دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو بلند مجلسی با طرح های شیک و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مانتوهای بلند زنانه و دخترانه جایگاه مناسبی در دنیای مد یافته اند. امروزه طراحان دنیای مد طرح های زیبایی برای دوست داران مانتوهای بلند مجلسی و اسپرت ارائه کرده اند. در ادامه انواع مدل مانتو بلند مجلسی مخصوص مهمانی ها را مشاهده خواهید کرد.

مانتوهای زنانه طرح های متنوعی دارند و هر کدام برای مکانی خاص طراحی می شوند و شما نیز باید با توجه مکانی که قرار است مانتویتان را بپوشید طرح آن را انتخاب کنید. یکی از طرح های زیبا مانتوها که بیشتر خانم ها از این طرح برای مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند مدل مانتوی بلند مجلسی است.

مدل و طرح مانتو مجلسی می تواند بر روی زیبایی اندام و چهره شما تاثیرگذار باشد بنابراین باید در هنگام انتخاب طرح مانتو دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید زیباترین مانتو مجلسی را برای خرید انتخاب کنید.

مانتو مجلسی کار شده

انواع نمونه های مدل مانتو بلند مجلسی زنانه و دخترانه

مانتوهای مجلسی زنانه و دخترانه در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند و هر خانمی می تواند با توجه به سلیقه شخصی و اندام خود یکی از این طرح مانتوها را برای پوشیدن انتخاب کند. مدل مانتوهای مد شده برای هر سالی متفاوت هستند بهتر است قبل از خرید مانتوهای مد سال از اینکه طرح و مدل مانتوها با ویژگی های ظاهری شما مطابقت دارد مطمئن شوید زیرا ممکن است مدل مانتوی مد سال به شما نیاید که در این صورت زیبایی و جذابیت ظاهری خود را از دست می دهید.

    مدل مانتو بلند مجلسی مشکی

مدل های مانتوی بلند مجلسی زنانه شیک و زیبا

امروزه بیشتر خانم ها از طرح های بلند و جلو باز مانتوها برای مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند. توجه داشته باشید که اگر قد شما کوتاه است و اندام ریزی دارید بهتر است از مانتوها با قد بسیار بلند استفاده نکنید زیرا این طرح های مانتوها برای شما مناسب نیستند.

مدل مانتوی بلند مجلسی برای خانم ها با قد بلند و متوسط می تواند انتخاب خوبی باشد و بهتر است خانم های قد بلند مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب کنند که قد آن ها تا مچ پاهایشان است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو مجلسی زنانه و دخترانه مانتو مجلسی بلند با جدیدترین طرح های مد سال مانتو مجلسی شیک و زیبا

مدل مانتو مجلسی زیبا و جدید

مدل مانتو عربی مجلسی مانتو مجلسی زنانه مدل مانتو بلند مجلسی مدل مانتو مجلسی با دو رنگ تیره و روشن مانتو مجلسی رنگ روشن

مدل مانتو مجلسی با پارچه گیپور دار

مانتو مجلسی دخترانه

مدل مانتو بلند و شیک

مانتو مجلسی بلند مانتو سفید مجلسی

مدل مانتو سفید مجلسی مخصوص خانم های خوش سلیقه

مدل مانتو سفید مجلسی مدل مانتو مجلسی بلند

مدل مانتوهای مجلسی بلند دخترانه با زیباترین طرح های مد سال

رنگ مانتوها نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی و جذابیت مدل مانتوی مجلسی بلند است توجه داشته باشید که اگر رنگ مانتویی به شما نیاید ممکن است مدل مانتوی شما نیز برای شما نامطلوب به نظر برسد.

مانتو های مجلسی در انواع طرح های مانتو گیپور و مانتو حریر مجلسی در فروشگاه های مانتو فروشی موجود هستند. و اگر شما به دنیال مانتو ها با پارچه های خاص و متفاوت هستید، این مدل مانتو های مجلسی بلند، می توانند برای شما انتخاب مناسب و ایده آلی باشند.

مانتو مشکی مجلسی

مانتو مشکی مجلسی مانتو بلند مجلسی با دو رنگ سیاه و سفید مدل مانتو زیبا زنانه

مدل مانتوی دخترانه مجلسی با طرح بلند

مانتو بلند مجلسی زیباترین نمونه های مانتو بلند مجلسی طرح های زیبا و متفاوت مانتو مجلسی مانتو بلند مجلسی دخترانه

مدل مانتوی جلو باز مجلسی دخترانه

زیباترین طرح های مانتو مجلسی

مانتو های مجلسی را بهتر است با کفش های پاشنه بلند و شلوار های مناسبی بپوشید تا بتوانید زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع طرح های مدل مانتو بلند مجلسی را ملاحظه کردید که امیدواریم این طرح های مجلسی و زیبا مورد توجه شما قرار بگیرند. اگر شما به دنبال طرح های شیک و متفاوت مانتو مجلسی زنانه و دخترانه هستید می توانید به بخش مدل مانتو مجلسی مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *