دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ایده های جدید برای چیدمان و تزیین سیسمونی دوقلو دارها

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹
  • ۰

جشن سیسمونی برای دوقولو دارها می تواند بسیار شیرین و متفاوت باشد. زیرا ایده های جالبی می توان برای تزیین جشن سیسمونی دوقلویی به کار برد. در ادامه این مطلب انواع چیدمان و تزیینات برای سیسمونی دوقلوها را مشاهده خواهید کرد.

خرید سیسمونی برای نوزادان دوقلو کمی دشوار تر است شما باید برای سیسمونی دوقلوها کلیه لوازم مورد نیاز نظیر سرویس خواب و سرویس حمام و سرویس بهداشتی و سرویس غذا خوری و لباس را خریداری کنید و سپس این وسایل را با تزیین زیبا در درون اتاق نوزاد برای برگزاری جشن سیسمونی بچینید.

خرید سیسمونی یکی از کارهای مورد علاقه برای بزرگتر ها است در زمان های گذشته خرید سیسمونی به علت مشخص نبودن جنسیت جنین کار سختی بود ولی امروزه با پیشرفت علم پزشکان قادر به تعیین جنسیت جنین در دوران بارداری هستند و همین امر توانسته است کار خرید سیسمونی را برای والدین آسان تر کند. ایده هایی برای چیدمان سیسمونی دوقلو ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

انواع وسایل زیبا برای سیسمونی

سیسمونی دوقلوها با چیدمان و تزیینات متفاوت

علاوه بر طرح و مدل وسایل مورد نیاز برای سیسمونی رنگ وسایل نیز از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر جنسیت دوقلو ها یکسان باشد کار خرید سیسمونی بسیار راحت و آسان است . برای سیمونی دخترانه از انواع رنگ های صورتی و قرمز و زرد و سفید استفاده می شود و برای سیسمونی پسرانه از رنگ های آبی و قرمز و قهوه ای و سورمه ای و سفید و قهوه ای استفاده می شود. اگر می خواهید سیسمونی برای نوزادان دختر و پسر مناسب باشد بهتر است از رنگ های سفید و سبز و زرد و قرمز و ترکیبی از رنگ های کرم و قهوه ای استفاده کنید.

تخت نوزادان دوقلو

سرویس خواب نوزاد دوقلو

یکی از اساسی ترین وسایل برای سیسمونی نوزادان دوقلو سرویس خواب است. اگر می خواهید دکوراسیون اتاق نوزاد شما زیبا و متفاوت شود بهتر است که در هنگام خرید سرویس خواب دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. بهتر است رنگ سرویس خواب نوزاد با دیگر وسایل موجود در دکوراسیون اتاق نوزادان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

  •  آرون گروپس

چیدمان وسایل سیسمونی دوقلوهامدل سرویس خواب نوزاد مدل سرویس خواب برای دوقلوها مدل گهواره نوزادان دوقلو مدل چیدمان وسایل سیسمونی دوقلوهامدل تخت نوزاد

چیدمان و تزیین وسایل ضروری برای سیسمونی دو قلوها

بعد از خرید وسایل ضروری برای نوزادان دوقلو بهتر است که این وسایل را به شیوه ای زیبا و یا کمک ایده های خلاقانه تزیین کنید. وسایل ضروری و مورد نیاز برای نوزادان نظیر پستانک و تب سنج و کرم و شوینده های بهداشتی و پیش بند و سرویس حمام و پوشک و شیشه شیر و کالسکه و … را در مکان هایی مخصوص بچینید تا در صورت نیاز به سادگی به آن ها دسترسی پیدا کنید. در ادامه این مطلب تصاویری از چیدمان و تزیین سیسمونی برای دوقلوها را مشاهده خواهید کرد.

چیدمان وسایل نوزاد نحوه چیدمان لباس نوزاد در درون کمد ایده هایی برای تزیین سیسمونی دوقلو ها وسایل ضروری برای سیسمونی دوقلوها سیسمونی نوزاد وسایل ضروری برای نوزادان دوقلو چیدمان وسایل نوزاد مدل کالکسه برای نوزادان دوقلو وسایل بهداشتی مورد نیاز برای سیسمونی لباس های نوزادان وسایل حمام نوزاد چیدمان کفش های نوزاد دختر و پسر وسایل مورد نیاز برای سیسمونی وسایل بهداشتی مورد نیاز برای سیسمونی   وسایل سیسمونی پیش بند نوزاد تزیین سرویس حمام نوزاد   سرویس غذاخوری نوزاد سورس غذا خوری برای نوزاد دخترمدل لباس نوزادان دوقلو مدل کیف برای سیمونی نحوه چیدمان لباس نوزاد سیسمونی برای دوقلوها

نکاتی درباره سیسمونی اتاق نوزادان دوقلو

داشتن نوزادان دوقلو اگرچه ممکن است بسیار دشوار و پُر زحمت برای والدین آنها مخصوصا مادر باشد و هزینه ها نیز دوبرابر خواهد شد، اما از شیرینی و لذت خاصی برخوردار است، ضمن اینکه داشتن نوزادان دوقلو خوبی های زیادی نیز دارند از جمله اینکه فرزندان شما خیلی از مشکلات تک فرزندی را ندارند و می توانند با هم بزرگ شده و بازی کنند، با هم به مدرسه بروند و بسیاری از مزایای دیگر. در اینجا  شما را با نکاتی درباره انتخاب سیسمونی مناسب دوقلوها آشنا خواهیم کرد.

طراحی و چیدمان اتاق نوزادان دوقلو با توجه به جنسیت آنها و ابعاد اتاق می تواند متفاوت باشد، از این رو برای دوقلوهای پسر رنگ دیوار اتاق بهتر است از رنگ های خنثی استفاده شود، استفاده از رنگ های کرم و شکلاتی روشن نیز می توانند مناسب باشند.

اگر نوزادان شما ناهمجنس بوده و ابعاد اتاق آنها نیز بزرگ است، می توانید با استفاده از پارتیشن اتاق را نصف کرده و آن را به دو قسمت تقسیم کنید؛ برای دختر ها از رنگ های صورتی و بنفش استفاده کرده و برای پسر ها رنگ آبی یا بادمجونی بسیار روشن به کار برید.

سیسمونی نوزادان دوقلو

پرده اتاق نوزاد نیز بهتر است از کرکره های چوبی باشد و برای هماهنگی بیشتر، آن را با روتختی ست کنید و می توانید در بالای تخت یا کنار آن مدلی از والان را طرحی کنید.

اگر اتاق نوزادان کوچک باشد، می توان از تخت دونفره استفاده کرد و باید تخت را به دیوار تکیه دهید تا از افتادن آنها جلوگیری شود.

نورپردازی مناسب اتاق نوزادان باید رعایت شود، همچنین وجود لوستر مناسب و آباژور در دو طرف تخت خواب و یا دو دیوارکوب که امکان دسترسی به آنها را برای دوقلوها فراهم می کند، در سنین بالاتر مهم می باشد.

اختصاص مکانی مناسب در اتاق برای بازی بچه ها، البته در صورت کوچک بودن فضای اتاق می توانید در قسمتهای دیگر منزل جای مشخصی را تعیین کنید.

جای مشخصی را برای اسباب بازی های آنها در نظر بگیرید و به آنها یاد دهید که بعد از هر بازی کردن, وسایل بازی شان را در جای خود قرار دهند.

با بزرگتر شدن دوقلوها و تغییر چیدمان اتاق لازم است یک میز بلند مشترک برای مطالعه آنها در نظر بگیرید، البته برای اتاق های بزرگ می توان از دو میز تحریر جداگانه به همراه کتابخانه و کشوهای کافی به شکل ال استفاده کرد.

به هنگام چیدمان سیسمونی نوزادان دوقلو بهتر است در کنار وسایل اصلی، وسایل کوچک را نیز با توجه به سلیقه خود و هماهنگ با دکوراسیون اتاق بچینید.

برای تزیینات اتاق و دکور می توانید از وسایل مورد علاقه فرزندانتان استفاده کنید، همچنین قاب عکس های آنها را روی یکی از قفسه ها قرار دهید.

سیسمونی دوقلو ها

توجه داشته باشید حتی نوزادان دوقلو فارغ از این موضوع که جنسیتی مشترک دارند یا خیر باید به منظور تکامل شخصیت آنها و داشتن استقلال در زندگی نیازمند مکانی مستقل و مناسب می باشند.

زیباترین و جدیدترین تزیینات برای سیمونی دوقلوها را در این مطلب مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این تزیینات زیباترین چیدمان و تزیین را برای سیسمونی نوزادان دوقلوی خود داشته باشید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع تصاویر سیسمونی کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *