دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل آستین فانتزی برای لباس های متفاوت بانوان

  • یلدا محمدی
  • ۲ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

عکس های انواع مدل آستین فانتزی زیبا و شیک مخصوص لباس های دخترانه و زنانه را در این مطلب مشاهده فرمایید و با جدیدترین مدل های آستین فانتزی و شیک با طرخ های متنوع و جالب آشنا شوید.

آستین فانتزی یکی از مدلهای پرطرفدار و زیبا است که می توان از آن برای مانتو، لباس های مجلسی و انواع بلوز های دخترانه و زنانه استفاده نمود. این نوع آستین ها تنوع بالایی دارند و اغلب بر اساس طرح لباس انتخاب و دوخته می وشند. در این مطلب مجموعه ایی از تصاویر انواع آستین های فانتزی را ارائه می دهیم که هر یک از این مدلهای شیک و زیبا می توانند طرح دلخواه و ایده آل شما باشند. در ادامه این آستین های زیبا و فانتزی را ملاحظه نمایید.

عکس های مدل آستین فانتزی مانتو و لباس های زنانه و دخترانه :

همانگونه که می دانید آستین  با طرح زیبا و مناسب نقش مهمی در زیبایی لباس دارد و با انتخاب صحیح طرح آستین می توان زیبایی بیشتری به لباس بخشید. یکی از مدلهای پرطرفدار و رایج که این روزها شاهد تنوع بالای آن در لباس های مختلف هستیم، آستین فانتزی می باشد که برای انواع لباس های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع آستین ها دارای طرح های زیبا و خاصی هستند که هر یک از آنها را می توان با توجه به طرح لباس انتخاب نمود و مورد استفاده قرار داد. در ادامه نمونه هایی از  آستین های فانتزی زیبا و جذاب را ملاحظه می فرمایید که از آنها به عنوان مدل آستین مانتو و شومیزهای دخترانه و زنانه استفاده نمایید.

مدل آستین فانتزی مانتومدل آستین زیبا و فانتزی مدل آستین شومیزه دخترانهآستین حریر فانتزیمدل آستین پیراهن های دخترانهمدل های آستین فانتزی و زیباآستین فانتزی برای بلوز دخترانهمدل های آستین لباس زنانهمدل آستین شیک و زیبای دخترانهمدل آستین فانتزی زیبا و جدید

لباس های مجلسی آستین بلند از جمله لباس های پرطرفدار و زیبایی هستند که می توانند برای مهمانی ها و مجالس مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع لباس ها دارای طرح های متنوع و زیبایی هستند که شما می توانید طرح دلخواه را انتخاب نمایید. در این گزینش انتخاب طرح یقه و آستین از اهمیت زیادی برخوردار است و با دقت و توجه می توانید بهترین گزینه را انتخاب و تهیه نمایید. در ادامه مدلهای زیبا و جدید انواع آستین فانتزی را ملاحظه می فرمایید که مناسب لباس های مجلسی مختلف می باشند و با انتخاب آنها می توانید زیباترین لباس مجلسی ساده و آستین بلند را داشته باشید.

آستین پفی لباس زنانهمدل آستین فانتزیآستین لباس مجلسیمدل آستین برای پیراهن مجلسیمدل آستین لباس مجلسیمدل جدید آستین فانتزی و عروسکیمدل آستین برای لباس فانتزی دخترانهمدل آستین زیبا و شیکمدل های آستین زیبا و فانتزی دخترانه

با جدیدترین و زیباترین تصاویر مدلهای آستین فانتزی برای مانتو و لباس مجلسی های مختلف آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدلهای زیبا، بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش آموزش خیاطی از دیگر مدلها و آموزش های خاص و ویژه در این زمینه دیدن نموده و از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *