دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیست مدل آرایش صورت جذاب و مدرن دخترانه و زنانه

  • پرستو محمدی
  • ۵ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش صورت برای همه ی خانم ها از اهمیت زیادی بر خوردار است و این نکته حائز اهمیت است که آرایش صورت علاوه بر زیبایی باید با مد روز نیز هماهنگ باشد تا جذابیت آن دو چندان شود ….

میکاپ صورت جذاب و مدرن همیشه برای همه جالب بوده و خانم های با سلیقه و مدگرا همواره به دنبال آشنایی با این مدل ها هستند ما در این مقاله جدید ترین مدل های میکاپ صورت مدرن و جذاب را برایتان در نظر گرفته ایم تا شما بتوانید از این مدل ها ها استفاده کنید و همواره به همراه آرگاه با مد روز پیش بروید.

مدل های جدید آرایش صورت جذاب و مدرن :

آشنایی با مدل های میکاپ صورت جذاب برای همه ی خانم ها در هر رنج سنی مهم است و همه دوست دارند با مد روز پیش بروند و بدانند چطور میکاپ کنند تا جذاب تر بنظر برسند. و هر کسی نمونه ای از آرایش خاص را برای خود انتخاب می کنند. مثلا بعضی از ست رژ لب و سایه چشم استفاده می کنند و بعضی دیگر برای چشم هایشان از میکاپ چشم خاصی استفاده میکنند تا چشمانشان فریبنده تر به نظر برسد.
نحوه ی میکاپ پوست در جذابیت میکاپ تاثیر به سزایی دارد اگر چشمانتان را به خوبی آراسته باشید ولی پوستتان دارای لک و جوش باشد زیبایی کلی چهره تان زیر سوال برده میشود پس سعی کنید آرایشتان هماهنگ و متناسب باشد میتوانید از ترفند های آرایش صورت نیز کمک بگیرید تا میکاپ صورت قشنگ و زیبایی داشته باشید.
در تصاویر زیر نمونه های زیبایی از میکاپ چهره جذاب را مشاهده خواهید کرد. می توانید از مدل های آرایش چشم و ابرو آنها و ترکیت رنگ های میکاپ این مدل ها ایده بگیرید.

آرایش صورت جذاب آرایش صورت جذاب آرایش صورت جذاب آرایش صورت جذاب آرایش جذاب دخترانه آرایش صورت جذاب آرایش شیک و جذاب آرایش شیک و جذاب آرایش جذاب دخترانه آرایش جذاب دخترانه آرایش شیک و جذاب آرایش شیک و جذاب آرایش صورت زیبا و جذاب آرایش صورت زیبا و جذاب آرایش صورت زیبا و جذاب آرایش صورت جدید آرایش صورت جدید آرایش صورت جدید آرایش صورت مجلسی آرایش صورت غلیظ آرایش جذاب آرایش جذاب

با مدل های زیبای میکاپ صورت زیبا و مدرن آشنا شدید امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان واقع شده باشند. در صورتی که تمایل دارید با مدل های بیشتری از آرایش صورت مدرن آشنا شوید کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *