دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عقاب طلایی را بیشتر بشناسید! + عکس

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از نیرومندترین و بزرگ ترین پرندگان جهان عقاب می باشد. در این بخش مجموعه عکس عقاب طلایی که به آن سلطان پرندگان نیز می گویند را برای شما عزیزان قرار داده ایم .از تصاویر دیدن نمایید و از آن ها لذت ببرید.

مشاهده عکس عقاب طلایی یکی از جذاب ترین و جالب ترین مواردی است که انسان ها اغلب تمایل دارند تا علاوه بر مشاهده این تصاویر شگفت انگیز در مورد خصوصیات و ویژگی های عقاب ها نیز تحقیقاتی داشته باشند. از این رو ما سعی کرده ایم تا علاوه بر گردآوری تصاویر زیبای عقاب طلایی، خصوصیات و نوع زندگی آن ها را نیز برای شما عزیزان بیان کنیم.

عقاب زیبای طلایی از جمله بزرگترین و قوی ترین پرندگانی است که به آن سلطان تمام پرنده های جهان نیز گفته می شود. عقاب ها به محض احساس خطر از آن محیط دور می شوند مخصوصا خطری که از سمت انسان او را تهدید کند. عقاب ها حتی توانایی بلند کردن و بالا بردن انسان را نیز دارند.این پرنده زیبا و وحشی از قدرت بینایی بسیار بالایی برخوردار است طوری که از فراز آسمان کوچکترین موجود روی زمین را برای شکار خود می تواند ببیند و بر سر آن شکار خود فرود آید.

جذاب ترین گالری عکس عقاب طلایی

عقاب ها از خانواده شاهین سانان می باشند که انواع مختلفی دارند که عبارتند از :عقاب نیکوبار جنوبی، عقاب دریایی، عقاب فیلیپینی، عقاب دم سفید و عقاب هارپی. عقاب ها از نظر شکل ظاهری و آناتومی به کرکس ها شباهت زیادی دارند با این تفاوت که سر عقاب ها پوشیده از پر است. در ادامه مطلب شما می توانید با عقاب طلایی آشنا شوید و عکس پرنده های زیبا عقاب طلایی را مشاهده نمایید.

گالری عکس عقاب طلایی

عکس عقاب زیبا و دوست داشتنی طلایی

عکس عقاب طلایی

عکس عقاب طلایی

  •  آرون گروپس

عکس شکار روباه توسط عقاب طلایی

عکس های زیبای عقاب طلایی

در زیر گونه متفاوت دیگری از عقاب ها که به آن عقاب سر سفید می گویند را می توانید مشاهده نمایید. که نوعی پرنده شکاری از گروه عقاب های دریایی می باشد غذای اصلی او ماهی می باشد اما از آن جایی که شکارچی ماهر و فرصت طلبی می باشد از منابع دیگری نیز که در دسترسش باشد خود را تغذیه می کند.

عکس های عقاب طلایی

عکس های عقاب طلایی

عکس عقاب طلایی

عکس های عقاب طلایی

تصاویر عقاب طلایی

عکس عقاب طلایی

عکس های عقاب طلایی

تصویر عقاب طلایی پرنده افسانه ای

تصاویر عقاب طلایی

عکس عقاب طلایی

عکس عقاب طلایی

لحظه پرواز عقاب طلایی در آسمان

عکس عقاب طلایی

عکس های عقاب طلایی

عکس عقاب طلایی در لحظه شکار

عکس عقاب طلایی

عکس های عقاب طلایی

عکس عقاب طلایی

عکس عقاب طلایی

امیدواریم از مشاهده گالری عکس عقاب طلایی و گونه های دیگر آن در حالت های مختلف و همچنین ویژگی ها و خصوصیات آن لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم  در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر انواع حیوانات و پرندگان دیگر به بخش عکس حیوانات مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *