دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل تونیک تابستانه شیک و جدید با طرح های جذاب و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵
  • ۰

در این بخش انواع نمونه های بی نظیر مدل تونیک تابستانه دخترانه و زنانه را با طرح های ساده و مجلسی برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

یکی از انواع لباس هایی که در فصل تابستان مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد مدل تونیک تابستانی است که در طرح های مختلفی دوخته می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود این مدل تونیک را برای خرید انتخاب نمایید.

تونیک های زنانه جنس های مختلفی دارند و در انواع مدل تونیک حریر و ریون و … تولید می شوند. شما می توانید از تونیک های مجلسی و زیبا برای شرکت در مهمانی ها استفاده کنید هم چنین از تونیک های ساده نیز می توانید به عنوان لباس راحتی در منزل استفاده نمایید.

تونیک حریر زنانه

مدل تونیک تابستانه مخصوص خانم های شیک پوش

مدل تونیک های تابستانی با رنگ های مختلفی تولید می شود و بهتر است شما از رنگ های روشن برای خرید تونیک تابستانی استفاده کنید زیرا این رنگ ها نور خورشید را کم تر جذاب می کنند و بنابراین از تعریق زیاد بدن در روز های گرم جلوگیری می شود.

طرح های مختلف تونیک

مدل تونیک تابستانی زنانه با طرح های شیک و زیبا

اگر شما از پارچه های ساده و تک رنگ خسته شده اید می توانید مدل تونیک های نخی زنانه را با پارچه های گلدار و چهار خانه خریداری کنید این مدل تونیک های تابستانی بسیار خنک هستند و می توانند برای فصل تابستان انتخاب مناسبی باشند.

مدل تونیک تابستانه تونیک تابستانه شیک شیک ترین مدل های تونیک تونیک زنانه مدل تونیک نخی تابستانی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر شما می خواهید در فصل تابستان از مدل لباس های راحت و خنک تری در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید مدل تونیک های تابستانی مجلسی می توانند برای شما انتخاب ایده آلی باشند. انواع تونیک های مجلسی در طرح های تونیک گیپور و تونیک سفید و ….. در بازار موجود هستند.

مدل تونیک نخی سفید مدل تونیک گیپور مدل تونیک بلند مدل های شیک تونیک تابستانه

انواع مدل های تونیک تابستانی دخترانه جدید

تونیک یکی از لباس های مورد علاقه دختران جوان است و طرح های مختلف و جذابی دارد و بهتر است دختر خانم ها طرح های تونیک تابستانی دخترانه را با رنگ های روشن برای خرید انتخاب نمایند تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسند.

مدل تونیک تابستانه دخترانه تونیک زنانه و دخترانه مدل تونیک

در ادامه این مطلب انواع نمونه های مدل تونیک تابستانی دخترانه را با طرح های ساده و مجلسی مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل تونیک مجلسی تونیک دخترانه با طراحی زیبا تونیک دخترانه مدل تونیک تابستانی زیباترین نمونه های تونیک مدل تونیک ساده و تابستانی تونیک تابستانی دخترانه تونیک ساده

زیباترین و شیک ترین طرح های مدل تونیک تابستانه با جنس های مختلف حریر و نخی و … را در این مطلب ملاحظه کردید که شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها زیباترین تونیک تابستانی را برای خود خریداری کنید و یا بدوزید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل تونیک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *