دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین میز شام جدید و زیبا برای مهمانی های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹
  • ۰

تزیین میز شام یکی از مهم ترین مسائل در مهمانی ها و مجالس است ایده های زیادی برای تزیین کردن میز شام وجود دارد که در ادامه این مطلب نمونه هایی از این ایده ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد امیدواریم از مشاهده این مدل تزیینات میز شام نهایت لذت را ببرید.

تزیین و سفره آرایی میز شام برای مهمانی های کوچک و بزرگ نشان دهنده ذوق و سلیقه کدبانوی خانواده است. نوع مهمانی شما تعیین کننده نوع چیدمان می غذا است و شما می توانید با توجه به رسمی و یا خودمانی بودن مهمانی تان تزیینات متفاوتی را برای میز شام داشته باشید.

تزیین سفره غذا و تزیین میز غذا از انواع کارهای مورد علاقه برای کدبانوهای خانه است. بعد از پخت غذا های مختلف برای مهمانی ها و مجالس بهتر است میز غذا را با جدیدترین ایده ها و روش ها به زیبایی تزیین کنید و سپس غذا های تزیین شده و خوشمزه را بر روی میز با تزیینات زیبا قرار دهید.

روش هایی برای تزیین کردن میز شام

انواع ایده ها برای تزیین میز شام

برای چیدمان میز شام ابتدا رومیزی زیبا و مناسبی را بر روی میز بیندازید در انتخاب رنگ رومیزی باید ذوق و سلیقه زیادی را به خرج دهید، زیرا طرح و رنگ رومیزی بر روی تزیینات میز غذا خوری تاثیرگذار است. سپس ظروف و وسایل مورد نیاز را بر روی میز غذا به صورت زیبا بچینید, چیدن لیوان ها و ظروف از اهمیت زیادی برخوردار است. لیوان ها را باید به گونه ای بر روی میز قرار دهید که همه مهمان ها به راحتی به لیوان دسترسی داشته باشند و توجه داشته باشید که همیشه باید تنگ آب را بر روی میز غذاخوری قرار دهید.

تزیین میز شام زیبا و جدید چیدمان صحیح ظروف بر روی میز شام تزیین کردن میز شام به صورت رمانتیک روش هایی برای تزیین کردن میز شام

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز برای میز شام دستمال سفره است شما می توانید ابتدا دستمال سفره را تزیین کنید و سپس آن را در سمت چپ و یا وسط بشقاب های غذاخوری قرار دهید. برای تزیین دستمال سفره ایده های زیادی وجود دارد و علاوه بر این تزیین کردن دستمال سفره در تحریک اشتهای مهمان ها و میزان اهمیت مهمانی برای میزبان موثر است.

تزیینات زیبا و متفاوت میز شام تزیین کردن میز شام با ایده های خلاقانه و زیبا تزیین میز شام رمانتیک و زیبا انواع ایده ها برای تزیین کردن میز شام
اگر می خواهید سفره آرایی میز شام زیبا و متفاوتی داشته باشید، از شمع استفاده کنید. شمع به فضای محیط گرما و نور بیشتری را می بخشد. اگر تمایل دارید میز غذاخوری شما ظرافت و زیبایی خاصی داشته باشد بهتر است گل های رنگارنگ زیبایی را بر روی میز غذا قرار دهید.

  •  آرون گروپس

تزیینات زیبا برای میز شام تزیین کردن میز شام با کمک ایده های خلاقانه چیدمان غذا های تزیین شده بر روی میز شام   تزیین زیبا و جدید برای میز شام تزیین زیبای میز شام تزیین میز شام با کمک شمع های زیبا تزیین میز شام زیبا و جالب تزیین کردن میز شام با کمک گل تزیین میز شام برای مهمانی ها و مجالس تزیین میز شام با کمک شمع های زیبا روش هایی برای تزیین کردن میز شام تزیین ساده میز شام با شمع تزیین کردن میز شام برای مهمانی ها و مجالس مختلف انواع ایده ها برای تزیین میز شام   تزیینات مختلف و زیبا برای میز شام تزیین کردن میز شام با روش های مختلف و جدید تزیین زیبا برای میز شام

ایده های جدیدتری از تزیینات میز شام

در صورتی که تاکنون به تزیینات سفره غذا و چیدمان زیبای آن اهمیت نمی دادید، بهتر است از این بعد این موضوع را مورد توجه قرار دهید، زیرا زیبایی سفره و میز غذا علاوه بر اینکه خوش سلیقگی و ذوق میزبان را می رساند، قطعا دیدن این تزیینات زیبا و هنرمندانه می تواند موجب افزایش اشتها و میل به خوردن غذا به خصوص در افراد بد غذا و کودکان شود، حال در صورتی که برای سفره آرایی میز شام خود به دنبال ایده هایی خاص و منحصر به فرد هستید، دعوت می کنیم در ادامه مدلهای جدیدتری از این نوع تزیینات زیبا را ببینید و الهام بگیرید.

انواع دیزاین میز شام

همانطور که در بالا اشاره کردیم، تزیینات میز غذا نیازمند رعایت تکنیک های خاصی است و اینکه سفره آرایی فقط منحصر به آراستن غذا و تزیینات سالاد، ماست و ترشیجات نمی شود، بلکه چیدمان درست میز و رعایت اصول آن نیز مطرح است؛ حال سفره آرایی و دیزاین میز غذا معمولا برای مهمانی ها و مجالس و نیز برای مناسبت هایی همچون تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و … کاربرد بیشتری دارد که معمولا افراد سعی می کنند از زیباترین و جذاب ترین تزیینات در این زمینه استفاده کنند، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای دیزاین میز شام دیدن کنید و ایده بگیرید.

تصاویری از دیزاین میز شام

ایده دیزاین میز شام

مدل دیزاین میز شام

دیزاین شیک میز شام

دیزاین میز شام

ایده تزیین میز شام

مدل تزیینات میز شام

جدیدترین تزیینات میز شام

تزیین میز شام لوکس

تزیینات لوکس میز شام

تزیینات شیک میز شام

تزیینات زیبای میز شام

تزیینات میز شام

تزیین میز شام زیبا و شیک

بعد از اینکه کار سفره آرایی میز شام را به اتمام رساندید, می توانید غذاهایی را که برای مهمانی تدارک دیده اید به زیبای دیزاین کنید و سپس غذاهای دیزاین شده را به شکلی زیبا بر روی میز غذا بچینید. امیدواریم مدل های تزیینات ارائه شده برای میز غذا در این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید با الگوبرداری از این مدل های سفره آرایی میز شامی زیبایی را برای مهمانی ها و مجالس خود داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *