دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو عربی جدید با بهترین طرح های مد سال

  • ندا خوشرو
  • ۵ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

همه خانم ها به خرید مانتو با مدل های متنوع بسیار علاقه مند هستند و همیشه ترجیح می دهند انواع طرح های متنوع مانتو را در کمد لباس های خود داشته باشند یکی از زیباترین طرح های مانتو زنانه مدل مانتو عربی است که در طرح های زیبا و شیکی دوخته می شود.

خرید مانتو برای خانم ها از لذت بخش ترین کارها است ولی انتخاب طرح مانتو از بین صد ها طرح مختلف کار سخت و دشواری است بنابراین بهتر است شما قبل از این که برای خرید مانتو اقدام کنید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در هنگام خرید مانتو دچار وسواس و تردید نشوید. در ادامه این مطلب انواع نمونه های مدل مانتوهای عربی، با طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مانتوهای عربی، در انواع طرح ها مدل مانتو مجلسی و مدل مانتو ساده در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این طرح های مانتو را انتخاب نمایید.

مدل مانتو مجلسی

تصاویر نمونه های مدل مانتو عربی شیک و زیبا

برخی از مانتوهای عربی با آستین کیمونو دوخته می شوند مدل مانتوها با آستین کیمونو از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه بیشتر خانم های ایرانی بوده اند. اگر شما می خواهید با مانتوهای پوشیده و مناسبی در هر مکانی حضور پیدا کنید مدل مانتوی عربی می تواند برای شما انتخاب مناسب و ایده آلی باشد.

مدل مانتو عربی شیک و زیبامانتو عربی مجلسی

اگر قصد دارید در مهمانی ها و مجالس از مانتوی عربی مجلسی استفاده کنید بهتر است که برای زیبایی و جذابیت اندام خود مانتوی عربی را همراه با ساپورت بپوشید با این مدل لباس پوشیدن زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید. مانتوهای عربی بلند را بهتر است با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا اندام شما جذاب تر به نظر برسد.

مدل مانتو عربی مانتو عربی زیبا
در ادامه این مطلب نمونه های از طرح های مانتو عربی زنانه و دخترانه را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم این مدل مانتو های متنوع و زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

  •  آرون گروپس

مدل مانتو عربی مجلسی مدل مانتو عربی     مدل مانتو عربی زیبا و شیک مدل مانتو عربی با دو رنگ مانتو عربی ساده مانتو عربی با طرح های متفاوت مانتو عربی شیک مانتو عربی با آستین کیمونو مدل مانتو عربی زنانه مدل مانتو عربی ساده مدل مانتو زنانه شیک مدل مانتو مجلسی عربی مانتو عربی شیک مانتو عربی مجلسی مانتو عربی زیبا مدل های مانتو عربی

مدلهای جدیدتری از مانتوهای عربی شیک

انتخاب مانتوی عربی به عنوان پوششی اصلی به سلیقه شما بستگی دارد، اما بهتر است در هنگام تمیم گیری برای خرید این مانتوها حتما به فرم بدن و قد خود توجه داشته باشید، زیرا این نوع مانتوها اغلب برای افراد کوتاه قد مناسب نیستند و موجب می شود که کوتاه تر از آنچه که هستند به نظر برسند، اما انتخاب این پوشش برای افراد بلند قد می تواند استایل جذاب و بی نظیری ایجاد نماید، از این رو مهمترین نکته در هنگام انتخاب مانتوی عربی داشتن فرم بندنی و هیکل متناسب می باشد.

مدلهای جدید مانتوی عربی

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کرددید، مانتوهای عربی در مدلها و طرح های متنوعی طراحی و تولید می شوند و می توانید متناسب با سلیقه خود و با توجه به مکانی که در آنجا حضور می یابید، مدل مانتوی مجلسی شیک و خاص و یا مانتویی راحتی و زیبا به عنوان پوشش روزمره برای خرید و غیره داشته باشید.

مدل مانتوی عربی

مانتوهای عربی معمولا به دو صورت ساده و کار شده طراحی می شوند که مدلهای کار شده آن با انواع سنگ های زینتی و تزئینی و با دوخت های مختلف تزئین می شوند، مدلهای مجلسی مانتوهای عربی اغلب دست دوز و کار شده است و از این نظر نیز دارای قیمت بالاتری می باشند. نکته دیگر در رابطه با این نوع مانتوها رنگ آنها می باشد که بیشتر به رنگ مشکی وجود دارند، اما امروزه این مانتوها را می توان در رنگهای ترکیبی و با پارچه های طرح دار متنوع نیز در بازار مشاهده کرد.

مدل مانتو عربی

یکی دیگر از ویژگی های مانتوهای عربی، پوشیده بودن آنهاست از این رو خانوم هایی که به حجاب خود اهمیت زیادی می دهند, می توانند با انتخاب مدلهای مختلف این مانتوهای زیبا در عین داشتن جذابیت و شیک پوشی با حجاب نیز باشند، در اینجا دعوت می نماییم از مدلهای متنوع تری از مانتوهای عربی با طراحی های شیک و زیبا دیدن کنید.

مدل مانتوی عربی گلدار

مدل مانتو عربی پلیسه دار

مدل مانتوی عربی زیبا

مدل مانتو عربی کارشده

مدل مانتوی عربی طرحدار

مدل مانتوی عربی شیک

مدل مانتوی عربی مشکی

مدل زیبای مانتوی عربی

مدل مانتوی عربی مجلسی

انواع مدل مانتوی عربی

مدلی شیک از مانتوی عربی

مدلی زیبا از مانتوی عربی

مدل مانتوی عربی دورنگ

تصاویری از مدل مانتوی عربی

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها تهیه مانتو است زیرا بیشتر خانم ها در هنگام انتخاب طرح مانتو دچار تردید می شوند. بهتر است مانتو را با توجه به اندام خود انتخاب کنید تا همیشه شیک پوش و متفاوت به نظر برسید.

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع طرح های مدل مانتوهای عربی را مشاهده کردید که امیدواریم این مانتوهای زیبا و مد سال مورد پسند شما قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از این مدل ها زیباترین طرح مانتوی عربی را برای خود تهیه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *