دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح هایی که شما را به انتخاب کت گیپور علاقه مند می کند

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

لباس های مجلسی در انواع طرح های مختلف و با پارچه های متنوعی دوخته می شوند که مدل کت گیپور یکی از انواع این لباس های زنانه است که در طرح های مجلسی و اسپرت و با انواع رنگ های مختلف در بازار موجود است.

کت مجلسی یکی از انواع طرح های پرطرفدار و زیبا لباس مجلسی برای خانم ها است که مدل هایی متنوع دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود مدل کت مجلسی تان را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب جدیدترین طرح های مدل کت گیپور را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل کت ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

بیشتر خانم های ایرانی تمایل دارند تا در مهمانی ها و مجالس با ظاهری پوشیده و رسمی تری حضور پیدا کنند که در این صورت بهتر است کت های مجلسی را برای پوشیدن انتخاب کنند. کت های زنانه و دخترانه در انواع طرح های مدل کت کوتاه و مدل کت بلند موجود هستند و هر خانمی می تواند با توجه به فرم اندام خود یکی از این طرح های کت را برای پوشیدن انتخاب نماید.

انواع طرح های کت گیپور

 مدل کت گیپور مجلسی با جدیدترین طرح های مد سال

لباس های مجلسی گیپور امروزه توجه بیشتر طراحان لباس و خانم ها را به سوی خود جلب کرده اند. لباس های گیپور پارچه های لوکس و زیبایی دارند و می توانند شما را خوش اندام و شیک پوش تر از همیشه نشان دهند.

کت یکی دیگر از لباس های زنانه و دخترانه است که در انواع طرح های متفاوت و ایده آل دوخته می شود.

 مدل کت و شلوار زنانه

مدل کت زنانه شیک و زیبا

کت های گیپور، در انواع مدلهای کت و دامن گیپور، و کت سارافون طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان یکی از این طرح های لباس را برای مهمانی ها و مجالس بپوشید.

  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب طرح کت مجلسی زنانه باید به برش کت و مدل یقه کت توجه بیشتری کنید و کت مجلسی را انتخاب کنید که از لحاظ یقه و برش دوخت مناسبی دارد زیرا برش و یقه کت گیپور، بر روی زیبایی و جذابیت اندام شما می تواند تاثیرگذار باشد.

مدل کت کوتاه گیپور مدل کت کوتاه گیپور زیبا مدل کت سارافون زنانه مدل کت سارافون زنانه مدل کت و دامن گیپور مدل کت سفید گیپور انواع طرح های کت گیپورمدل کت زنانه گیپور زیباترین مدل های کت گیپور مدل کت و شلوار گیپور مدل کت زنانه گیپور

مدل های کت مجلسی دخترانه با طرح های اسپرت و شیک

بهتر است کت های مجلسی دخترانه با طرح های اسپرت و رنگ های شاد انتخاب شود تا اندام و چهره طبیعی دخترانه شما با پوشیدن این مدل کت ها حفظ شود. اگر شما می خواهید جذاب تر از همیشه به نظر برسید می توانید در مهمانی ها و مجالس از مدل کت سارافون استفاده کنید این طرح لباس اندام شما را خاص و متفاوت تر از همیشه نشان می دهد و علاوه بر این اگر شما به پوشش خود حساس هستید مدل های کت سارافون می توانند برای انتخاب تان ایده آل و مناسب باشند.

مدل های شیک کت سارافون

مدل کت گیپور اسپرت زیباترین و جیددترین مدل های کت سارافون مدل های زیبا کت گپیور مدل کت تک گیپور زنانه مدل کت دخترانه مدل کت اسپرت گیپور مدل کت گیپور اسپرت دخترانه

مدلهای کت گیپور و سارافون برای شیک پوشان

خانم ها و دختران جوان برای داشتن پوشش و استایلی جذاب می توانند انواع کت گیپور را با لباس های همچون دامن، شلوار و یا سارافون ست کنند. در مطالب بالا نحوه ست کردن کت و دامن گیپور و کت و شلوار گیپور را مشاهده نمودید. در ادامه این بخش قصد داریم مدلهای شیک و دوست داشتنی از کت گیپور با سارافون را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که امیدواریم مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرد.

مدلهای جدید کت گیپور و سارافون

انتخاب کتهای گیپور با انواع مدل سارافون زنانه می تواند پوششی جذاب و ایده آل برای بانوان عزیز باشد و جذابیت استایل آن ها را بیشتر نماید. البته در انتخاب پوشش سارافون با کتهای گیپور، معمولا از سارافون با طرح های ساده تر استفاده می گردد تا زیبای کتهای گیپور بیشتر به چشم آید و در واقع جذابیت لباس را دو چندان نماید. در ادامه خواهشمندیم همراه ما باشید و از این مدلهای شیک و منحصر به فرد کتهای گیپور و سارافون دیدن نمایید.

مدلهای ایده آل کت گیپور و سارافون

مدلهای فوق العاده کت گیپور و سارافون

مدلهای جالب کت گیپور و سارافون

قشنگ ترین مدل کت گیپور

مدلهای منحصر به فرد کت گیپور و سارافون

ست زیبای کت گیپور و سارافون

ست استثنایی کت گیپور و سارافون

ست شیک کت گیپور و سارافون

ست دوست داشتنی کت گیپور و سارافون

متفاوت ترین مدل کت گیپور

مدلهای به روز کت گیپور و سارافون

ست تماشایی کت گیپور و سارافون

ست جذاب کت گیپور و سارافون

ست ایده آل کت گیپور و سارافون

ست دوست داشتنی کت گیپور و سارافون

جدیدترین مدل کت گیپور

ست متنوع کت گیپور و سارافون

به روز ترین مدل کت گیپور

ست متفاوت کت گیپور و سارافون

زیباترین و شیک ترین انواع مدل کت گیپور، با طرح های جدید مد سال را در این مطلب مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این طرح کت های مجلسی شیک ترین کت را برای خود انتخاب کنید و در مهمانی ها و مجالس شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *