دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

هفت فرمول ترکیبی متفاوت برای انواع رنگ موی قرمز

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

رنگ قرمز از جمله رنگ های پرانرژی در دنیای مد محسوب می شود. در طی سالیان گذشته استفاده از انواع رنگ قرمز به عنوان رنگ مو رواج بیشتری یافته است. در این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی قرمز را به همراه تصاویر این رنگ مو مشاهده خواهید کرد.

امروزه رنگ موهای گیاهی و شیمیایی بسیاری برای رنگ کردن موهای خانم ها وجود دارند و شما می توانید با کمک این رنگ ها موهایتان را به زیبایی رنگ بزنید. رنگ موی قرمز یکی از انواع رنگ موهای شیمیایی فانتزی و زیبا است و اگر می خواهید چهره ای متفاوت و زیبا داشته باشید این رنگ مو می تواند برای رنگ کردن موهای شما ایده خوب و مناسبی باشد.

رنگ مو قرمز، شامل انواع رنگ موی شرابی و رنگ موی بادمجانی و قرمز های فانتزی است و این رنگ مو به دو گروه رنگ مو سرخ گرم و رنگ مو سرخ سرد تقسیم بندی می شود که هر کدام از این رنگ موها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند .

رنگ موی قرمز زیبا

رنگ موی قرمز با فرمول های ترکیبی مختلف

برخی از خانم ها برای انتخاب رنگ کردن موهای خود با رنگ قرمز دچار تردید و دو دلی می شوند اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید و برای رنگ کردن موهایتان دچار تردید و شک شده اید بهتر است برای اولین بار روی موهای طبیعی خود هایلایت تکه ای از رنگ انتخابی تان را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه و مطلوب برسید. همچنین می توانید قسمتی از موهای خود را کوتاه کنید و رنگ موی انتخابی تان را بر روی آن بزنید و اگر رنگ با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشت سپس موهایتان را رنگ بزنید.

رنگ موهای قرمز مسی و شرابی

۱. فرمول ترکیبی رنگ می قرمز و فشن

این رنگ مو را باید بر روی پایه ۷ موها بزنید و برای قسمت های هایلایت و میانه و پایین کار باید پایه موها ۸ باشد.

ترکیب رنگ مو برای پایه ۷

  •  آرون گروپس
  • رنگ موی قرمز آتشین شماره ۵ : ۲ قسمت
  • واریاسیون قرمز : ۱ قسمت
  • اکسیدان شماره ۲۰

ترکیب رنگ مو برای پایه ۸

  • رنگ مو قرمز آتشین شماره ۶ : ۱ قسمت
  • ورایاسیون قرمز : ۱ قسمت
  • اکسیدان شماره ۱۰

ترکیب رنگ مو برای قسمت های قرمز که خیلی روشن تر هستند

  • فرمول های استفاده شده برای پایه ۸ + پاشیدن پودر دکلره آبی در درون فویل ها

مدت زمان مکث رنگ مو :

۱۰ دقیقه در زیر خشک کن با درجه حرارت ۱۰۴-۱۰۶
۱۵ دقیقه برای دماهای معمولی
توجه داشته باشید که در صورت نداشتن خشک کن می توانید از کیسه و کلاه و گرفتن سشوار گرم بر روی کلاه استفاده کنید سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را با مقدار کمی آب به شکل مرطوب و کف مانند در آورید و اجازه دهید تا موهایتان در همین حالت به مدت ۵ دقیقه بماند به این مرحله امولاسیون سازی رنگ مو گفته می شود و انجام دادن این مرحله باعث می شود تا موهای شما درخشش و شفافیت بیشتری داشته باشد. بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را با کمک نرم کنذه ای قوی به صورت کامل بشویید.

رنگ موهای زیبا و متفاوت قرمز

۲. فرمول رنگ مو قهوه ای با تم قرمز

رنگ موی قهوه ای با تم قرمز

۳. فرمول ترکیبی رنگ مو قرمز

  • بلوند قرمز تیره با شماره ۶.۶۶ : ۱۰ سانت
  • واریاسیون قرمز : ۲ سانت
  • اکسیدان نمره ۱ : ۳۰ سی سی

رنگ موی زیبا و ایده آل قرمز

۴. فرمول رنگ مو قرمز تند ( قرمز آتشی ) بدون دکلره

تکه های مو را با کمک فویل و یا کلاه مش جدا کنید.

فرمول شماره ۱

پودر ماگما شماره ۰.۴۴ را با ولکسون ۱۲ درصد ولا به نسبت ۱.۵ به ۱ مخلوط کنید سپس مخلوط این رنگ موها را بر روی تکه های جدا شده موهای خود بزنید و به مدت ۴۵ دقیقه مکث کنید.

فرمول شماره ۲

clayner پودر را با اکسیدان ۹ درصد به خوبی مخلوط کنید و بر روی موهای خود بزنید و به مدت ۳۵ دقیقه مکث کنید.

رنگ موی قرمز بدون دکلره

۵. فرمول رنگ مو قرمز آتشی با دکلره

برای این رنگ موی فانتزی و زیبا دو فرمول مختلف وجود دارد.

فرمول شماره ۱

قسمت هایی از موهای خود را جدا کنید و سپس موهای جدا شده را دکلره کنید تا به پایه ۹ دکلره برسند و بعد از شستشوی موهایتان از ورایاسیون قرمز و اکسیدان ۶ درصد استفاده کنید و مدت زمان مکث برای این رنگ مو ۱۰ دقیقه است.

رنگ مو قرمز آتشی

فرمول شماره ۲

موهایتان را دکلره کنید تا به پایه ۹ برسد سپس از رنگ موهای فانتزی قرمز مانند قرمز بس و قرمز لیزاپ و قرمز ایزی بدون آب و اکسیدان بر روی موهای دکلره شده بزنید و بعد از ۲ دقیقه موهایتان را بشویید.

رنگ موی قرمز آتشی

۶. فرمول ترکیبی رنگ مو قرمز مسی

  • رنگ موی مسی شماره ۷ : ۲۰ میل
  • رنگ موی شرابی شماره ۵ : ۱۰ سانتی متر
  • رنگ موی نسکافه ای شماره ۶ : ۳۰ میل
  • واریاسیون صورتی : ۷ سانت
  • پایه ۸ دکلره

فرمول رنگ موی قرمز مسی

۷. فرمول رنگ مو مشکی قرمز

  • رنگ موی ۱.۵ : ۱/۲ تیوپ
  • واریاسیون قرمز : ۱/۲ تیوپ
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ مو قرمز مشکی

آشنایی با انواع رنگ مو قرمز

بعد از اینکه با چند فرمول رنگ موهای قرمز آشنا شدید، قصد داریم به معرفی انواع رنگ موهای قرمز و ارائه تصاویری از انواع مدلهای زیبای این رنگ موها بپردازیم، بنابراین تا پایان این مطلب همراه ما شوید.

رنگ مو قرمز با تناژ نارنجی

استفاده از رنگ مو نارنجی می تواند ظاهر شما را خاص و متفاوت جلوه دهد به طوری که همه نگاه ها به سمت شما جلب خواهد شد؛ استفاده از این نوع رنگ مو برای افرادی که دارای پوستی تیره هستند، بسیار مناسب است و به کار بردن مدل مو ویو ساحلی و یا فر باز می تواند زیبایی این رنگ مو را بیشتر و جذاب تر نماید.

رنگ مویی زیبا و خاص

رنگ مو قرمز دارچینی

خانوم هایی با رنگ پوست متوسط می توانند از رنگ موهای قرمز دارچینی استفاده کنند، این رنگ موها بسیار وسوسه کننده است، از این رو صرفنظر کردن از آن کمی دشوار می باشد.

رنگ مو قرمز زیبا

رنگ مو قرمز جیغ

قرمز جیغ رنگی جسورانه برای روشن کردن موها می باشد و ظاهرتان را می تواند جوان و متفاوت جلوه دهد، در صورتی که از جمله افرادی هستید که دوست دارید توجه ها به سمت شما جلب شود، انتخاب این نوع رنگ پیشنهاد جذابی است.

رنگ مو قرمز جیغ

رنگ مو قرمز مسی

استفاده از این رنگ در پرنسس های کلاسیک انیمیشن های کمیک دیده می شود و در نتیجه استفاده از آن می تواند ظاهر شما را مشابه شخصیت های انیمیشنی مورد علاقه تان نماید، همچنین رنگ مو قرمز مسی علاوه بر اینکه پر رنگ می باشد، از درخشندگی جذابی برخوردار است که حتما علاقه شما را به دنبال خواهد داشت.

رنگ مو قرمز دارچینی

رنگ مو قرمز مرجانی

رنگ مو مرجانی برای انواع رنگ های پوست مناسب است، ضمن اینکه برای افرادی که تمایل به استفاده از رنگ موهای صورتی و قرمز هستند، انتخاب شایسته ای می باشد.

رنگ موی قرمز مرجانی

رنگ مو قرمز آتیشی

این نوع رنگ موی دارچینی همه توجه ها را به سمت خود جلب می نماید، از این رو استفاده از آن برای افراد با اعتماد به نفس بالا که به دنبال تغییر بزرگ در ظاهر شان هستند، انتخاب مناسبی است.

رنگ مو قرمز آتیشی

تصاویر انواع رنگ موهای قرمز

رنگ موهای قرمز با تن بنفش و نارنجی و مسی جزء رنگ موهای گرم هستند و اغلب این رنگ موها به هر پوستی می آیند و باعث می شوند تا شما چهره ای متفاوت و جذابی داشته باشید.
رنگ موهای شرابی و بادمجونی برای خانم ها با پوست گندمی مناسب تر هستند. خانم ها با رنگ پوست تیره و سبزه می توانند از انواع رنگ موهای قرمز برای رنگ کردن موهایشان استفاده کنند و بهتر است تیره ترین رنگ ها را از گروه قرمز انتخاب کنند تا چهره آن ها شیک و جذاب تر شود.
رنگ موهای مسی روشن و نارنجی و هایلایت مسی و بلوطی روشن و مسی _طلایی و بلوطی معمولی و قرمز مسی و بلوطی تیره ار انواع رنگ موهای قرمز گرم هستند.
رنگ موهای قهوه ای مایل به قرمز و قهوه ای مایل به آلبالویی و قرمز تیره و قرمز مخملی و قرمز یاقوتی و قرمز مشکی و بادمجانی و قرمز بنفش و قرمز جوهری از انواع رنگ موهای قرمز سرد می باشند.
در ادامه تصاویری از انواع رنگ موهای قرمز مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ موهای قرمز   رنگ موهای قرمز زیبا  رنگ موی قرمز - طلایی

رنگ قرمز – طلایی

رنگ مو قرمز برای موهای کوتاه رنگ مو قرمز آلبالویی

رنگ قرمز آلبالویی

رنگ موهای زیبا و پرطرفدار قرمز انواع رنگ موهای قرمز گرم و سرد رنگ موی زیبا شرابی   رنگ موهای قرمز مسی و قرمز آتشی فرمول رنگ موی قرمز آتشی

رنگ قرمز آتشی

رنگ موی زیبا و فانتزی قرمز    رنگ مو قرمز تیره رنگ موهای قرمز با دکلره و بدون دکلره    رنگ موی زیبا و جدید قرمز رنگ موی قرمز

در این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ موهای قرمز را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم این رنگ موها مورد پسند شما قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای آموزش فرمول های ترکیبی رنگ موهای مختلف به بخش ترکیب رنگ مو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *