دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس آرایش چشم های مختلف با جدیدترین متدهای آرایشی

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از اصلی ترین نقاط چهره چشم ها هستند که زیبایی چشم ها می تواند بر روی جذابیت صورت تاثیرگذار باشد, در این مطلب نمونه هایی از عکس آرایش چشم با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را مشاهده خواهید کرد.

میکاپ چشم مهم ترین بخش میکاپ صورت را تشکیل می دهد و اگر شما می خواهید چشمانی جذاب و گیرا داشته باشید باید بتوانید چشم هایتان را به زیبایی میکاپ کنید. برای انتخاب مدل میکاپ مناسب برای چشم هایتان می توانید از انواع نمونه های عکس میکاپ چشم الگوبرداری کنید.

خانم های جوان تمایل دارند همیشه و در هر مکانی زیبا و جذاب به نظر برسند که اگر شما هم از این دسته از خانم ها هستید می توانید با میکاپ زیبا چشم هایتان تغییراتی را در چهره خود بوجود آورید توجه داشته باشید که هر چه چشمان شما جذاب تر باشد چهره تان زیباتر به نظر می رسد.

مدل خط چشم زیبا

عکس آرایش چشم زیبا و جدید با جدیدترین متدها

هر مدل چشمی آرایش مخصوص به خود را دارد به عنوان مثال اگر فرم چشم های شما درشت است هرگز نباید از مدل آرایش چشم ریز برای میکاپ چشم های خود استفاده کنید زیرا در آرایش چشم های ریز از تکنیک هایی برای درشت کردن چشم استفاده می شود که در این صورت چشم های شما درشت تر از حد معمولی شان به نظر خواهند رسید. عکس آرایش چشم های مختلف را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد که هر یک از این مدل آرایش های چشم می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

عکس آرایش چشم زیبا و جدید

تصاویر آرایش چشم عروس

آرایش چشم عروس از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر میکاپ چشم های شما برای جشن عروسی تان متفاوت و جذاب باشد، زیباتر از همیشه به نظر می رسید. بهتر است برای آرایش چشم عروس از مدل هایی استفاده کنید که می توانند عیب های چشم شما را به خوبی بپوشانند.
اگر چشم های شما درشت است بهتر است در هنگام میکاپ چشم هایتان از سایه های کمرنگ استفاده کنید زیرا استفاده از سایه های روشن و پر رنگ باعث می شوند که چشم شما درشت تر از حد معمولی اش به نظر برسد.

انواع مدل های میکاپ چشم مدل آرایش چشم عروس عکس های زیبا از آرایش چشم مدل آرایش چشم عروس

  •  آرون گروپس

میکاپ چشم عروس با جدیدترین متدهای روز

عکس آرایش چشم عروس زیبا

برخی از آرایشگر ها برای میکاپ چشم عروس ابتدا خط چشم را می کشند و سپس بعد از اتمام کشیدن خط چشم شروع به زدن سایه چشم ها می کنند که این روش کاملا غلط است و باعث می شود چشم های حالت خواب آلودگی پیدا کنند.
یکی از ترفندهای جالب برای پرپشت به نظر رسیدن مژه ها استفاده از مژه مصنوعی و یا ریمل های حجیم کننده مژه است که با این روش ها می توانید مژه های عروس را پرپشت تر کنید.

مدل آرایش چشم زیبا و جدید مراحل میکاپ چشم

تصویر آرایش چشم جدید

عکس آرایش چشم با جدیدترین متدهای آرایشی روز گالری عکس آرایش چشم آرایش چشم با جدیدترین متدهای آرایشی روز مدل سایه چشم عروس

عکس مدل سایه چشم عروس

مراحل میکاپ چشم

عکس میکاپ چشم ریز و کوچک

عکس آرایش چشم و ابرو مراحل میکاپ چشم برای عروس

تصویر مدل آرایش چشم عروس زیبا

مدل آرایش چشم ساده مدل سایه چشم عروس

عکسهای آرایش چشم زیبا و جدید

مدل سایه و خط چشم

تصاویر آرایش چشم دخترانه شیک و زیبا

بهتر است برای آرایش چشم دخترانه از مدل ها میکاپ های ساده و ملایم استفاده کنید تا چهره طبیعی دخترانه شما حفظ شود. استفاده از آرایش های غلیظ و زننده برای دختران جوان مناسب نیست و این مدل آرایش ها باعث می شوند که حالت طبیعی چهره شما از بین برود. در ادامه این مطلب ۴ نکته طلایی را برای جذابیت بیشتر آرایش چشم ها در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل آرایش چشم ساده
۱. اگر می خواهید چشمانی براق و شفاف داشته باشید بهتر است با کمک یک مداد آبی کمرنگ داخل چشمهایتان را خط بکشید.
۲. اگر رنگ چشم های شما روشن است بهتر است حلقه داخلی چشم های خود را سیاه کنید تا چشم هایتان جذاب تر و گیرا شوند می توانید با  کمک یک مداد چشم تیره حلقه های داخلی مژه های پلک بالای چشم هایتان را نیز سیاه کنید.
۳. اگر چشم های مشکی دارید می توانید از خط چشم با رنگ سورمه های برای کشیدن خط چشم استفاده کنید با این کار چشم های شما فریبنده و زیبا خواهند شد.
۴. برای مژه های کوتاه می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و اگر شما تمایلی به استفاده از مژه مصنوعی ندارید می توانید شانه ریمل را به صورت عمودی در دست بگیرید و سپس شروع به زدن ریمل بر روی مژه های خود کنید.

آرایش چشم دخترانه آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم

تصاویر آرایش چشم به صورت مرحله به مرحله

مدل های زیبا میکاپ چشم

عکس آرایش چشم و سایه چشم

مدل خط چشم زیبا مدل آرایش چشم های مختلف

در این مطلب نمونه هایی از عکس آرایش چشم را با میکاپ زیبا و جدید مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های متفاوت و خاص مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های میکاپ چشم به بخش آرایش چشم مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *