دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کیف های عروس مد سال چه طرح و مدلی دارند؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ای بی نظیر از جدیدترین و زیباترین انواع مدل کیف عروس با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را در این مطلب برای شما خانم های خوش سلیقه و جذاب گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

خرید کیف و کفش یکی دیگر از انواع خرید وسایل برای جشن عروسی است که باید در هنگام انتخاب مدل کیف عروسی دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید زیباترین مدل کیف را برای جشن عروسی خود تهیه کنید.

کیف مخصوص عروسی در انواع مدل ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به رنگ و طرح لباس عروسی خود و کفش های خود کیف مناسبی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مدل و رنگ کیف باید با رنگ و طرح لباس و کفش های شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مدل کیف کار شده عروس

انواع طرح های مدل کیف عروس زیبا و جدید

کیف مخصوص عروسی در انواع مدل های زیبا و متفاوت طراحی می شود بهتر است مدل کیفتان را از بین جدیدترین طرح های مد سال انتخاب کنید. کیف های عروسی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود هستند و هر خانمی می تواند با توجه به نظر و سلیقه شخصی خود طرح مناسبی از کیف را برای جشن عروسی اش انتخاب نماید.

مدل کیف زیبا عروس

مدل های کیف عروسی با جدیدترین طرح های مد سال و شیک

روی برخی از مدل کیف های عروسی از مروارید و پارچه های زیبا استفاده شده است که این مدل کیف ها با مدل های لباس عروستان مطابقت و همخوانی بیشتری دارند و اگر شما می خواهید با ظاهری متفاوت در جشن عروسی خود حضور پیدا کنید بهتر است که این مدل کیف ها را انتخاب کنید.

مدل های جدید کیف عروس Model Bags Bride (4)مدل زیبا و جدید کیف عروس کدل کیف زیبا برای عروس
اگر تمایل دارید که بعد از جشن عروسی تان از کیف عروسی خود به عنوان کیف مجلسی در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید بهتر است که رنگ کیف عروسی تان را سفید انتخاب نکنید زیرا رنگ سفید با هر رنگ لباسی مطابقت و همخوانی ندارد.

  •  آرون گروپس

کیف عروسی را می توانید در انواع رنگ های روشن نظیر کرم و طلایی و … انتخاب کنید که این رنگ ها با رنگ سایر لباس تان مطابقت و همخوانی بیشتری دارند.

Model Bags Bride (3)مدل های کیف عروس

مدل های کیف کار شده برای عروسی

مدل کیف عروس زیبا زیباترین مدل های کیف برای عروس مدل کیف های زیبا برای عروس

 مدل کفش و کیف ست عروسی

با توجه به اینکه در جشن عروسی همه توجه مهمان ها به سمت عروس است باید در خرید کیف، کفش و لباس و تاج و … دقت و حساسیت زیادی را به خرج دهید تا بتوانید در جشن عروسی خود با اعتماد به نفس بیشتری شرکت کنید.

برخی از نوعروس ها تمایل دارند که از مدل های ست کیف و کفش برای جشن عروسی خود استفاده کنند تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسند.

مدل کفش و کیف ست عروس مدل های متنوع کیف و کفش عروس مدل جذاب کیف عروس

مدل های متنوع کیف و کفش عروس

زیباترین مدل های کیف و کفش ست عروس مدل های زیبا کیف عروس مدل کیف و کفش ست عروس

مدل ست کیف و کفش عروسی

مدل های متنوع کیف و کفشمدل کیف و کفش برای عروس مدل های کیف عروس

طرح های کیف نوعروس کار شده و ساده

همانطور که ذکر شد کیف های مخصوص نوعروس در انواع مدل های ساده و کار شده موجود هستند و اگر شما لباس عروسی و سایر اکسسوری هایتان را ساده انتخاب کرده اید بهتر است کیف و کفش تان را از بین طرح های کار شده انتخاب نمایید.

کیف های ساده عروس نیز برای خانم هایی که از پیراهن کار شده و اکسسوری کار شده استفاده می کنند انتخاب ایده آل و مناسبی به شمار می روند.

اندازه کیف برای نوعروس بهتر است کوچک یا متوسط باشد زیرا حمل کیف های بزرگ در جشن عروسی دشوار است و علاوه بر این شما برای حضور در جشن عروسی تان نیاز به کیف با اندازه ای بزرگ نخواهید داشت از این رو بهتر است اندازه کیف را به گونه ای انتخاب نمایید که بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

مدل کیف نوعروس

مدل کیف مخصوص نوعروس

طرح کیف مخصوص نوعروس

کیف زیبا برای عروس

مدل کیف عروسی

کیف عروسی شیک و ساده

طرح کیف برای نوعروس

کیف کار شده مخصوص نوعروس

مدل کیف سفید برای عروس

کیف خاص برای نوعروس

کیف عروسی ساده

کیف شیک و زیبا برای نوعروس

کیف زیبا برای نوعروس

مدل کیف ساده برای عروس

طرح کیف زیبا برای عروس

مدل کیف شیک

کیف ساده مخصوص نوعروس های مشکل پسند

طرح کیف کار شده

طرح کیف کار شده

مدل کیف عروس ساده

کیف ساده برای عروسی

کیف شیک مخصوص عروس

کیف شیک برای نوعروس

مدل کیف زیبا برای عروس

کیف زیبا برای عروس

مدل کیف برای عروس

طرح کیف نوعروس

تصاویری از انواع مدل کیف عروس شیک و جدید را در این مطلب پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کیف با طرح شیک و خاصی را برای جشن عروسی تان انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع وسایل خرید عروس به بخش عروس مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *