دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برای دیزاین اتاق نوزاد از این ایده ها کمک بگیرید

  • ندا خوشرو
  • ۸ دی ۱۳۹۹
  • ۰

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد می تواند بر روی رشد و روحیه فرزند شما تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است والیدن برای دیزاین اتاق نوزاد خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند تا بتوانند فضایی متفاوت را در اتاق فرزند دلبند خود بوجود آورند.

یکی از محبوب ترین کارها برای پدر و مادر های جوان دیزاین اتاق نوزاد است. برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد طرح های شیک و متفاوتی وجود دارد که در ادامه مطلب شما را با انواع این طرح ها و ایده های مدرن آشنا می سازیم.

بی شک دیزاین دکوراسیون اتاق نوزاد یکی از مهمترین و لذت بخش ترین طراحی ها در دکوراسیون داخلی هر خانه ای است و همه والدین برای طراحی اتاق نوزاد شور و اشتیاق فراوانی دارند و همیشه سعی می کنند اتاق فرزند دلبندشان را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنند.

دیزاین اتاق نوزاد دختر با طرح های فانتزی و متفاوت

دیزاین اتاق نوزاد با طرح های فانتزی و دوست داشتنی

پدر و مادر ها معمولا دیزاین و تزیین اتاق نوزاد دختر و پسر را طبق رسم و رسومات سنتی و ایرانی چند ماه قبل از به دنیا آمدن فرزندشان برای جشن سیسمونی نوزاد انجام می دهند. تزیین اتاق نوزاد به رنگ بندی ها شاد و طراحی های فانتزی و شیک وابسته است و در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد باید به نکات زیادی توجه کنید تا بتوانید اتاق نوزاد را به فضایی آرامش بخش و مدرن تبدیل کنید.

زیباترین دکوراسیون ها برای اتاق نوزادان دختر و پسر

چیدمان اتاق نوزاد دختر با ایده های فانتزی و دوست داشتنی

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی و جذابیت طراحی داخلی اتاق نوزاد استفاده از رنگ های شاد و متفاوت در طراحی است. برای انتخاب رنگ اتاق نوزاد دختر و پسر خود را محدود به استفاده از رنگ های صورتی و آبی نکنید و بهتر است از رنگ های متنوع و جذاب برای دکوراسیون اتاق فرزند دلبندتان استفاده کنید, رنگ های روشن و زیبا مانند قرمز و نارنجی و آبی و سبز و زرد و قهوه ای هر کدام می توانند ایده مناسبی برای اتاق نوزاد دختر و پسر باشند همچنین استفاده از وسایلی با رنگ های خنثی در دکوراسیون اتاق نوزاد باعث می شود که با بزرگتر شدن فرزندتان و با تغییر سلیقه او نیازی به تغییر آن وسایل نداشته باشید.

طراحی اتاق نوزاد با چیدمان های شیک طراحی دکوراسیون های زیبا و متفاوت اتاق نوزاد

  •  آرون گروپس

در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد دختر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این طراحی های شیک و مدرن مورد توجه شما قرار بگیرند.

دیزاین اتاق نوزاد دختر دیزاین های زیبا اتاق نوزاد دختر و پسر طراحی های مدرن برای اتاق نوزاد طراحی دکوراسیون های شیک و متفاوت برای نوزاد دیزاین اتاق نوزاد دختر با طرح های شیک و کاربردی دکوراسیون های زیبا و فانتزی برای اتاق نوزادطراحی دکوراسیون مدرن اتاق نوزاد زیباترین و جدیدترین طراحی ها برای اتاق نوزاد طراحی دکوراسیون داخلی شیک و متفاوت زیباترین طراحی ها برای دکوراسیون اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد دخترانه

دکوراسیون دکوراسیون اتاق نوزاد پسر با طراحی های شیک و کاربردی

بعد از انتخاب رنگ اتاق نوزاد باید وسایل مورد نیاز و اولیه را برای دیزاین دکوراسیون اتاق نوزاد تهیه کنید. مهم ترین وسایل در درون اتاق نوزاد تخت و یا گهواره می باشند که معمولا رنگ تخت و گهواره اتاق نوزاد سفید و شیری می باشد. بعد از انتخاب تخت نوزاد باید سایر وسایل مانند کمد و اسباب بازی و پرده و فرش و … را فراهم کنید و بعد از تهیه همه وسایل مورد نیاز برای اتاق نوزاد همه وسایل را به صورت زیبا و کاربردی در درون اتاق نوزادتان بچینید.

دیزاین اتاق نوزاد با طراحی های شیک و زیبادیزاین اتاق نوزاد پسر زیباترین و جدیدترین طراحی ها برای اتاق نوزاد دکوراسیون ساده اتاق نوزاد
از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی و جذابیت اتاق نوزادان طراحی نور پردازی ایده آل و مناسب است و شما می توانید با ایجاد یک نورپردازی ملایم و متفاوت فضایی آرامش بخش و زیبا را برای فرزند خود فراهم کنید. اگر تمایل دارید که نور پردازی تاثیر آرامش بخشی را بر روی خواب نوزاد شما داشته باشد بهتر است از تلفیق نور پردازی ملایم با یک پرده حریر استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد شیک و مدرن

   دیزاین اتاق نوزاد دختر و پسر با طراحی های زیبا و کاربردی طراحی دکوراسیون های شیک اتاق نوزاد دیزاین اتاق نوزاد با طرح های فانتزی و دوست داشتنی دیزاین اتاق نوزاد با دکوراسیون های مدرن و متفاوت طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد

معرفی نکاتی کلی برای چیدمان و دیزاین اتاق نوزادان

همانطور که گفتیم خرید وسایل اتاق نوزادان و چیدمان آنها از جذابیت زیادی برای والدین کودک و اطرافیان آنها برخوردار می باشد و این جذابیت آنقدر زیاد است که والدین نوزاد معمولا  از ماه ها قبل از تولد نوزادشان، شروع به خریدن سیسمونی کرده و حتی وقت زیادی را صرف این کار می کنند، نکته مهم به هنگام خرید سیسمونی و چیدمان اتاق نوزاد, انتخاب مناسب و اصولی در این زمینه است، زیرا ممکن است به دلیل داشتن هیجان خرید وسایل متنوع و رنگارنگ برای دکوراسیون اتاق نوزاد محو زیبایی وسایل شده و از کیفیت و سلامت وسایل خواب غافل شوید.

چیدمان اتاق نوزاد

بنابراین در هنگام تزیین اتاق نوزاد علاوه بر زیبایی دکوراسیون اتاق، حتما باید محیط امن و آرامش بخشی را برای فرزندان دلبندتان ایجاد کنید, زیرا این کار در رشد جسمی و ذهنی کودک تاثیر زیادی دارد، در ادامه به ذکر نکاتی مهم درباره باید و نباید های انتخاب رنگ دیوار ها، مدل تخت خواب نوزاد، روتختی مناسب، آویز تخت، میز تعویض پوشک، کفپوش، پرده و نورپردازی مناسب اتاق نوزادان می پردازیم :

  • رنگ دیوار اتاق خواب نوزادان را از بین رنگهای گرم انتخاب کنید.
  • انتخاب تخت خواب با کیفیت و استاندارد برای دکوراسیون اتاق خواب نوزاد
  • از قرار دادن تخت خواب نوزاد در کنار پنجره و زیر لوستر و آویز ها خودداری کنید.
  • روتختی و ملحفه های نرم و طبیعی برای تخت نوزاد استفاده کنید.
  • از آویز های استاندارد و با کیفیت برای تخت نوزاد استفاده کنید.
  • خرید میز تعویض پوشک برای استفاده در دکوراسیون اتاق نوزاد
  • بهتر است از پرده های بلک اوت یا کرکره ای برای دکوراسیون اتاق نوزاد استفاده کنید.
  • موکت یا فرش در دکوراسیون اتاق نوزاد باید دارای بافت نرم و ضد حساسیت باشد.
  • به کار بردن نورپردازی ملایم در دکوراسیون اتاق نوزاد
  • حداکثر فضای اتاق نوزاد را به چیدمان لباسها و اسباب بازی های وی اختصاص دهید.
  • بهتر است برای تزیین اتاق نوزاد از یک تم استفاده کنید.

طراحی اتاق نوزاد

در این مطلب با جدیدترین ایده ها برای تزیین اتاق نوزاد آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این طراحی های شیک و متفاوت بتوانید فضایی متفاوت را در درون اتاق نوزاد خود پدید آورید. به شما توصیه می کنیم برای مشاهده انواع طراحی و چیدمان متفاوت و شیک اتاق نوزاد به بخش دکوراسیون اتاق نوزاد مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *