دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر طراحی روی ناخن با انواع ایده های جدید و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۵
  • ۰

اگر شما مهارت کافی برای دیزاین ناخن را داشته باشید می توانید از طراحی کردن ناخن های خود با مدل های متنوع لذت ببرید, در این مطلب انواع مدل های طراحی روی ناخن را در اختیار شما خانم خوش سلیقه و جذاب قرار داده ایم.

طرح ناخن و رنگ لاکی که برای دیزاین ناخن استفاده می کنید در زیبایی و جذابیت ناخن های شما تاثیر گذار هستند. در ادامه این مطلب نمونه هایی از دیزاین ناخن پا و دست را ملاحظه می کنید شما می توانید از این مدل های برای دیزاین ناخن های خود ایده بگیرید.

دیزاین ناخن یکی از کارهای مورد علاقه برای خانم های جوان است و بیشتر خانم ها تمایل دارند برای مجالس و مهمانی ها ناخن هایشان را با مدل های زیبایی دیزاین  کنند. برای دیزاین های زیبا و حرفه ای ناخن باید ابتدا مهارت کافی را کسب کنید که کسب مهارت در این زمینه بستگی به تمرین شما دارد و می توانید با تمرینات مداوم مهارت لازم را در زمینه طراحی ناخن بدست آورید.

مدل ناخن زیبا

تصاویر طراحی روی ناخن با طرح های زیبا و متفاوت

داشتن ناخن های زیبا و خوش فرم یکی از بزرگترین آرزوها برای هر خانمی است. شما می توانید با دیزاین ناخن های خود طرح های زیبا و متفاوتی را بر روی ناخن هایتان ایجاد کنید و داشتن ناخن های خوش فرم و زیبا را تجربه کنید. دیزاین روی ناخن دست و پا می تواند ناخن های شما را متفاوت تر از همیشه نشان دهد و بر ظرافت زنانه تان بیافزاید.

طراحی ست ناخن دست و پا

دیزاین بر روی ناخن های مصنوعی و کوتاه

برخی از خانم ها ترجیح می دهند از ناخن های مصنوعی برای مجالس استفاده کنند. ناخن های مصنوعی در انواع طرح های ساده و طراحی شده در بازار موجود هستند و اگر شما می خواهید با طرح دلخواه خود روی ناخن های مصنوعی را تزیین کنید بهتر است طرح های ساده ناخن مصنوعی را برای خرید انتخاب کنید. ناخن های مصنوعی بعد از دیزاین زیبا و خوش حالت می شوند و می توانند فرم ناخن های شما را به کلی عوض کنند. برای آرایش ناخن عروس بهتر است از ناخن مصنوعی استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

طراحی روی ناخن مصنوعی زیباترین نمونه های طراحی ناخن
اگر ناخن های شما کوتاه باشد باز هم می توانید بر روی ناخن هایتان طرح مورد نظر خود را ایجاد کنید و از ناخن های خوش فرم و کوتاه خود لذت ببرید.

طراحی ساده ناخن طراحی ناخن دست طراحی ناخن ساده

تصاویر از دیزاین روی ناخن را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

طراحی های زیبا بر روی ناخن طراحی بر روی ناخن دست طراحی ناخن های دست طراحی زیبا ناخن طراحی ناخن با دو رنگ لاک سیاه و سفید طراحی ساده ناخن انواع طراحی های مدرن برای ناخن زیباترین طراحی ها بر روی ناخن مدل دیزاین ناخن طراحی بر روی ناخن با دو رنگ لاک طراحی های زیبا ناخن جدیدترین طراحی های ناخن دیزاین زیبا بر روی ناخن طراحی ناخن با چند رنگ لاک

دیزاین روی ناخن پا با روش های مختلف و جذاب

علاوه بر دیزاین ناخن های دست می توانید ناخن های پا خود را برای داشتن پاهایی زیبا و جذاب طراحی کنید. می توانید برای طراحی ناخن های پا خود از مدل های ست دیزاین ناخن دست و پا استفاده کنید.
اگر ناخن های پای خود را دیزاین کرده اید می توانید با پوشیدن کفش های مجلسی جلو باز در مهمانی ها و مجالس زیبایی انگشتان پای خود را چند برابر کنید.

طراحی ساده ناخن پا
علاوه بر طرح ناخن رنگ لاک مورد استفاده نیز بر روی دیزاین شما تاثیر گذار است. برای انتخاب رنگ لاک خود باید به رنگ پوست و فرم انگشتان و مدل طرح مورد نظرتان و مناسبت و فصل توجه کنید و سپس رنگی که با عوامل ذکر شده همخوانی دارد را انتخاب نمایید.

طراحی بر روی ناخن پا طراحی روی ناخن پا دیزاین ناخن پا طراحی های متنوع بر روی ناخن پا طرح های متنوع و زیبا بر روی ناخن مدل های طراحی ناخن

زیباترین و جدیدترین نمونه های دیزاین روی ناخن را در این بخش مشاهده کردید که هر یک از این دیزاین ها می تواند انتخاب ایده آلی برای شما عزیزان باشد. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *