دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

گل شب بو و ویژگی های متفاوت آن را بهتر بشناسید + عکس

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵
  • ۰

گل شب بو یکی از انواع گل های زینتی می باشد که بسیار زیبا و معطر بوده و آن را در باغچه ها نگه داری می کنند. در این مطلب مجموعه عکس گل شب بو و همچنین دانستنی هایی درباره این گل خوشبو را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

گل شب بو انواع مختلفی دارد که همان طور که از اسمش پیداست این گل زیبا فقط در شب دارای بو می باشد و در روز هیچگونه بویی ندارد. گل های شب بو دارای برگ هایی با رنگ سبز و گلبرگ هایی خوشبو و دارای رنگ سفید و دیگر رنگ ها می باشد. گالری عکس گل شب بو و همچنین اطلاعاتی درباره چگونگی رشد و پرورش این گل را در این مقاله ملاحظه فرمایید.

گل شب بو علاوه بر گلبرگ و برگ دارای میوه نیز می باشد که آن را پوششی شامل کرک های خیلی کوتاه دربر دارد. دانه گل شب بو دارای روغنی می باشد که حاوی اسید هایی همچون: “لینولنیک”، “اروسیک” و ” لینوائیک” است. این گیاه در علم پزشکی نیز کاربرد دارد و از آن برای سقط جنین استفاده می کنند. عکس گل شب بو و انواع مختلف آن را در ادامه مشاهده نموده و از تماشای این عکس های زیبا لذت ببرید.

 گالری عکس گل شب بو

مجموعه عکس گل شب بو زیبا و جذاب :

شب بوی هراتی، شب بوی سلطانی، شب بوی دریایی، شب بوی زرد و شب بوی انگلیسی از جمله انواع گل های شب بو می باشند. این گل بیشتر زمانی که هوا خنک است می روید و باعث زیبایی و طراوت محیط اطراف ما می شود. گل شب بو نیز مانند سایر گیاهان دیگر به آب، هوا، خاک، رطوبت و نور کافی نیز دارد و شما به راحتی می توانید از این گل زیبا در باغچه یا گلدان نگهداری نمایید. در ادامه مجموعه عکس گل های بسیار زیبا و دوست داشتنی شب بو را ملاحظه نموده و از تماشای این عکس های زیبا لذت ببرید.

انواع عکس های گل شب بو زیباترین تصاویر گل شب بوی سفید انواع تصاویر گل شب بو گالری انواع گل های زیبای طبیعت انواع عکس های گل شب بو زیباترین و جذاب ترین عکس گل شب بو عکس گل شب بو و معرفی انواع آن انواع گل های زیبا و جالب طبیعت تصاویر گل شب بوی بسیار زیبا زیباترین گل های خوشبوی طبیعت تصاویر زیباترین گل های طبیعتعکس های گل شب بو

تصاویر انواع گل شب بوی زعفرانی تصاویر گل های زیبای شب بو

گل شب بو به خاک خوب و سبک نیاز دارد که حاوی مواد غذایی مناسب برای رشد آن می باشد. از آن جایی که به هوای گرم حساس است و اغلب در فصل بهار می رویند و بهتر است از تابش مستقیم نور خورشید در امان باشند. در هنگام آبیاری این گل نیز باید توجه کرد تا خاک آن کمی خشک باشد در غیر این صورت آبیاری بیش از حد آن موجب زرد شدن برگ ها و ریزش آن ها می گردد. همانطور که از مشاهده عکس های گل شب بو در میابید این گل یکی از زیباترین گل های جهان محسوب می شود که هر یک از گونه های آن دارای زیبایی و جذابیت خاصی هستند.

  •  آرون گروپس

انواع گل خوشبوی شب بو زیباترین گالری انواع گل شب بو عکس های انواع گل شب بو تصاویر انواع گل های شب بو عکس گل شب بو و انواع آن

گل شب بو یکی از خوشبوترین و زیباترین گل های طبیعت است که در این مطلب گالری عکس گل شب بو  به همراه اطلاعاتی از این گل را برای شما دوستان عزیز قرار دادیم. امیدواریم از تماشای تصاویر گل های زیبای شب بو لذت برده باشید. از اینکه تا پایان این مطلب ما را یاری کردید و همراه ما بوده اید از شما ممنون و سپاسگزاریم. در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر گل های مختلف به بخش عکس گل مراجعه کنید و با زیباترین گل ها آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *