دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تولد 31 سالگی بازیگر زن محبوب سینما + عکس

  • مرضیه نیکزاد
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
  • ۱

در این مطلب جدیدترین و زیباترین گالری تصاویر تولد پریناز ایزدیار بازیگر معروف و مشهور کشورمان به همراه بیوگرافی وی را برای شما عزیزان و طرفداران این بازیگر محبوب قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

در این بخش گالری تصاویر جذاب و زیبا از تولد پریناز ایزدیار بازیگر دوست داشتنی سینما و تلویزیون که یکی از موضوعات جالب و جذاب روز شده است را  برای شما عزیزان قرار داده ایم. شما می توانید در ادامه مطلب از این تصاویر دیدن نمایید. با ما همراه باشید و از تماشای این تصاویر لذت ببرید.

 پریناز ایزدیار یکی از جذاب ترین و جوان ترین بازیگران معروف سینما و تلویزیون می باشد که از محبوب ترین بازیگران زن در بین مردم می باشد. که طرفداران مخصوص به خود را دارد.شما می توانید در ادامه جدیدترین عکس های پریناز ایزدیار را مشاهده نمایید.

گالری تصاویر تولد پریناز ایزدیار:

پریناز ایزدیار در 8شهریور سال 1364 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی رشته گرافیک می باشد. چهره اش زمانی برای مردم شناخته تر شد که در اولین فیلم تلویزیونی خود به نام “پنج کیلومتر تا بهشت” حضور پیدا کرد. در ادامه مطلب  مجموعه تصاویر تولد سی و یک سالگی این بازیگر را برای شما آماده کرده ایم.

عکس تولد پریناز ایزدیار

امیدواریم که از تماشای گالری تصاویر تولد پریناز ایزدیار لذت برده باشید. در صورت تمایل شما می توانید برای مشاهده تصاویر بیشتر و داشتن اطلاعات در مورد زندگینامه سایر بازیگران به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *