دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قبل از انتخاب دسته گل خواستگاری این مدل ها را ببینید

  • یلدا محمدی
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

جدیدترین و زیباترین عکس های دسته گل خواستگاری و مدل های شیک و متنوع انواع سبد گل خواستگاری را در این مطلب گردآوری نموده ایم که هر یک از این دسته گل های زیبا می توانند بهترین انتخاب برای روز خواستگاری شما باشند.

انتخاب گل زیبا و مناسب خواستگاری یکی از انتخاب های مهمی است که همه جوان هایی که قصد ازدواج دارند به آن توجه می نمایند و ترجیح می دهند زیباترین و جذاب ترین مدل گل ها را برای روز خواستگاری تهیه نمایند. با این حال وجود سلایق و نظرات مختلف باعث ایجاد تنوع در مدل های گل برای خواستگاری شده است. ما نیز به جهت راهنمایی شما دوستان عزیز در این مطلب به معرفی مدل های متنوع سبد گل و دسته گل خواستگاری می پردازیم که ضمن مشاهده این عکس های زیبا می توانند بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و تهیه نمایید. در ادامه همراه ما بوده و از این مدل های زیبا دیدن فرمایید.

عکس های سبد گل و دسته گل خواستگاری شیک و زیبا :

وجود تنوع زیاد در مدل های گل های خواستگاری باعث شده است که انتخاب تا حدودی سخت و دشوار شود، با این حال آشنایی با مدل های جدید و همچنین مطالعه در رابطه با معیارهای مختلف انتخاب گل کمک می کند بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همانگونه که در مباحث قبلی نیز مطرح نمودیم انتخاب مدل دسته گل عروس و یا هر نوع گلی که از خواستگاری تا عروسی مورد استفاده قرار می گیرد از اهمیت خاصی برخوردارند و برای داشتن بهترین انتخاب باید توجه زیادی نمود.

مدل گل و شیرینی خواستگاریدسته گل طبیعی خواستگاریدسته گل خواستگاریمدل دسته گل خواستگاری زیبا و شیکدسته گل جدید خواستگاری

آنچه که در سال های اخیر رواج زیادی یافته است، استفاده از انواع سبد گل و یا پایه گل های زیبا و شیک برای روز خواستگاری است. البته انتخاب پایه و یا سبد گل کاملا سلیقه ایی است و شما با توجه به خواست خود و یا طرف مقابلتان می توانید ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه تصاویری زیبا از انواع سبد گل خواستگاری زیبا و شیک با تزیینات جدید را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

سبد گل خواستگاری جدید و زیبا دسته گل شیک و زیبا عکس دسته گل زیباتزیین زیبای سبد گلسبد گل خواستگاری جدیدمدل دسته گل لیلیوم برای خواستگاری

برای انتخاب گل خواستگاری توجه به مواردی از جمله قیمت گل، سایز آن، نوع و رنگ گل ها و همچنین نوع تزیین گل از اهمیت خاصی برخوردار است. از جمله گل های زیبا که می توانند زینت بخش گل های خواستگاری باشند، انواع مختلف گل لیلیوم با رنگ های زیبا و شاد هستند که جلوه خاصی به پایه و سبد گل می بخشند. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ گل ها نیز از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است. بهتر است از رنگ های روشن خصوصا سفید یا صورتی و تزیینات خاص برای تهیه گل برای خواستگاری استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین دسته گل جدید برای خواستگاریسبد گل زیبا و جدیددسته گل برای خواستگاریسبد گل زیبا برای روز خواستگاریسبد گل زیبا و شیکدسته گل زیبا برای خواستگاری

یکی از گل های بسیار زیبا که همه افراد علاقه خاصی به آن دارند گل رز است، در صورتی که نمی دانید طرف مقابل تان چه نوع گلی را دوست دارد، می توانید دسته گل رز و یا دسته گلی که در آن انواع مختلف گل رز به کار رفته است را تهیه نمایید و اطمینان داشته باشید که عروس خانم این نوع دسته گل را دوست خواهد داشت. در ادامه نمونه هایی از انواع دسته گل های زیبا که با گل های رز تزیین شده اند را ملاحظه می فرمایید.

تزیین سبد گل برای خواستگاریعکس دسته گل رزدسته گل رز برای خواستگاریسدته گل ساده و زیبا برای خواستگاریمدل تزیین سبد گل طبیعیدسته گل جدید و شیک برای روز خواستگاری

سبد گلهای زیبا برای خواستگاری با دیزاین عالی

یکی از رسومات زیبا به هنگام خواستگاری به ویژه در جلسه آخر که معمولا جواب بله قطعی از عروس خانم گرفته می شود، خرید گل های طبیعی از طرف داماد برای پیشکش کردن به خانواده عروس می باشد. این گل ها مطابق با سلیقه افراد می تواند به صورت های مختلف همچون سبد گل، دسته گل، باکس گل و جام گل دیزاین و طراحی گردند که هر یک از مدل ها می توانند تزیینات متنوع و شکیلی داشته باشند.

انتخاب کردن مدل گل خواستگاری کاملا سلیقه ای می باشد، از این رو چنانچه علاقمند به انتخاب باکس گل و یا سبد گل خواستگاری با تزیینات لاکچری و شیک هستید در ادامه این بخش سعی کرده ایم نمونه های دوست داشتنی و ایده آل از انواع این مدل دیزاین گل های طبیعی را ارائه نماییم که امیدواریم ضمن تماشایی آن ها بهترین و مناسب ترین دیزاین را انتخاب نمایید و مدل مدنظر را برای مراسم خواستگاری به گل فروشی دلخواه خود سفارش دهید تا با سبد گلی زیبا در مراسم خواستگاری خود حضور داشته باشید.

جدیدترین دسته گل خواستگاری

سبد گل جدید برای خواستگاری

سبد گل شیک برای خواستگاری

سبد گل خاص برای خواستگاری

سبد گل عالی برای خواستگاری

سبد گل منحصر به فرد برای خواستگاری

قشنگ ترین دسته گل خواستگاری

سبد گل دوست داشتنی برای خواستگاری

سبد گل مد روز برای خواستگاری

سبد گل استثنایی برای خواستگاری

باکس گل خواستگاری زیبا

باکس گل خواستگاری جالب

خاص ترین دسته گل خواستگاری

باکس گل خواستگاری شیک

باکس گل خواستگاری بی نظیر

باکس گل خواستگاری تماشایی

باکس گل خواستگاری دیدنی

باکس گل خواستگاری منحصر به فرد

به روز ترین دسته گل خواستگاری

باکس گل خواستگاری مد روز

تصاویری که در این مقاله ملاحظه فرمودید، تنها بخشی از مدل های گل خواستگاری محسوب می شدند، در صورت تمایل به مشاهده تصاویر بیشتر و آشنایی با گل ها و سبد گل های زیبا و جدید می توانید به بخش دسته گل عروس مراجعه نموده و از دیگر مدل ها نیز دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *