دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین میرزا قاسمی خلاقانه و زیبا برای سفره های ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

میرزا قاسمی از انواع غذاهای محلی ایرانی خوشمزه و پرطرفدار که شما می توانید بعد از پخت این غذای محبوب آن را با روش های مختلفی تزیین کنید, در ادامه این مطلب شما را با انواع روش های خلاقانه برای تزیین میرزا قاسمی آشنا خواهیم کرد.

میرزا قاسمی را می توانید با روش های ساده و متنوعی بیارایید کنید. روش های متفاوتی برای دیزایین میرزا قاسمی وجود دارد. اگر شما خلاقیت و مهارت کافی را در زمینه تزیینات غذا داشته باشید می توانید این غذای محلی خوشمزه را برای مهمانی ها و مجالس خود به بهترین شکل دیزایین کنید.

تزیینات غذاهای مختلف از کارهای مورد علاقه خانم های خانه دار است و بیشتر کدبانوها ترجیح می دهند که بعد از پخت غذا ظرف غذا را به زیبایی شکل و فرم بدهند. دیزایین غذا می تواند زینت بخش سفره غذا و میز غذا باشد. اگر شما مهارت کافی را در  این زمینه ندارید  با مشاهده تصاویر نمونه های دیزایین شده غذای میرزا قاسمی ایده های مناسبی در این زمینه بدست آورید.
تزیین زیبا میرزا قاسمی به شکل بادمجان

تصاویر انواع نمونه های تزیین میرازقاسمی با روش های جدید و متفاوت

میزا قاسمی از انواع غذاهای محلی گیلانی است که در بیشتر نقاط ایران پخته می شود در طرز تهیه میراز قاسمی از بادمجان و گوجه و تخم مرغ و سیر و روغن و نمک و ادویه های مختلف استفاده می شود و شما می توانید بعد از پخت این غذای خوشمزه آن را به زیبایی دیزایین کنید. برای تزئین میرزا قاسمی می توانید از روش های تزئین کشک بادمجان نیز استفاده کنید همچنین می توانید میرزا قاسمی را با انواع روش های ساده و خلاقانه دیزایین کنید که انتخاب هر یک از این روش ها به مهارت شما بستگی دارد.

تزیین زیبا میرزا قاسمی

تزیین ساده میرزا قاسمی در خانه

اگر شما زمان کافی برای تزیینات غذای میرزا قاسمی را ندارید می توانید این غذای خوشمزه را با کمک سبزیجات مختلف به زیبایی به شکل ساده دیزایین کنید همچنین  میرزا قاسمی به شکل قالبی نیز می تواند ایده خوبی برای تزئین کردن این غذای ایرانی باشد.

تزیین میرزا قاسمی به شکل قالبی

تزیین میرزا قاسمی به شکل قالبی

در ادامه این مطلب روش های متفاوتی از تزیینات ساده میرزا قاسمی را در اختیار شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این روش ها و ایده های خلاقانه مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

تزیین جالب میرزا قاسمی

تزیین ساده میرزا قاسمی با گردو

تزیین ساده میرزا قاسمی تزیین میرزا قاسمی با سبزی خوردن تزیین ساده میرزا قاسمی با گردو و سبزی خوردن تزیین ساده و زیبا میرزا قاسمی تزیی زیبا میرزا قاسمی با گوجه و پیاز تزیین متفاوت میرزا قاسمی

تزیین غذای میرزا قاسمی با روش های خلاقانه و بی نظیر برای مهمانی ها و مجالس

اگر شما می خواهید در مهمانی ها و مجالس خود از میرزا قاسمی برای پذیرایی از مهمان هایتان استفاده کنید بهتر است این غذای خوش طعم را به صورت زیبا و متفاوت  دیزایین کنید. دیزایین میرزا قاسمی به شکل بادمجان از انواع روش هایی است که بیشتر خانم های خانه دار از آن استفاده می کنند. اگر میرزا قاسمی را به زیبایی تزئین کنید می تواند زینت بخش سفره شما در مهمانی ها و مجالس باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
تزیین زیبا میرزا قاسمی برای مهمانی ها

تزیین زیبا و خلاقانه میرزا قاسمی

انواع تزیینات زیبا میرزا قاسمی

میرزا قاسمی با تزیین زیبا و جدید

تزیین زیبا و جدید میرزا قاسمی

تزیین زیبا و جدید میرزا قاسمی

تزیین میرزا قاسمی به شکل گل

تزیین خلاقانه و متفاوت میرزا قاسمی

تزیین میرزا قاسمی به شکل گل

تزیین زیبا و متفاوت میرزا قاسمی

تزیین میرزا قاسمی با برنج

 در این بخش با انواع ایده ها و روش های مختلف برای دیزایین میرزا قاسمی آشنا شدید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها دیزایین زیبای و متفاوتی را برای میرزا قاسمی داشته باشد. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به بخش تزئین غذا مجله آرگا با انواع روش ها و ایده های مختلف برای تزئین غذاهای مختلف آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *