مدل ژاکت بافتنی
در ادامه انواع مدل های جدید و شیک ژاکت مردانه با طرح های متفاوت و خاص را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید به طرح دلخواه لباس بافت خود دست یابید.

مدل های لباس بافتنی مردانه   مدل ژاکت بافتنی مدل های لباس بافتنی مدل بلوز بافتنی مردانه مدل لباس بافتنی مردانه با جدیدنرین طرح های مد سال لباس بافتنی مردانه با طرح های زیبا مدل بلوز بافتنی مردانه مدل بلوز بافتنی مردانه با جدیدترین طرح های مد سال مدل های شیک و متفاوت لباس بافتنی مدل بافتنی مردانه با جدیدترین طرح های مد سال   زیباترین و جدیدترین طرح های شیک لباس بافتنی مردانه زیباترین مدل های بافتنی مردانه مدل های زیبا و شیک لباس بافتنی مدل بافتنی مردانه با انواع طرح های متنوع مدل لباس بافتنی مردانه زیبا   مدل های لباس بافتنی با طرح های شیک و متنوع انواع مدل های جدید و زیبا لباس بافتنی مدل لباس بافتنی شیک و متنوع مدل های متنوع لباس بافتنی مدل های لباس بافتنی طرح های شیک و متنوع لباس بافتنی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدلهای جدیدتری از بلوز های بافت مردانه

همانطور که گفتیم؛ امروزه انواع مدلهای پلیور و ژاکت بافتنی پسرانه و مردانه در طرح های مختلف جلو باز، جلو بسته، کلاه دار، بدون کلاه و با یقه های مختلف به صورت دستی یا ماشینی طراحی و بافته می شوند که هر کسی می تواند بنا به سلیقه اش و متناسب با مدل مو و رنگ پوستش، بهترین مدلهای این بافت ها را انتخاب کرده و استایل جذابی برای فصول پاییز و زمستان داشته باشد، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع بافت آقایان شیک و جدید گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل بافتنی مردان

انواع لباسهای بافتنی مردانه را می توان با بافت های ساده و مختلف و یقه های گرد، ایستاده، یقه هفت، یقه اسکی و … در رنگ بندی های مختلف تیره یا روشن تهیه کرد که انواع رنگهای طوسی، مشکی، کرم و قهوه ای پر طرفدار بوده و از جذابیت زیادی برای آقایان برخوردار می باشند، بنابراین در صورتی که برای پوشش زمستانی یا پاییزه خود به دنبال بلوز های بافت جدید و شیک هستید, می توانید در اینجا از مدلهای دیگر بافت مردانه دیدن کنید و بهترین آن را مطابق سلیقه تان انتخاب نمایید.

مدل بافتنی آقایان

مدلهایی از بافت مردانه

جدیدترین مدل بافت مردانه

مدل جدید بافت مردانه

تصاویری از مدل بافت مردانه

مدلی از بافت مردانه

مدلی از بلوز بافت مردانه

انواع مدل بافت مردانه

مدل بافت مردانه دورنگ

مدل بافت مردانه تیره

عکس مدل بافتنی مردانه

مدل بافت مردانه جذاب

مدل بافت مردانه شیک

مدل بافتنی مردانه شیک

مدل بافت مردانه زیبا

مدل بلوز بافت مردانه

مدل بافت مردانه جدید

مدل بافت مردانه جلوباز

مدل بافتنی مردانه زیبا

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا زیباترین و جدیدترین طرح های مد سال مدل لباس بافتنی آقایان را به شما عزیزان معرفی کردیم که امیدواریم این طرح های زیبا مورد پسندتان قرار گرفته باشند. اگر به دنبال طرح های متنوع و مختلفی از لباس های بافتنی می توانید به بخش مدل بافتنی مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *