دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه انواع کاریکاتور مفهومی و معنی دار با سوژه های مختلف

  • پرستو محمدی
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵
  • ۰

مجموعه ای بسیار جالب از کاریکاتور مفهومی و معنی دار با سوژه های مختلف و فوق العاده جذاب برای همه ی کسانی که به کارکاتور های طنز بامفهوم علاقه دارند و میخواهند با آنها سرگرم شوند.

کاریکاتور های مفهومی و معنی دار با سوژ های مختلف و جذاب ، کاریکاتور های خنده دار و همچنین کاریکاتور هایی که به انواع مسایل اجتماع اشاره دارند. این عکس ها میتوانند برای هر کسی جذاب باشند و باعث شادی و یا سرگرمی خواننده شوند برایدیدن این عکس های جال و دیدینی میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مجموعه ای زیبا از کاریکاتور مفهومی و معنی دار:

قبل از اینکه عکس های کاریکاتوری را ببینید شاید لازم باشد با مفهوم کاریکاتور به طور کامل آشنا شوید. کاریکاتور یا کارتون نوعی نقاشی است که سوژه ی دلخواه را به صورت مضحک و خنده دار برای عموم ترسیم می کند. و عموما این سوژه ها اشاره به مسائل اجتماعی دارد. در امطلب بیش از 15 کاریکاتور مفهمومی و کاریکاتور طنز جذاب برایتان آورده ایم :

کاریکاتور مفهومی و درست و حسابی درباره ی فضای مجازی :

یکی از بزرگترین مشکلات جامعه امروزی وابستگی بیش از حد افراد به فضای مجازی است که باعث از هم پاشیدگی میان خوانواده ها میشود. کاریکاتورهای مفهومی زیر در رابطه با مشکلاتی است که گسترش استفاده از فضای مجازی در میان روابط خانوادگی و اجتماعی گذاشته است.

کاریکاتور درباره فضای مجازی

این هم نمونه ای جالبی از کاریکاتور پر معنی برای نشان دادن پیوند گوشی ها به افراد است.

کاریکاتور مفهومی و جذاب

کاریکاتور طنز مفهومی زیر نمونه ای از واقعیت تلخ جامعه است امروزه بچه ها بجای فعالیت های بدنی و بازی و ورزش در گوشه ای مینشینند و گوشی یا تبلت به دست میگیرند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاریکاتور های بامزه

کاریکاتور درباره ی مطالعه

و اما از هرچه بگذریم از دروغ های فضای مجازی نمیتواتن گذشت …

کاریکاتور مفهومی و جالب

انواع کاریکاتور های مفهومی جذاب :

بخشی دیگری از کاریکاتورهای طنز و مفهومی که در ادامه مشاهده می نمایید با موضوعاتی همچون خانواده و روابط اجتماعی امروز ارائه شده اند که امیدواریم از مشاهده این کاریکاتورهای پر معتی لذت ببرید.

کاریکاتور درباره مادر کاریکاتور های بامزه کاریکاتور معنی دار و مفهومی   کاریکاتور خنده دار و جالب کاریکاتور زیبا کاریکاتور معنی دار کاریکاتور های معنی دار و جالبکاریکاتور های جالب و معنی دار و مفهمومی کاریکاتور های بامزه و جالب

کاریکاتور مفهومی زیر نمونه ی بسیار خوبی است برای نشان دادن میزان عقل و سخن مردم.

کاریکاتور های مفهومی و جذاب

بیاید در هنگام صدقه دادن و کمک به نیازمند، نیازمندان واقعی را بشناسیم و به صدقه های خود را بجای افراد بی نیاز به آنها بدیم.

کاریکاتور های جالب و خنده دار

با کاریکاتور مفهومی و معنی دار در خدمتتان بودیم امیدواریم از دیدن آنها لذت برده باشید. شما هم میتوانید نظرتان راجع به کاریکاتور های بالا برایمان در قسمت نظرات ارسال کنید. برای دیدن عکس های بشتر میتوانید به بخش عکس خنده دار مشاهده کنید امیدواریم بتوانیم لبخند بر لبانتان بیاوریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *