دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو آستین کیمونو جدید و بسیار شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

مدل مانتو بر روی ویژگی های ظاهری شما تاثیر گذار است و علاوه بر این مدل مانتو نشان دهنده شخصیت شما است. در این بخش جدیدترین نمونه های مدل مانتو آستین کیمونو را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح های جدید ایده خوبی برای انتخاب شما باشند.

مدل مانتو آستین کیمونو یکی از انواع مدل مانتوهایی است که بر اساس لباس های سنتی ژاپنی دوخته شده است و برخی از خانم ها ترجیح می دهند که از این مدل مانتوها در فصل های گرم سال استفاده نمایند.

مانتو خفاشی و مانتو عبایی و مانتوهای آستین کیمونو، از انواع مدل مانتوهای راحت و گشاد هستند و اگر شما تمایل دارید که مانتو های راحتی را برای خرید انتخاب کنید این مدل مانتوها می توانند برای شما بهترین انتخاب باشند. در این بخش طرح های زیبایی از مانتوها با آستین کیمونو را ملاحظه می کنید که امیدواریم این نمونه های زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل مانتو آستین کیمونو زنانه

مدل مانتو آستین کیمونو زیبا مخصوص خانم های شیک پوش

مانتوهای آستین کیمونو از انواع مدل مانتوهایی است که در قسمت تن و بویژه آستین گشاد دوخته می شود. این مانتوها برای خانم هایی که دارای اضافه وزن هستند و تمایلی به پوشیدن مانتوهای تنگ ندارند می توانند بهترین ایده باشند.
مدل مانتوهای نخی با آستین کیمونو برای فصل گرم تابستان بهترین انتخاب هستند و تحمل گرمای طاقت فرسای تابستان را برای شما راحت تر می کنند.

مدل مانتو زیبا با آستین کیمونو
در تصاویر زیر نمونه هایی از مدل مانتوی آستین کیمونو در رنگ های مختلف را ملاحظه می کنید آستین های این مدل مانتوها متفاوت از یکدیگر هستند و شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل مانتوهای متفاوت و زیبا طرح زیبایی از مانتوها با آستین کیمونو را برای خود تهیه کنید.

مدل مانتو کیمونو با طرح های شیک

 مدل مانتو کیمونو زنانه   مانتو های زیبا با آستین کیمونو مدل مانتو زنانه مدل مانتو زنانه با آستین کیمونو مدل مانتو آستین کیمونو سفید مدل های زیبا مانتو زنانه زیباترین طرح های مد سال مانتو تابستانی   مدل های زیبا مانتو با آستین کیمونو مدل مانتو حریر زنانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدلهای جدید مانتوهای آستین کیمونو اسپرت

همانطور که می دانید؛ کیمونو از جمله لباسهای سنتی ژاپن است که لباسی سرتاسری با آستین های بلند و گشاد بوده و تا ساق پا را می پوشاند، این نوع لباسها هیچ وقت از مد نمی افتد و امروزه در بین بانوان ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است، در تصاویر بالا انواع مدل مانتو کیمونو را ملاحظه کردید، در اینجا مدلهای جدیدتری از مانتوهای کیمونو اسپرت را می توانید مشاهده کنید و بهترین مدل آن را متناسب با استایل و رنگ پوست تان انتخاب کنید.

مانتوی دخترانه آستین کیمونو

در سالهای اخیر انواع مانتوهای کیمونو محبوبیت زیادی پیدا کرده اند؛ مانتوهای کیمونو دارای تنوع زیادی می باشند که در انواع مدلهای مجلسی، سنتی و یا مدلهای راحتی و اسپرت طراحی می شوند، مانتوهای مدل آستین کیمونو نیز همچنان روی بورس بوده و هیچگاه دمده نشده است، ضمن اینکه اغلب به عنوان پوشش زنانه و دخترانه تابستانی مطرح می باشد، با این حال مدلهای زمستانی و پاییزه آن نیز طراحی و تولید می شوند و طرفداران خاص خود را دارند، در اینجا می توانید تصاویری دیگر از مانتوهای آستین کیمونو اسپرت و زیبا را ببینید و بهترین آن را به عنوان پوشش روزمره زیبا و یا مجلسی شیک انتخاب کرده و بدرخشید.

مانتوی زیبا با آستین کیمونو

انواع مانتوی آستین کیمونو

تصاویری از مانتوهای آستین کیمونو

مانتوی زیبای آستین کیمونو

مانتوی آستین کیمونو ایرانی

مدل مانتو آستین کیمونو اسپرت

مانتوی آستین کیمونو اسپرت

مانتوی آستین کیمونو مجلسی

مدل مانتو آستین کیمونو زیبا

مانتوی آستین کیمونو

مانتوی آستین کیمونو جدید

مانتوی آستین کیمونو شیک

مانتوی آستین کیمونو

مدل مانتو آستین کیمونو جدید

یکی از حساس ترین و مهم ترین خریدها برای خانم ها خرید مانتو است همه خانم ها در هنگام خرید مانتو همه دقت و حساسیت لازم را به خرج می دهند و همیشه سعی می کنند مانتویی مناسب با اندام خود را خریداری کنند.

در این مطلب جدیدترین طرح های مدل مانتوهای آستین کیمونو را برای شما عزیزان به نمایش گذاشتیم که امیدواریم از تماشای این طرح های متنوع نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *