دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل بارانی شیک و جدید زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۲ مهر ۱۳۹۵
  • ۰

با نزدیک شدن به فصل پاییز بیشتر خانم ها به فکر خرید بارانی می افتند. بارانی ها در انواع طرح های زیبا و متنوع در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به ظاهر خود بارانی مناسبی را خریداری کنید. در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل بارانی زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

بارونی از انواع مدل لباس هایی است که می توانید آن را در روز های بارونی و یا خنک پاییز بپوشید. بارونی ها بهترین نوع لباس ها برای فصل پاییز هستند. اگر شما مدل بارونی مناسبی را برای خود خریداری کنید می توانید زیباتر و جذاب تر از همیشه در هر مکانی ظاهر شوید.

بارونی و پالتو زنانه از انواع لباس هایی هستند که در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل لباس ها در طرح های مختلفی دوخته می شوند و در اندازه بلند و کوتاه موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

مدل های زیبا و جدید بارانی

انواع نمونه های مدل بارانی با جدیدترین طرح های مد سال

بارونی از مدل لباس های پاییزه مناسبی است که شما می توانید آن را جایگزین مانتو های پاییزه و یا کاپشن کنید. تصاویری از انواع نمونه های مدل های بارونی دخترانه و زنانه را در مطالب زیر ملاحظه خواهید کرد که هر یک از این مدل ها می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

بارانی دخترانه با طرح اسپرت

مدل های بارونی دخترانه با انواع طرح های ساده و اسپرت

بارونی های دخترانه در طرح های ساده و اسپرت در مغازه ها به فروش می رسند بیشتر دختران جوان ترجیح می دهند تا از طرح اسپرت بارانی استفاده کنند. اگر شما تمایل دارید که ظاهر و تیپ اسپرتی داشته باشید بهتر است که بارانی های اسپرت را با شلوار های لی و کفش های اسپرت بپوشید تا زیبایی و جذابیت اندام و تیپ شما چند برابر شود.

مدل های بارانی دخترانه مدل بارانی کوتاه دخترانه مدل زیبا بارانی بارانی های زنانه و دخترانه مدل بارانی دخترانه با رنگ تیره بارانی دخترانه با طرح ساده مدل بارانی اسپرت دخترانه بارانی سفید دخترانه بارانی زیبا و جدید دخترانه مدل بارانی دخترانه

  •  آرون گروپس

طرح های بارونی زنانه مخصوص خانم های شیک پوش و زیبا

علاوه بر طرح و مدل بارونی باید در انتخاب رنگ آن نیز دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. بارونی ها با انواع پارچه ها با رنگ های تیره و روشن دوخته می شوند. بهتر است هر خانمی دو طرح بارونی با رنگ های روشن و تیره داشته باشد زیرا بارونی ها با رنگ تیره برای روزهای بارونی مناسب تر هستند و بارونی ها با رنگ های روشن برای روز های ابری و خنک پاییزی مناسب تر می باشند.
اگر مدل و رنگ با فرم اندام و رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد شیک پوش و جذاب به نظر می رسید.

مدل بارانی زنانه مدل بارانی بلند زنانه مدل بارانی زنانه شیک مدل بارانی با طرح کوتاه بارانی شیک زنانه و دخترانه بارانی بلندو شیک زنانه مدل بارانی برای خانم های خوش سلیقه مدل های زیبا و متنوع بارانی انواع مدل های بارانی زنانه و دخترانه

مدل های بارانی زنانه و دخترانه مدل های زیبا و شیک بارانی زنانه

شیک ترین و زیباترین طرح های مدل بارونی دخترانه و زنانه را در این بخش از دنیای مد مشاهده کردید شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های متنوع جدیدترین طرح بارونی را برای خود خریداری کنید. برای مشاهده انواع نمونه های بارانی و مدل های پالتو زنانه و دخترانه به بخش مدل پالتو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *