دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بافت حصیری برای بافتن انواع موها

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۵
  • ۰

بافت مو یکی از کارهای مورد علاقه برای بیشتر خانم ها است و شما می توانید با مدل بافت موهای مختلف موهایتان را به زیبایی ببافید, در این مطلب آموزش بافت حصیری را به صورت مرحله به مرحله به شما عزیزان آموزش می دهیم.

اگر شما مهارت کافی را در زمینه بافت مو بدست آورید دیگر نیازی نیست که برای بافتن موهایتان هزینه زیادی را متحمل شوید و وقت زیادی را برای رفتن به آرایشگاه صرف کنید. نحوه بافت حصیری برای انواع موها را در ادامه این بخش ملاحظه خواهید کرد.

بافت مو حصیری و بافت مو فرانسوی و بافت مو آفریقایی یکی از انواع مدل بافت های مو هایی می باشند که در بین خانم ها طرفدارن زیادی را دارند و با این مدل بافت ها, موهای شما زیباتر و جذاب از همیشه به نظر می رسد.

مدل بافت حصیری

آموزش بافت حصیری به صورت مرحله به مرحله

بافت مو حصیری با ۴ و ۶ و ۸ و یا ۱۲ دسته مو بافته می شود و اگر شما برای اولین بار است که می خواهید کار بافت مو را شروع کنید بهتر است که روی کلاه گیس بافت مو حصیری را انجام دهید در ادامه مطلب آموزشی، طریقه بافت حصیری را با دسته های مختلف مو مشاهده خواهید کرد.

مدل شینیون با بافت حصیری

بافت حصیری با ۴ دسته مو

ابتدا ۴ قسمت مو را به صورت مساوی جدا کنید و به صورت تار و پود دسته های مو را از سمت چپ یکی رو یکی زیر روی موها رد کنید سپس از سمت راست و داخلی ترین قسمت یکی رو یکی زیر رد کنید و همین کار را دوباره از سمت چپ بر روی موها اجراء کنید.

آموزش بافت حصیری برای 4 دسته مو

  •  آرون گروپس

 بافت حصیری با ۴ دسته مو به همین صورت ادامه دهید.

بافت موی حصیری

بافت حصیری با ۶ دسته مو

ابتدا موها را به ۶ قسمت مساوی تقسیم کنید و ۳ تکه از مو را جدا کنید.

آموزش بافت مو حصیری با 6 دسته مو

از سمت راست و از داخلی ترین قسمت شروع کنید اولین تکه مو باید در زیر قرار بگیرد و دومین تکه مو باید در رو قرار بگیرد و سومین تکه را نیز زیر قرار دهید دوباره از سمت راست دومین تکه مو را بگیرید و رو و زیر و رو قرار دهید سپس تکه آخر موها را بگیرید و و به ترتیب زیر و رو و زیر قرار دهید.

بافت مو حصیری با 6 دسته مو

همه این مراحل ذکر شده را بر روی دسته چپ موها نیز انجام دهید به طوریکه داخلی ترین دسته سمت چپ را باید رو و زیر و رو قرار دهید و دسته بعدی را زیر و رو و زیر قرار دهید و دسته آخر موها را باید رو و زیر و رو قرار دهید. ۶ مرحله ذکر شده را باید تا زمانی انجام دهید تا بافتن موها به پایان برسد.

بافت مو حصیری زیبا و شیک

آموزش بافتن حصیری با ۸ دسته مو

در مرحله اول موها را به ۸ قسمت کاملا مساوی تقسیم کنید.

آموزش مرحله به مرحله بافت مو حصیری

 از سمت راست و خارجی ترین قسمت بافت مو را شروع کنید و موها را یکی زیر و یکی رو بزنید و همین کار را انجام دهید تا به آخرین قسمت چپ برسید.

آموزش بافت مو حصیری با 8 دسته مو

همین مراحل را برای دسته بعدی مو تکرار کنید و سپس آخرین دسته سمت راست را بگیرید و یکی زیر و یکی رو قرار دهید و بافتن موها را به همین روش ادامه دهید.

مدل بافت مو حصیری

بافت حصیری با ۱۲ دسته مو

برای این بافت مو نیز ابتدا موهایتان را به ۱۲ قسمت مساوی تقسیم کنید و این بافت مو تقریبا شبیه به بافت ۶ تایی است و باید دو تکه ۶ تایی از موها را جدا کنید و سپس موها را از خارج به داخل زیر و رو قرار دهید مانند بافت حصیری با ۸ دسته مو با این تفاوت که تا انتها نباید پیش بروید و تا آخرین تکه قسمت ۶ که رسیدید باید بافت مو را خاتمه دهید.

آموزش بافت حصیری با دسته های مختلف مو

بعد از بافتن موهای سمت راست نوبت به سمت چپ می رسد که باید از خارجی ترین قسمت چپ و راست موها بافته شوند و تا تکه ۶ هر قسمت را باید ادامه دهید و به همین صورت باید موها را تا انتها ببافید.

مراحل بافت موهای حصیری بافت مو حصیری

در این مطلب آموزش بافت حصیری را با دسته های مختلف مو مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید مهارت کافی را در زمینه بافت موی حصیری بدست آورید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش مدل های مختلف بافت مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *