دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نقاشی فیل برای کودکان با طرح ها و رنگ آمیزی های جالب

  • ندا خوشرو
  • ۵ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

از بهترین روش های آشنا کردن کودکان با دنیای حیوانات قرار دادن نقاشی انواع حیوانات برای رنگ آمیزی در اختیار کودکان است, در ادامه این مطلب تصاویری از نقاشی فیل با طرح های مختلف را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

فیلها از انواع حیوانات با جثه بزرگ است و در بسیاری از کارتون ها و  قصه های کودکانه این حیوان از شخصیت های اصلی است. نقاشی این حیوان یکی از جذاب ترین نقاشی های حیوانات برای رنگ آمیزی کودکان است و شما می توانید با قرار دادن انواع نقاشیهای مختلف از فیل، کودک خود را تا حدودی با زندگی این حیوان آشنا کنید.

یکی از بهترین روش ها برای سرگرم کردن کودکان قرار دادن نقاشی های مختلف در اختیار آن ها است و بهتر است نقاشی ها با موضاعات مختلف و جذابی را در اختیار کودک خود برای رنگ آمیزی قرار دهید زیرا کودکان به نقاشی ها با موضوعات جالب و متفاوت علاقه مند هستند.

نمونه رنگ آمیزی فیل برای کودکان

نقاشی فیل با انواع طرح های با نمک و جذاب برای رنگ آمیزی کودکان

کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی نقاشی یکی از محبوب ترین کار ها برای کودکان است و اگر شما می خواهید توانایی کودکتان را در زمینه کشیدن نقاشی بالا ببرید می توانید با قرار دادن نقاشی های مختلف در اختیار کودکتان برای رنگ آمیزی او را به کشیدن نقاشی های مختلف نیز تشویق کنید.

فیلها از حیوانات جالب و جذاب برای کودکان است و کودکان تمایل دارند با زندگی این حیوان با نمک بیشتر آشنا شوند. فیلها ظاهری مهربان دارند و خرطوم آن ها نیز جذابیت ظاهری این حیوان را برای کودکان بیشتر کرده است. بیشتر کودکان پسر به رنگ آمیزی نقاشی حیواناتی نظیر نقاشی گرگ، فیل، شیر و … علاقه مند هستند و کودکان دختر نیز به رنگ آمیزی نقاشی های پروانه و آهو  و … علاقه مند هستند و بهتر است قبل از تهیه انواع نقاشی ها از علاقه کودکتان به حیوان های مختلف مطلع شوید تا نقاشی حیوانانت مورد علاقه فرزندتان را در اختیارش قرار دهید.

در ادامه این مطلب نمونه هایی از نقاشیهای فیل برای کودکان با طرح های مختلف را مشاهده خواهید کرد, شما می توانید با قرار دادن این نقاشیها در اختیار کودک خود او را با زندگی این حیوان عظیم الجثه بیشتر آشنا کنید.

نقاشی های زیبا فیل در مکان های مختلف نقاشی زیبا و با نمک فیل رنگ آمیزی نقاشی های زیبا از فیل برای رنگ آمیزی کودکان نقاشی های مختلف فیل

  •  آرون گروپس

رنگ آمیز نقاشی های فیل برای کودکان کشیدن با نمک فیل در حال حمام گرفتن با کمک خرطومش

نقاشی فیل در سیرک نقاشی های شیرین کاری های فیل در سیرک نقاشی های زیبا و متفاوت از فیل نقاشیهای زیبا از فیل ها در سیرک

نقاشی زیبا از فیل و بچه اش نقاشی فیل در حال توپ بازی رنگ آمیزی فیل برای کودکان نقاشی های متنوع از فیل رنگ امیزی فیل نقاشی های متفاوت از فیل نقاشی زیبا فیل در حال غذا خوردن طراحی زیبا از فیل در حال غذا خوردن

نقاشی فیل بامزه نقاشی های جذاب از فیل های با نمک نقاشی های فیل زیبا نقاشی گل و فیل طراحی جذاب فیل در میان گل ها

نقلشی های زیبا و جذاب از فیل نقلشی فیل مهربان و بچه اش نقاشی زیبا فیل در حا رانندگی کردن طراحی حیوان فیل با نمک در حال رانندگی

نقاشی های متنوع از فیل نقاشی زیبا فیل در حال شیپور زدن نقاشی های زیبا از فیل های با نمک و دوست داشتنی رنگ آمیزی کردن فیل برای کودکان نقاشی فیل

آموزش کشیدن طرحی از حیوان فیل برای بچه ها

فیل حیوانی عظیم الچثه است که بیشتردر کشو های آفریقا و هندوستان زندگی می کند و وزن آن به حدود ۴ تا ۶ تن می رسد، این حیوان دارای خرطومی است که از آن برای خوردن آب و غذا کمک می گیرد. حال از آنجا که دیدن این حیوان اغلب از نزدیک امکان پذیر نبوده و یا دشوار می باشد، از این رو برای آشنایی بیشتر کودکان خود با حیوان فیل و ویژگی ها و سبک زندگی اش می توانید انواع نقاشیهای زیبا و رنگ آمیزی از این حیوان باهوش را در اختیار آنها قرار دهید، در ادامه مراحل کشیدن طراحی زیبا از فیل برای بچه ها و در چند حرکت ساده را آموزش می دهیم، بنابراین تا پایان این بخش همراه ما شوید.

کشیدن طرحی از فیل

در ابتدا یک دایره بزرگ برای کشیدن سر فیل رسم کنید.

رنگ آمیزی حیوان فیل

سپس در قسمت بالای دایره، دایره متوسطی بکشید و خط اضافی باقیمانده از مرحله قبلی را به مانند تصویر پاک کنید.

رنگ آمیزی جذاب فیل

اکنون در دو طرف دایره سر، نیم دایره هایی بکشید و قسمت وسط آن نیم دایره ها را مقدار کمی انحنا دهید به صورتی که برآمدگی گوش ها مشخص شود.

رنگ امیزی فیل

برای کشیدن پاهای فیل نیز باید در قسمت پایین بدن، دو بیضی به حالت افقی و صاف رسم کنید و در قسمت پایینی دایره سر، دو مثلث کوچک که رأس آنها به طرف پایین است را بکشید, به این صورت عاج فیل را ایجاد کرده اید.

طراحی فیل

به منظور کشیدن انگشتان پای حیوان و خرطوم آن نیز به مانند تصویر زیر عمل کنید به صورتی که دو دایره کوچک سیاه رنگ بر روی دایره سر نقاشی کرده و چشم های حیوان را ایجاد کنید.

آموزش نقاشی فیل

اکنون نقاشی زیبای شما از این حیوان جذاب و باهوش آماده شده و می توانید با رنگ خاکستری آن را رنگ آمیزی کنید. برای اینکه این نوع نقاشی در ذهن شما حک شود، می توانید چند بار کشیدن آن را تمرین کرده و سپس بدون نگاه کردن به الگو و به راحتی این نقاشی زیبا را بکشید.

انواع رنگ آمیزی و نقاشیهای زیبای فیل برای کودکان در مکان های مختلف نظیر جنگل و سیرک و … به همراه یک آموزش نقاشی زیبا و ساده از این حیوان دوست داشتنی را در این مطلب ملاحظه کردید که هر کدام از این طرح های نقاشی می توانند برای کودک شما جذابیت خاص و متفاوتی داشته باشند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع نمونه های رنگ آمیزی و نقاشی کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *