دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آشپزخانه جزیره ای سبکی متفاوت برای دکوراسیون آشپزخانه

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از مهم ترین مکان ها در منزل، آشپزخانه می باشد. در این مطلب تصاویر انواع دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای که مدلی بسیار خاص و شیک می باشد را برای شما دوستان عزیز جمع آوری نموده ایم.

شما می توانید در این مطلب با تصاویر آشپزخانه جزیره ای آشنا شوید. یکی از مهمترین مکان هایی که در منزل بیشتر مورد توجه بانوان قرار می گیرد و بیشتر اوقات خود را در آن جا سپری می کنند آشپز خانه می باشد. بنابراین طراحی نوع آشپز خانه بسیار مهم می باشد تا بتوانید در آن جا محیطی بسیار صمیمی و کاملا متفاوت را نسبت به سایر قسمت های منزل احساس کنید.

امروزه آشپز خانه های جدیدی طراحی شده اند که بسیار زیبا و شیک می باشند و اغلب مورد پسند همه واقع شده است. هر بانویی دوست دارد که محل آشپزی اش بسیار زیبا و صمیمی باشد از این رو آشپز خانه های زیبای جزیره ای مورد مناسبی می توانند باشند. در ادامه مدل های زیبایی از طرح های مختلف آشپز خانه های مدل جزیره امروزی را برای شما عزیزان  قرار داده ایم.

گالری زیبای تصاویر آشپزخانه جزیره ای

امروزه اکثر افراد اغلب به طراحی دکوراسیون آشپز خانه بسیار اهمیت می دهند و سعی می کنند تا در محیط آشپز خانه خود از شیک ترین و متفاوت ترین دکوراسیون و طرح ها استفاده کنند. از طرفی نوع دکوراسیون آشپز خانه های جزیره ای و طرح های به کار برده شده در آن در روحیه ی افراد تاثیر به سزایی دارد از این رو ما سعی کرده ایم تا شما را با زیباترین چیدمان آشپزخانه مدل جزیره در بخش دکوراسیون آرگا آشنا سازیم.

آشپزخانه های جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

تصاویر آشپزخانه جزیره ای

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آشپزخانه جزیره ای

عکس های آشپزخانه جزیره ای

 

آشپزخانه زیبا وجدید جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه شیک جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه های مدرن جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

انتخاب نوع و رنگ کابینت یکی از مهمترین مواردی است که بیشترین تاثیر را در دیزاین آشپزخانه می گذارد. زیرا کابینت ها بیشترین فضا را در آشپزخانه اشغال می کنند از طرفی کابینت ها نسبت به سایر اسباب آشپزخانه بیشتر در معرض دید و مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین در انتخاب نوع کابینت و رنگ آن، متناسب با وسایل دیگر خود دقت کافی داشته باشید.

آشپزخانه های جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه های جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه های زیبای جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه شیک جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

شیک ترین و زیباترین مدل آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه آبی جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشپزخانه جدید جزیره ای

آشپزخانه جزیره ای

آشنایی با ویژگی آشپز خانه های جزیره ای

ویژگی بارز و مشخص این نوع آشپزخانه ها به نسبت سایر دکوراسیون ها مربوط به چیدمان کابینت ها می باشد، در این نوع طراحی آشپزخانه, کابینت ها به صورت ردیف و در مرکز آشپزخانه قرار می گیرند که به آن مدل جزیره(کانتر) گفته می شود، در واقع کانتر بخش مهم و اصلی آشپزخانه بوده و نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کند.

کانتر یا جزیره و یا کابینت وسط آشپز خانه دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد به گونه ای که می تواند پاسخگوی همه نیازهای شما به صورت همزمان باشد، نصب تجهیزان مختلف آشپز خانه از قبیل سینک ظرفشویی و اجاق گاز بر روی کانتر (کابینت وسط آشپز خانه) از جمله ویژگی های این نوع دکوراسیون می باشد، ضمن اینکه می توان از آن به عنوان میز ناهار خوری استفاده کرد و علاوه بر ایجاد دکوراسیونی زیبا و شیک در منزل به دلیل کاربرد های چند منظوره این نوع کابینت ها استفاده از آنها در فضا های کوچک پیشنهاد مناسب و عالی است.

آشپز خانه جزیره ای

همانطور که گفتیم استفاده از این نوع کابینت ها برای فضا های کوچک و آشپزخانه های کمجا بسیار مفید است، بنابراین در صورتی که مکانی برای جداسازی محل تهیه غذا و سرو آن ندارید، می توانید با استفاده از این کانتر ها از دکوراسیون منازل کوچک خود بهترین استفاده بهینه را داشته باشید.

از ویژگی های دیگر کابینت های مدل جزیره ای، تنوع و زیبایی آنها می باشد که می تواند روح تازه و رنگی را در دکوراسیون آشپز خانه منزلتان ایجاد نماید، بنابراین برای ایجاد حس طراوت و زندگی در محیط زندگی خود می توانید از انواع رنگهای روشن و تیره استفاده کنید، استفاده از رنگ های جسورانه در دکوراسیون منزل موجب می شود که این نوع تغییرات بیشتر به چشم آید، ضمن اینکه ایجاد فضای رنگی و متفاوت کانتر نسبت به کفپوش تضاد زیبایی در فضای آشپز خانه ایجاد خواهد کرد. البته با وجود همه این ویژگی ها طراحان داخلی عقیده دارند که این نوع سبک طراحی برای آشپز خانه اغلب برای فضا هایی با اندازه مناسب کارایی داشته و برای فضاهای بزرگ و یا کوچک دست و پاگیر و ناخوشایند است، بنابراین قبل از انتخاب هر نوع دکوراسیونی در ابتدا بهتر است با یک طراح داخلی و چیدمان مشورت نمایید.

اشپزخانه جزیره ای

در این بخش با زیباترین و شیک ترین گالری تصاویر آشپز خانه جزیره آشنا شدید امیدواریم که از این تصاویر زیبا لذت برده باشید همچنین شما می توانید با الگو برداری از این مدل ها شیک ترین و زیباترین آشپزخانه مدل جزیره را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل برای مشاهده بیشتر تصاویر آشپز خانه می توانید به بخش دکوراسیون آشپزخانه مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *