دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین شلوارک های دخترانه با طرح های اسپرت و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

شلوارک از انواع مدل شلوار ها با قد کوتاه است که در انواع طرح های مختلف زنانه و دخترانه در بازار موجود است. در این مطلب انواع نمونه های مدل شلوارک دخترانه مجلسی و اسپرت را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

شلوارک از انواع مدل شلوار های کوتاهی است که بیشتر در فصل های گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد. مدل شلوارک دخترانه لی در انواع طرح های اسپرت و مجلسی طراحی می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این طرح ها را برای خرید انتخاب کنید.

از شلوارک های اسپرت لی می توانید در سالن ها و باشگاه های ورزشی استفاده کنید و همچنین طرح های مجلسی شلوارک ها نیز برای مجالس و مهمانی های کوچک و غیر رسمی مناسب هستند.

مدل شلوارک دخترانه مجلسی

مدل شلوارک دخترانه با انواع طرح های اسپرت و مجلسی مد سال

شلوارک ها در طرح های ست تاپ و شلوارک و به صورت تکی طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید که از لباس های ست استفاده کنید مدل تاپ و شلوارک های ست می توانند انتخاب ایده آلی برایتان باشند. تاپ و شلوارک و تاپ و دامن از انواع لباس های محبوب و پرطرفدار در بین دختران جوان و نوجوان هستند.

مدل تاپ و شلوارک دخترانه
بهتر است شلوارک را با تاپ و یا بلوز های اسپرت بپوشید تا زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. شلوارک ها با انواع پارچه های جین و کتان و نخ و … دوخته می شوند که طرح های شلوارک نخی برای فصل تابستان مناسب تر هستند.

مدل های شلوارک دخترانه مدل شلوارک دخترانه مجلسی
تصاویری از انواع مدل شلوارک  لی را در این مطلب ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این طرح های شیک و زیبا مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرند.

مدل شلوارک دخترانه زیبا   مدل شلوارک دخترانه مدل تاپ و شلوارک شلوارک دخترانه اسپرت شلوارک های زیبا دخترانه شلوارک دخترانه شلوارک زیبا و جدید   مدل های زیبا شلوارک شلوارک اسپرت   مدل شلوارک اسپرت زیبا شلوارک های زیبا دخترانه مدل شلوارک دخترانه اسپرت و شیک مدل های شیک و متفاوت شلوارک مدل شلوارک دخترانه مجلسی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

انواع تاپ شلوارک دخترانه جدید

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، تنوع مدلهای شلوارک زنانه و دخترانه زیاد می باشد و هر کسی با توجه به استایل و سلیقه اش و نیز موقعیتی که قرار است از شلوارک استفاده کند؛ می تواند شلوارک مجلسی، اسپرت یا کژوال مناسب را خریداری نماید، از نکات مهم در هنگام خرید شلوارک، کمر شلوار است که بستگی به سلیقه تان دارد که کمر کشی که راحتی تر می باشد را می پسندید یا شلوارک کمر خور، سایز شلوار نیز نکته دیگر است که باید توجه داشته باشید و معمولا اندازه شلوارک های راحتی و ورزشی بزرگ تر از شلوراک مجلسی می باشد، جنس شلوارک نیز مهم است که اغلب از جنس ملانج و ویسکوز تهیه می شود. در ادامه مدلهای جدیدتری از شلوارک دخترانه را گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید.

مدل شلوارک دخترانه لی

یکی از تیپ های زیبا و اسپرت که خانوم های جوان می پسندند؛ پوشیدن بلوز یا تاپ با شلوارک است، حال ست کردن لباس مناسب با مدل شلوارک نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، در صورتی که شلوارک جین که در دوخت آن از دانتل و یا تور سفید استفاده شده است را انتخاب کرده اید، بهتر است از مدل شومیز یا تاپ به رنگ سفید استفاده کنید.

مدلی جذاب از شلوارک دختران

شلوارک های دارای طرح شلوغ که معمولا بر روی آنها از سنگ های ریز تزئینی استفاده شده است، به منظور ست کردن لباس برای آن، می توانید از تاپ ساده با رنگ های خنثی استفاده کنید. از شلوارک های جین رنگی زنانه برای استایل بهار و تابستان نیز می توانید با تاپ یا شومیز ساده ست کنید. در اینجا می توانید از مدلهای جدید و زیبای شلوارک دخترانه دیدن کنید.

تصاویری از شلوارک دخترانه  مدلهای شلوارک دختران

انواع شلوارک دخترانه

مدلی زیبا از شلوارک دختران

مدلی از شلوارک دختران

جدیدترین مدل شلوارک دخترانه

شلوارک دخترانه اسپرت

مدل اسپرت شلوارک دختران

مدل راحتی شلوارک دختران

مدل شلوارک اسپرت دختران

مدل شلوارک برای دختران

مدل شلوارک دختران

مدل شلوارک دخترانه اسپرت

خرید لباس یکی از کارهای مورد علاقه برای دختران جوان است و طراحی لباس ها با طرح های مختلف نیز باعث شده اند که دختران جوان شور و اشتیاق بیشتری را برای لباس خریدن داشته باشند. شیک ترین و جدیدترین مدل های شلوارک دخترانه اسپرت و مجلسی را در این مطلب مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های متنوع مد سال زیباترین طرح شلوارک برای خود تهیه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *