دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گالری تصاویر لباس عروس آستین بلند و پوشیده مد امسال

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹
  • ۰

برخی از افراد تمایل دارند تا در جشن عروسی شان از لباس عروس آستین بلند استفاده کنند. این مدل لباس عروس ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و از جمله لباس عروس های محبوب در ایران به شما می روند.

پیراهن های عروسی در انواع مدل های متنوعی دوخته می شوند و هر خانمی می تواند با توجه به ویژگی های ظاهری خود طرح مناسبی از پیراهن عروس را برای خریدن انتخاب کند, در ادامه این مطلب نمونه هایی از انواع مدل لباس عروس آستین بلند با طرح های زیبا و مد سال را مشاهده خواهید کرد.

لباس عروس های آستین  دار در طرح های مختلف نظیر لباس عروس مدل ماهی و لباس عروس پف دار و … دوخته می شوند. برخی از عروس خانم ها از لباس عروس های آستین دار برای زیبایی و جذابیت بیشتر اندام شان استفاده می کنند و برخی دیگر نیز این مدل لباس عروس ها را برای داشتن ظاهری پوشیده انتخاب می کنند.

مدل های لباس عروس زیبا

مدل لباس عروس آستین بلند شیک و جدید

انتخاب طرح لباس عروس یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. طرح و مدل لباس عروس می تواند بر روی ویژگی های ظاهری شما تاثیرگذار باشد. در برخی از طرح های لباس عروس آستین دار از تور دانتل استفاده می شود که این مدل لباس عروس های دانتل زیبایی و جذابیت خاصی دارند و اگر شما می خواهید با لباس عروسی متفاوت در جشن عروسی تان حضور پیدا کنید بهتر است که این مدل لباس عروس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس عروس با آستین دانتل
لباس عروس های آستین دار و پوشیده از انواع لباس عروس های مناسب برای خانم هایی است که به حجاب خود حساس هستند و با انتخاب این مدل لباس عروس ها دیگر نیازی نیست که از شنل عروس استفاده کنید.

مدل لباس عروس پوشیده و شیک مدل لباس عروس پوشیده و با حجاب لباس عروس پوشیده
در ادامه این مطلب طرح های زیبا و متنوع لباس عروس با آستین بلند را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل های زیبا و متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس عروس با آستین بلند    لباس عروس آستین دار لباس عروس زیبا و شیک لباس عروس های زیبا و جدید مدل لباس عروس آستین بلند و پوشیده لباس عروس زیبا و شیک جدیدترین مدل های لباس عروس لباس عروس زیبا آستین بلند لباس عروس آستین بلند زیبا و شیک لباس عروس زیبا و جدید مدل لباس عروس با دامن پف دار مدل های شیک و متفاوت لباس عروس مدل لباس عروس شیک و متنوع مدل لباس عروس آستین بلند زیبا و متنوع لباس عروس های زیبا و شیک لباس عروس پف دار با آستین بلند   مدل های لباس عروس زیبا و شیک Long Sleeve Wedding Dresses (25) Long Sleeve Wedding Dresses (26)

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

جدیدترین مدلهای پیراهن عروس آستین بلند

لباس عروس های آستین دار مزایای زیادی دارند، از این رو بسیاری از عروس خانوم ها تمایل دارند از این مدل لباس عروس برای جشن عروسی شان استفاده کنند؛ امروزه انواع مدل لباس عروس پرنسسی و … با آستین های گیپور و حریر طراحی می شوند که تاثیر زیادی در زیبایی استایل افراد دارند، ضمن اینکه می توانند بسیاری از عیوب اندام آنها را بپوشانند، از این رو در صورتی که علاقمند به استفاده از پیراهن عروس آستین دار هستید، می توانید از جدیدترین مدلهای لباس عروس که در اینجا گلچین کرده ایم دیدن کرده و با توجه به ویژگی های ظاهری خود بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید و در مهمترین شب زندگیتان بدرخشید.

مدلهای پیراهن عروس آستین بلند

برخلاف مدل لباسهای عروسی دکلته که مناسب با برخی اندام ها هستند، استفاده از پیراهن های عروس آستین دار را می توان برای اندام بسیار لاغر و یا بسیار چاق امتحان کرد و استایل جذاب و زیبایی داشت، ضمن اینکه این مدل لباسها برای افراد چهارشانه نیز مناسب می باشند و می توانند بسیاری از نقص اندام ها را بپوشانند، بنابراین در ادامه تصاویر بالا و در این قسمت مدلهای دیگری از لباس عروس با آستین توری، گیپور، ساده و حریر قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار بگیرند و بتوانید از آنها برای انتخاب لباس عروسی مورد پسند خود ایده بگیرید.

پیراهن عروس جدید و آستین بلند

پیراهن عروس آستین دار

تصاویری از پیراهن عروس آستین بلند

مدل پیراهن عروس آستین دار پفی

پیراهن عروس با آستین

انواع پیراهن عروس آستین بلند

پیراهن عروس آستین بلند گیپور

پیراهن عروس آستین بلند جدید

لباس عروس آستین بلند گیپور

پیراهن عروس آستین بلند پرنسسی

پیراهن عروس آستین بلند جذاب

مدل لباس عروس آستین بلند

مدل پیراهن عروس آستین بلند

پیراهن عروس آستین بلند شیک

پیراهن عروس آستین بلند زیبا

پیراهن عروس آستین بلند

لباس عروس آستین بلند ساده

در جشن عروسی همه مهمان ها به مدل لباس عروس و مدل شینیون و میکاپ عروس توجه می کنند از این رو عروس ها باید در جشن عروسی شان با ظاهری متفاوت و زیبا حضور پیدا کنند. زیباترین و جدیدترین طرح های مدل لباس عروس آستین دار را در این بخش از دنیای مد ملاحظه کردید شما می توانید با الگوبرداری از این لباس های زیبا ایده آل ترین و متفاوت ترین طرح لباس عروس را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *