دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های انواع مدل لباس مجلسی ساده اما شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از مهم ترین خرید ها برای حضور در مهمانی های مختلف خرید لباس مجلسی است که در انواع طرح های ساده و کار شده موجود هستند, در ادامه این مطلب جدیدترین طرح های مدل لباس مجلسی ساده زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل لباس مجلسی ساده امروزه توجه بسیاری از خانم های جوان را به سوی خود جلب کرده است این مدل لباسها هرگز از مد نمی افتند و شما می توانید برای مدت طولانی از این طرح لباسهای مجلسی استفاده کنید.

مدل های پیراهن مجلسی ساده در انواع طرح های پیراهن های مجلسی کوتاه و بلند دوخته می شوند که هر خانمی می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از این طرح ها را برای خرید انتخاب کند و یا بدوزد.

   مدل لباس مجلسی ساده

مدل لباس مجلسی ساده دخترانه و زنانه با انواع طرح های کوتاه و بلند

بسیاری از خانم ها تصور می کنند که برای شرکت در مهمانی ها و مجالس حتما باید از پیراهن مجلسی های پر زرق و برق استفاده کنند تا بتوانند متفاوت تر از بقیه به نظر برسند ولی این تصور کاملا غلط است اگر مدل و رنگ  پیراهن به شما بیاید و پیراهن تان هر چقدر هم که ساده باشد در نظر بقیه افراد شما زیباترین پیراهن را پوشیده اید. تصاویری از جدیدترین مدل پیراهن مجلسی ساده با طرح های مد سال را در ادامه مطلب ملاحظه خواهید کرد.

مدل لباس مجلسی ساده و کوتاه

انواع طرح های شیک مدل لباس شب ساده و بلند

برای خانم هایی که به پوشش خود اهمیت می دهند لباس مجلسی زنانه ساده، و بلند با آستین های سه ربع می توانند انتخاب ایده آلی باشند، زیرا لباس مجلسی های بلند اندام شما را به خوبی پوشش می دهند و شما می توانید با پوششی مناسب تری در هر مجلس رسمی و غیر رسمی حضور پیدا کنید.

مدل لباس مجلسی بلند لباس مجلسی بلند زنانه
اگر شما قصد دارید مدلهای لباس مجلسی بلند و ساده ای را در مجلس رسمی بپوشید بهتر است که بر روی انتخاب طرح و رنگ لباس حساسیت لازم را به خرج دهید تا لباس شما از هر نظری زیبا و جذاب به نظر برسد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس مجلسی بلند لباس مجلسی ساده دکلته پیراهن مجلسی بلند لباس مجلسی زنانه لباس مجلسی بلند مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی ساده پیراهن مجلسی ساده انواع طرح های لباس مجلسی لباس مجلسی بلند

مدل های لباس شب ساده و کوتاه زیبا

لباس های مجلسی کوتاه دخترانه و زنانه از زمان گذشته تا به امروز مورد توجه بیشتر خانم ها قرار گرفته اند. این طرح لباسهای مجلسی اگر ساده، و مشکی انتخاب شوند می توانند اندام شما را زیباتر و جذاب تر نشان دهند.

به طور کلی لباس مجلسی های مشکی عیب های اندام را به خوبی می پوشانند به همین خاطر بیشتر خانم ها ترجیح می دهند تا با انتخاب لباس مجلسی مشکی و شیک در مهمانی ها و مجالس اندام خود را زیباتر و جذاب تر نشان دهند.

مدل لباس مجلسی کوتاه لباس مجلسی ساده کوتاه لباس مجلسی زنانه مدل لباس مجلسی ساده کوتاه
مدل لباس مجلسی های کوتاه و ساده برای خانم ها با قد بلندی که پاهای جذابی دارند انتخاب مناسب و ایده آلی است.

مدل های لباس مجلسی زیبا مدل های لباس مجلسی لباس مجلسی کوتاه مدل پیراهن مجلسی ساده مدل لباس مجلسی کوتاه پیراهن مجلسی کوتاه مدل لباس مجلسی ساده با رنگ سفید لباس مجلسی ساده دخترانه

جدیدترین مدلهای پیراهن مجلسی شیک و ساده

امروزه مدلهای متنوعی از پیراهن مجلسی دخترانه و زنانه در طراحی های شیک و زیبا وجود دارند که هر کسی می تواند متناسب با استایل و فرم اندامش و نیز با توجه به سلیقه اش بهترین پیراهن مجلسی را انتخاب و خریداری نماید، پیراهن های مجلسی اروپایی نیز از انواع لباسهای شیک و جذاب هستند که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده اند و علاوه بر زیبایی بی نظیر طرح و مدل لباسها، دوام بالایی نیز دارند، از این رو می توانند انتخابی مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها باشند. حال در صورتی که علاقمند به مشاهده مدلهای شیک و متنوع لباسهای مجلسی در طرح های متنوع هستید، می توانید در ادامه این مدلها را مشاهده کنید و طرح پیراهن دلخواهتان را الگو بگیرید.

تصاویر پیراهن مجلسی ساده

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ انواع لباسهای مجلسی زنانه و دخترانه در طراحی های بلند و کوتاه با طرح باز یا پوشیده و با جنس پارچه های گیپور، دانتل، حریر، مخمل و لمه وجود دارند که استفاده از هر یک از آنها در صورتی که به درستی انتخاب شده باشند، می توانند استایل فوق العاده شیک و جذابی ایجاد نمایند، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای پیراهن مجلسی با طراحی ساده و شیک دیدن کنید.

مدلی از پیراهن مجلسی سادهمدل شیک پیراهن مجلسی سادهانواع پیراهن مجلسی سادهمدل پیراهن شلواری مجلسی سادهمدل پیراهن مجلسی ساده جلوبازمدل لباس مجلسی ساده اروپاییمدل پیراهن مجلسی ساده کوتاهمدل پیراهن مجلسی ساده جذابجدیدترین مدل لباس مجلسی سادهمدل پیراهن مجلسی ساده شیکمدل پیراهن مجلسی ساده بلندمدل پیراهن مجلسی سادهمدلهای لباس مجلسی سادهزیباترین مدل لباس مجلسی ساده

یکی از بزرگترین دغدغه خانم ها خرید لباس مجلسی است که ممکن است که هر خانمی ساعت ها وقت خود را برای خرید یک لباس مجلسی صرف کند و نتواند لباس زیبا و مورد علاقه خود را خریداری کند. اگر شما به فرم اندام خود توجه کنید همیشه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن زیباترین طرح لباس مجلسی را خریداری کنید. در این مطلب با انواع نمونه های مدل لباس مجلسی شیک آشنا شدید که می توانید با الگوبرداری از این مدلها زیباترین لباس مجلسی را بری خود تهیه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *