دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

گالری عکس خرس های زیبا و دوست داشتنی و خرس های وحشی

  • یلدا محمدی
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مجموعه عکس خرس گریزلی و خرس های قهوه ایی زیبا و دوست داشتنی را در این مطلب مشاهده نموده و با تصاویر خرس های مختلف دنیا و ویژگی های شگفت انگیز هر یک آشنا شوید.

مجموعه عکس خرس و تصاویری از خرس های زیبا و دیدنی را در این مقاله گردآوری نموده ایم که مشاهده این عکس های زیبا و جالب برای همه ما جذاب است، با مشاهده این عکس های متنوع با انواع خرس ها و ویژگی های ظاهری هر یک آشنا می شوید و می توانید خرس های مختف را بهتر بشناسید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از این عکس های زیبا و تماشایی دیدن فرمایید.

عکس خرس های وحشی و بچه خرس های مهربان و زیبا :

مجموعه عکس خرس های زیبا و خاص می تواند یکی از جذاب ترین و تماشایی ترین مجموعه عای عکس حیوانات باشد، همانگونه که می دانید خرس ها دارای جثه ایی بزرگ، موهای زبر، پاهایی کلفت، پوزه دراز و دم کوتاه می باشند که بر اساس ویژگی های ظاهری به راحتی شناسایی می شوند. می توان گفت همه گونه های خرس جز خرس ها قطبی و خرس پاندا، همه چیز خوارند و سبک زندگی مشابه ایی دارند اما محل زندگی آنها با توجه به نوع هر یک از جنگل و کوهستان گرفته تا سرزمین های قطب متفاوت است. در ادامه می توانید عکس های انواع خرس را مشاهده نمایید و با این حیوانات وحشی بیشتر آشنا شوید.

عکس خرس قهوه ای :

خرس های قهوه ایی را می توان بزرگترین گونه خرس و همچنین بزرگترین حیوان شکارچی بر روی خشکی نامید که از 90 کیلورگ تا 800 کیلوگرم وزن دارند. وجه تمایز خرس های قهوه ای با دیگر خرس ها، وجود ماهیچه های برآمده در قسمت شانه ها است که بر اساس این ویژگی به راحتی شناخته می شوند. یکی از دلایل کشته شدن خرس های قهوه ایی نبرد آنها با ببر های سیبری می باشد که اغلب به دلیل کمبود غذا و شکار رخ می دهد که در 50 درصد این نبردها، خرس ها کشته میشوند و در 27 درصد نیز ببر ها جان خود را از دست می دهند. در ادامه تصاویری از خرس های قهوه ایی را ملاحظه می فرمایید که منجر به آشنایی بیشتر شما با این حویانات می گردد.

عکس خرس قهوه ای خرس قهوه ای عکس های خرس تصاویر خرس عکس های خرس خرس قهوه ای زیبا

عکس خرس گریزلی (خاکستری) :

خرس خاکستری یا خرس گریزلی گونه ایی از خرس های قهوه ایی محسوب می گردند که دارای ویژگی های ظاهری و زیستی متفاوتی می باشند. این نوع خرس ها اغلب به دلیل منزوی بودن به تنهایی زندگی می کنند. خرس های خاکستری عموما در ارتفاعات غرب آمریکای شمالی زندگی می کنند و دارای جثه کوچکتری نسبت به خرس های قهوه ایی می باشند و وزن آنها نهایتا در گونه های نر به 600 کیلوگرم می رسد و اغلی بین 350 تا 600 کیلوگرم وزن دارند.

خرس خاکستری عکس خرس خاکستری خرس گریزلی عکس های خرس خاکستری خرس های گریزلی خرس خاکستری خرس گریزلی در طبیعت

  •  آرون گروپس

عکس های خرس پاندا :

پانداها نوعی خرس می باشند که به دلیل ویژگی های ظاهری به راحتی قابل شناسایی می باشند. خرس های پاندا دارای لکه های سیاه بر روی گوش، اطراق چشم ها و در نقاط مختلف بدن شان هستند که همین ویژگی باعث شده است تفاوت ظاهری زیادی با دیگر خرس ها داشته باشند. این گونه از خرس ها، اغلب گیاهخوارند و غذای اصلی آنها گیاه بامبو می باشد. این حیوانات سیاه و سفید دارای جثه کوچکی می باشند و وزن آنها نهایتا در جنس نر می تواند به 115 برسد.

عکس خرس پاندا بچه خرس پاندا عکس های خرس زیبا عکس های خرس پاندا در جنگل خرس پاندا مادر و بجه

عکس بچه خرس :

بچه ها خرس ها را می توان یکی از حیوانات بامزه و دوست داشتنی دانست که تماشای عکس های آنها برای همه ما جذاب است. توله خرس ها اغلب توسط خرس ماده محافظت می شوند و در کنار سایر توله ها رشد می کنند. تصاویر زیر نمونه هایی از توله خرس های بازیگوش و زیبا را نشان می دهند.

عکس بچه خرس بچه خرس های بازیگوش عکس های بچه خرس قهوه ای تصاویر بچه خرس ها خرس های زیبا بچه خرس های زیبا عکس های خرس وحشی

امیدواریم از تماشای عکس خرس های زیبا و دیدنی لذت برده باشید و با مطالعه این مقاله با انواع خرس های سراسر دنیا آشنا شده باشید. در صورت تمایل به آشنایی با دیگر حیوانات و مشاهده عکس ها و تصاویر آنها به بخش عکس حیوانات مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *