دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو بلند تابستانه شیک و زیبا با جدیدترین طرح ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مانتوهای تابستانی در طرح های بلند و کوتاه طراحی می شوند انواع مدل مانتو تابستانی با طرح های بلند مخصوص خانم ها و دختران جوان دارای محبوبیت زیادی هستند, در ادامه این مطلب مدل مانتو بلند تابستانه با طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

هر ساله در فصل تابستان مدل مانتوهای متفاوتی مد می شوند و بیشتر خانم ها نیز برای خرید مانتو تابستانی ترجیح می دهند از مانتو های مد سال استفاده کنند. مدل مانتو بلند تابستانی از انواع مدل مانتوهایی است که این روزها بیشتر خانم ها از این طرح مانتو استفاده می کنند.

مدل مانتو بر روی زیبایی اندام و شخصیت شما می تواند تاثیرگذار باشد. با شروع شدن فصل گرما بیشتر خانم ها به دنبال خرید مانتو های تابستانی با پارچه خنک هستند و در این فصل مانتو های نخی تابستانی و مانتو های حریر بسیار پرطرفدار می باشند.

 مانتو سفید تابستانه

تصاویر انواع مدل مانتو بلند تابستانه جدید با طرح های شیک و جذاب

مدل مانتو بلند تابستانی از انواع مدل مانتو های زنانه و دخترانه است که در طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد و شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است مانتو را بپوشید طرح آن را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که طرح و رنگ مانتوی انتخابی شما می تواند بر روی چهره و اندام تان تاثیرگذار باشد.

زیباترین طرح های

مدل های مانتوی بلند تابستانی دخترانه با طرح های مد سال

همیشه خرید مانتو یکی از کارهای مورد علاقه برای دختران جوان است. مانتو ها طرح های متنوع و زیبایی دارند و بیشتر دختران جوان به دنیال خرید طرح های اسپرت و متفاوت مانتو هستند. مانتو های بلند چاکدار و طرح دار امروزه توجه بیشتر دختران جوان را به سوی خود جلب کرده است.

مدل مانتو سفید تابستانی
برخی از خانم های جوان تصور می کنند با پوشیدن مدل مانتوهای مد سال می توانند زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشد ولی این تصور کاملا غلط است زیرا ممکن است طرح های مد شده سال با اندام شما مطابقت و همخوانی نداشته باشند. علاوه بر طرح مانتو رنگ آن نیز از عوامل تاثیرگذار در انتخاب شما است رنگ مانتو تابستانی را باید بر اساس رنگ پوست و همچنین فصل گرم سال انتخاب کنید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو بلند تابستانه با طرح های شیک و زیبا

مدل مانتو سفید تابستانی

طرح های زیبا و جدید مانتو تابستانی انواع نمونه های مانتو تابستانی مدل های متنوع مانتو تابستانه

مانتو دخترانه تابستانی با طرح بلند

مدل مانتو بلند تابستانه زیبا انواع مدل های زیبا و جدید مانتو تابستانی مانتو تابستانی شیک و زیبا زیباترین طرح های مانتو تابستانی مانتو جلوباز تابستانه

 

مدل مانتو تابستانی بلند مخصوص خانم های شیک پوش

مدل مانتوی بلند تابستانه در انواع طرح های مانتو جلو باز و گیپور موجود هستند و اگر شما به دنبال خرید مدل مانتویی متفاوت و ایده آل هستید بهتر است که مدل مانتو های جلو باز تابستانی بلند را برای خرید انتخاب نمایید.

مانتو تابستانه بلند
بهتر است خانم ها با اندام ریزه و قد کوتاه از پوشیدن مانتوهای بلند تابستانی خودداری کنند زیرا مانتوهای بلند باعث می شوند که قد کوتاه تر به نظر برسد. مدل مانتو های بلند برای خانم ها با قد بلند و قد متعادل می تواند انتخاب مناسبی باشد.
توجه داشته باشید که در هنگام خرید مانتو حتما باید آن را پرو کنید تا از همخوانی و مطابقت مانتو با اندام خود مطمئن شوید. مانتویی را برای خرید انتخاب کنید که عیب های اندام شما را بپوشانند مانتوهایی که عیب های اندام شما را به وضوح نمایان می کنند هرگز برای خرید انتخابی مناسب و ایده آلی نیستند.

مدل مانتو تابستانی شیک و زیبا مانتو تابستانی زیبا و شیک مدل مانتو تابستانی زنانه مانتو بلند چاکدار مدل مانتو تابستانی زیبا مدل مانتو تابستانه شیک و زیبا مدل مانتو زیبا با طرح گلدار

مدل مانتوی تابستانه طرح دار

مدل مانتو زنانه تابستانه مدل مانتو بلند تابستانه نخی مدل مانتو با طرح گلدار

در این مطلب با زیباترین و جدیدترین طرح های مدل مانتو بلند تابستانه دخترانه و زنانه مد سال آشنا شدید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل مانتو های زیبا و متفاوت مدل مانتوی ایده آلی را برای خرید انتخاب کنید. اگر به دنیال مشاهده طرح های متنوع تری از مانتو تابستانه هستید می توانید به بخش مدل مانتو تابستانی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *