دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و بی استفاده

  • یلدا محمدی
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

روش های ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و بازیافتی را در این مطلب مشاهده نموده و با زیباترین گلدان های دست ساز که با وسایل ساده و در دسترس تهیه شده اند، آشنا شوید.

ساختن گلدان با وسایل دور ریختنی و ساده یکی از جذاب ترین روش ها و ایده ها برای استفاده مفید از وسایل دور ریختنی و بازیافتی است. شما با کمی خلاقیت و همچنین الگوبرداری از گلدان های ساخته شده با وسایل ساده می توانید اقدام به تهیه گلدان های زیبا و شیکی نمایید که کاربردهای فراوانی دارند و در منزل مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله با جدیدترین و زیباترین مدل های گلدان دست ساز آشنا می شوید که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای ساختن گلدان توسط شما باشند.

ایده های خلاقانه برای ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و ساده :

روش های متعددی برای درست کردن گلدان با وسایل دور ریختنی وجود دارد که با توجه به نوع وسایلی که در دسترس دارید می توانید گلدان مدنظر خود را تهیه نمایید. توجه داشته باشید که گلدان تهیه شده علاوه بر زیبایی و جذابیت باید از کاربردهای لازم نیز برخوردار باشد و بتوان آن را برای گل های طبیعی و یا مصنوعی مورد استفاده قرار داد. همانگونه که می دانید رایج ترین وسیله دور ریختنی و بازیافتی انواع ظروف پلاستیکی و یا یکبار مصرف می باشند که استفاده از آنها برای ساختن وسایل تزیینی خصوصا گلدان ها مختلف، کاربرد زیادی دارند. در ادامه نمونه گلدان دست ساز که وسایل دور ریختنی ساخته شده اند را مشاهده می فرمایید که با این روش ها می توانید اقدام به ساختن گلدان های ساده نموده و سپس به تزیین گلدان بپردازید.

گلدان دست ساز ساده و زیباساخت گلدان با بطری پلاستیکیساخت گلدن های ساده و زیباساخت گلدان با قاشق یکبار مصرفآموزش ساخت گلدان تزیینیگدان دست ساز زیبا و جالب

وسایل دور ریختنی و ساده ایی که در دسترس داریم تنوع بالایی دارند و نکته قابل توجه در رابطه با آنها این است که بتوانیم با به کارگیری ابتکار و خلاقیت بهترین انتخاب را داشته باشیم و زیباترین گلدان را بسازیم. در ادامه نمونه هایی گلدان ها و وسایل تزیینی دست ساز را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند بهترین انتخاب به عنوان خلاقیت با وسایل ساده و بازیافتی باشند و با الگوبرداری از آنها زیباترین گلدان ها را تهیه نمایید.

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنیساخت گلدان تزیینیساخت گلدان تزیینی با وسایل سادهساخت گلدان با وسایل بازیافتیساخت گلدان با وسایل معمولیساخت گلدان با وسایل دور ریختنیساخت گلدان با لاستیک ماشینساخت گلدان با وسایل سادهگلدان های تزیینی و سادهساخت گلدان با وسایل دور ریختنیساخت انواع گلدان تزیینیساخت گلدان های ساده

مدلهای دیگری از گلدان های دست ساز فانتزی و زیبا

همانطور که در بالا نیز مشاهده کردید ایده های متنوع و خلاقانه زیادی برای ساخت انواع گلدان در طراحی شیک و زیبا و نیز با ساده ترین وسایل وجود دارد، اکنون در این بخش قصد داریم تصاویری دیگر از کاردستی گلدان فانتزی و با خلاقیت های زیبا را در اختیارتان قرار دهیم که می توانید بعد از مشاهده آنها ایده ساخت آنها را بدست آورده و به راحتی اقدام به ساخت گلدانهایی زیبا و شیک در منزل نمایید، از این رو برای دیدن و الهام از مجموعه تصاویری جدید از انواع گلدانهای دست ساز فانتری تا پایان این بخش همراه ما شوید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انواع گلدان دست ساز فانتزی

استفاده از گل و گیاهان زیبا در دکوراسیون خانه تاثیر زیادی در جذابیت، تازگی و آرامش فضا دارد، حال قرار دادن آنها درون گلدان های فانتزی می تواند بهترین گزینه برای این منظور باشند، زیرا علاوه بر اینکه وسیله ای برای نگهداری گیاهان است در واقع جنبه کاربردی آن، جنبه دکوری و تزئینی نیز دارند، از این رو برای شیک تر شدن و جذابیت بیشتر می توانید در خانه به سادگی و با استفاده از انواع ایده هایی که وجود دارد، گلدانهای فانتزی زیبا و خلاقانه طراحی کنید و دکوراسیونی دیدنی، شیک و فوق العاده در منزلتان ایجاد نمایید، حال در اینجا شما را به تماشای نمونه هایی از گلدان های زیبا و فانتزی دعوت می نماییم.

کاردستی گلدان با وسایل دور ریختنی

کاردستی گلدان با وسایل دورریختنی

تصاویری از گلدان دست ساز فانتزی

ساخت گلدانی زیبا با وسایل دور ریختنی

ساخت گلدانهای فانتزی با وسایل دور ریختنی

ساخت گلدان شیک با وسایل دور ریختنی

ساخت گلدانهای زیبا با وسایل دور ریختنی

ساخت گلدان با وسایل بازیافتی

ساخت گلدان خلاقانه با وسایل دور ریختنی

ساخت گلدان با وسایل به دردنخور

ساخت گلدان با وسایل دور ریز

ساخت گلدان با وسایل دورریختنی

ساختن گلدان با وسایل دور ریختنی

ساخت گلدان جالب با وسایل دور ریختنی

امیدواریم از مشاهده طرح ها و ایده های ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی لذت برده باشید و با الگوبرداری از این مدل ها و طرح ها، زیباترین گلدان ها را در منزل تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. از شما دوستان هنرمند دعوت می کنیم با مراجعه به بخش هنر در خانه از دیگر مدل ها و تصاویر و همچنین آموزش های جالب و جدید در این رابطه دیدن نموده و از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *