دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش روش های ساده و زیبا برای بستن مو در منزلتان

  • ندا خوشرو
  • ۵ مهر ۱۳۹۵
  • ۰

بستن موهای بلند با مدل های جذاب یکی از دغدغه های بزرگ برای خانم ها است و اغلب خانم ها تمایل دارند که با کمک مدل های متنوعی موهای خود را در منزل ببندند, در این مطلب آموزش مرجله به مرحله چند مدل بستن مو در خانه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

بستن موها با مدل های زیبا و متفاوت می تواند نشاط و شادابی را برای شما به ارمغان بیاورد. ایده هایی زیادی برای بستن موها وجود دارد و شما می توانید در منزل موهایتان را به صورت مدل دم اسبی و مدل بستن مو با کلیپس و با کش و … ببندید. اگر شما مهارت خاصی در زمینه بستن موها با روش ها ساده ندارید می توانید با کمک این مطلب آموزشی،در زمینه بستن مو در خانه تبحر لازم را در این زمینه بدست آورید.

داشتن موهای زیبا و بلند آرزوی هر خانمی است, موهای بلند را می توانید با کمک روش های مختلفی در منزل ببندید. اغلب از مدل بستن مو در خانه با روش های ساده و زیبا در مهمانی های کوچک و دور همی خانوادگی استفاده می کنند.

مدل های ساده برای بستن موها در خانه

آموزش بستن مو در خانه با کمک روش های آسان

بستن موها در خانه نیازمند خلاقیت و مهارت است و شما می توانید با کمک مدل های ساده و زیبا موهایتان را در منزل با روش های متفاوتی ببندید. در ادامه این مطلب بیش از ۲۰ مدل آموزش بستن مو در منزل با روش های ساده و آسان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با کمک این آموزش های مرحله به مرحله بتوانید موهایتان را به زیبایی ببندید.

مدل های بستن مو در خانه

ایده هایی برای مدل بستن مو در خانه

بستن مو با مدل موی دم اسبی یکی از روش های ساده و زیبا است که از زمان گذشته تا به امروزه مورد توجه اغلب خانم ها قرار گرفته است. اگر شما می خواهید مدل موی دم اسبی را بلندتر نشان دهید ابتدا باید موهایتان را به صورت عرضی به دو دسته تقسیم کنید سپس با کمک کش مویی ظریف یک دسته از موها را بر بالای سر خود ببندید و دسته دیگر موهایتان را در پشت سر ببندید و سپس دسته بالایی موها را بر روی دسته پایینی رها کنید.

آموزش مدل موی دم اسبی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برای بستن مو با مدل پاپیونی از هر دو طرف صورت خود کمی بالاتر از گوش ها یک دسته از موهایتان را بگیرید و دسته جدا شده موها را با کمک کش ببندید و سپس موی سبته شده را به دور سر خود گره بزنید و از دو طرف بکشید و یک پاپیون بزرگ را با آن بزنید.

آموزش مدل موی پاپیونی

در ادامه نمونه هایی از آموزش بستن مو در مزل به صورت مرحله به مرحله را برای شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها ایده های جالب و متفاوت را بستن موهایتان به شما بدهند.

روش های ساده برای بستن مو ها در خانه آموزش بستن مو در خانه با روش های ساده آموزش بستن مو ها به صورت مرحله به مرحله مراحل بستن موها در خانه آموزش بستن مو در خانه با روش های ساده مدل های بستن مو در خانه آموزش بستن مو در خانه با مدل های ساده آموزش مرحله به مرحله بستن موها آموزش بستن موها با روش های ساده مدل بستن مو در خانه

روش بستن مو در خانه با کمک بافت مو های زیبا و متنوع

بافت مو یکی از روش های ساده برای بستن موها در خانه است شما می توانید با یادگیری انواع  بافت مو آفریقایی و بافت مو حصیری و … موهایتان را به زیبایی ببافید. در این مدل همانطور که مشاهده می کنید ابتدا باید موها را با کمک برس شانه برنید و سپس قسمتی از جلوی مو خود را جدا کنید و بافت ساده بزنید و سپس قسمت بافت شده را بر روی بقیه موهای خود با کمک سنجاق مو ثابت کنید.

آموزش بستن موها در خانه

قسمتی از موها را با کمک کش مو جدا کنید, بافت ساده ای را بر روی قسمت جدا شده بزنید و سپس قسمت بافته شده موهای خو را به صورت گل جمع کنید و بر روی موهای خود با کمک سنجاق مو ثابت نگه دارید.

آموزش بستن مو در خانه با مدل های زیبا

بافت مو تیغ ماهی یکی از انواع مدل بافت موهای زیبا و پرطرفدار است و شما می توانید با کمک این بافت مو موهای خود را به زیبایی در منزل ببافید. برای مشاهده آموزش کامل بافت مو تیغ ماهی کلیک کنید.

آموزش بافت مو

در ادامه انواع مدل های بستن مو با کمک بافت موهای متفاوت را ملاحظه خواهید کرد شما می توانید با تمرین و تکرار فراوان مهارت لازم را در انواع مدل های بافت مو کسب کنید.

مدل بستن مو با روش های ساده مدل شینیون ساده در منزل   آموزش بافت مو مدل بستن مو در خانه با روش های ساده و آسان آموزش بستن مو در خانه با روش های ساده

مراحل بستن موها در خانه

انواع آموزش بستن مو در خانه با روش های ساده و جدید را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها موهایتان را به زیبایی برای مهمانی های کوچک و غیر رسمی در منزل ببندید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *