دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو حاملگی شیک و زیبا با طرح های جدید و روز

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

دوران بارداری یکی از شیرین ترین دوران برای هر خانمی است که در این دوران باید خانم ها به نوع مانتو و لباس خود حساس باشند تا بتوانند مثل همیشه جذاب به نظر برسند. در این بخش انواع مدل مانتو حاملگی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

خانم ها در هنگام خرید همه لباس های خود حساسیت زیادی را به خرج می دهند. خرید مانتو یکی از حساس ترین و مهم ترین خرید ها برای هر خانمی است زیرا مانتو از انواع پوشش های ضروری و مهم در محیط بیرون از خانه است که می تواند بر روی زیبایی چهره و اندام شما تاثیر بگذارد. مانتو ها مدل های متنوعی دارند هر کدام برای برای اندام های خاصی دوخته می شوند مدل مانتوی بارداری نیز یکی از طرح های مانتو زنانه است که در انواع طرح های متنوعی تولید می شود.

مانتو های گشاد و راحت نظر مانتو عبایی و مانتو پانچ و مانتو با آستین کیمونو برای دوران بارداری می توانند بهترین نوع مانتو ها باشند زیرا خانم ها در این دوران باید از مانتو های آزاد استفاده کنند و علاوه بر این مانتو های گشاد باعث می شوند تا بزرگی شکم زیاد به نظر نرسد.

مدل مانتو حاملگی شیک

انواع طرح های زیبا و متفاوت مدل مانتو حاملگی

مانتو های بارداری در انواع طرح های مجلسی و ساده طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود این مدل مانتو ها را خریداری کنید و یا بدوزید بهتر است از مدل مانتو بارداری با رنگ روشن برای دوران بارداری خود استفاده کنید زیرا در این دوران روحیه خانم ها بسیار حساس است و همچنین رنگ ها می توانند در روحیه خانم های باردار تاثیرگذار باشند.

مانتو نخی حاملگی

مدل های مانتوی بارداری جدید و زیبا

مانتو های  بارداری مانند مدل مانتو ها برای افراد چاق در طرح های راحت و آزاد دوخته می شوند. در هنگام تهیه مدل مانتو بارداری قبل از هر چیز به جنس پارچه آن توجه کنید و مانتو ها با پارچه های نخی و ریون و حریر را که لطیف تر هستند برای خرید انتخاب کنید. جنس مانتوهای بارداری که در دوران بارداری استفاده می کنید نباید حساسیت زا باشند زیرا ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی در شما شوند.

مانتو سفید بارداری مدل های زیبا مانتو باردرای زیباترین طرح های مانتو حاملگی مدل مانتو با آستین کیمینو مدل مانتو بلند حاملگی مانتو حاملگی با طرح های زیبا و جدید مدل مانتو کوتاه بارداری مدل مانتو سنتی بارداری انواع نمونه های مانتو بارداری مدل مانتو حریر بارداری مدل مانتو بارداری بلند

  •  آرون گروپس

مدل مانتو بارداری مجلسی شیک

یکی از بزرگترین دغدغه های خانم های باردار شیک پوش بودن آن ها است به طور کلی همه خانم ها تمایل دارند تا همیشه شیک پوش و جذاب باشند و در دوران بارداری با توجه به این که تغییرات زیادی در اندام خانم ها ایجاد می شود معمولا همیشه نگران شیک پوش بودن خود هستند ولی بهتر است بدانید در دوران حاملگی اگر مدل مانتو حاملگی و سایر لباس های دوران حاملگی خود را به صورت هوشمندانه انتخاب کنید می توانید باز هم در این دوران زیبا و جذاب به نظر برسید. امروزه طراحان مد و زیبایی ایده های زیادی برای طراحی مانتوهای دوران حاملگی دارند.

مدل مانتو حاملگی مجلسی مانتو حاملگی مجلسی
مانتو های حریر و مانتو های کرپ می توانند بهترین نوع مدل مانتو مجلسی برای دوران بارداری باشند و اگر شما می خواهید تغییرات اندام تان در این دوران زیاد به نظر نرسد بهتر است مدل مانتو های مجلسی را انتخاب کنید که تنگ و چسبان نباشند.

مانتو بارداری سفید مدل مانتو حاملگی زیبا و جدید مدل مانتو حاملگی زیبا مدل مانتو حاملگی زیبا مانتو حاملگی با طرح های متنوع انواع نمونه های مانتو حاملگی مدل مانتو زیبا بارداری مدل مانتو حاملگی مجلسی

در این مطلب با انواع طرح های مدل مانتو حاملگی مد سال آشنا شدید که امیدواریم این مدل های زیبا و جذاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و هم چنین بتوانید با الگوبرداری از این مدل مانتو ها زیباترین طرح مانتو را برای دوران بارداریتان انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *